Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Υδατάνθρακες που δεν παχαίνουν

Τo επεξεργασμένo ψωμί, το ρύζι, τα ζυμαρικά (π.χ. άσπρο ψωμί, άσπρο ρύζι κ.λπ.) αλλά και οι τυποποιημένοι χυμοί και τα αναψυκτικά δεν παρέχουν τα διατροφικά στοιχεία που χρειάζεστε. Προτιμάτε τον φυσικό πλούτο και τη πλούσια διατροφική αξία των προϊόντων ολικής αλέσεως, που θα σας γεμίσουν με ενέργεια και θα σας κρατήσουν σε φόρμα.
Ακολουθεί μια λίστα με τρόφιμα που περιέχουν καλούς υδατάνθρακες και καλό είναι να τους εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή:
• Δημητριακά ολικής αλέσεως
• Ψωμί ολικής αλέσεως
• Φρούτα
• Λαχανικά
• Ρύζι ολικής αλέσεως
• Βρώμη
• Κριθάρι
• Ξερά φασόλια
• Φακές
• Ζυμαρικά ολικής αλέσεως

Πηγή: iatronet.gr