Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΧΕΡΙΑ! 4 λεπτά τη μέρα αρκούν για να διώξεις τα ανεπιθύμητα μπρατσάκια!

Και μόλις βρήκαμε τη λύση στη δικαιολογία: "Δεν κάνω γυμναστική γιατί δεν έχω χρόνο". Τέσσερα λεπτά σίγουρα μπορεί να βρει η καθεμιά μας... ε;
Σε τέσσερα λεπτά μπορείς να ακούσεις το αγαπημένο σου κομμάτι στο Mp3 Player ή να πεταχτείς μέχρι την κουζίνα και να ετοιμάσεις ένα τοστάκι, όσο παίζουν διαφημίσεις στην αγαπημένη σου ταινία ή να κάνεις τη γυμναστική σου και σιγά σιγά να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι...
TLIFE Gym: 4 is the number!
Η personal trainer - διατροφολόγος Ράνια Τζανακάκη ετοίμασε ένα πρόγραμμα που θα εστιάσει σε 4 διαφορετικά σημεία του γυναικείου σώματος: Χέρια-στήθος, Κοιλιά, Πόδια και Κορμό για απώλεια πόντων! Όπου ακριβώς δηλαδή στοχεύεις σε κάθε σου προσπάθεια. Μόνο που τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Αυτό το πρόγραμμα μπορείς να το ακολουθήσεις ακόμη κι εσύ που δεν έχεις χρόνο για γυμναστική.
 Πολύ απλά δεν θα σου πάρει περισσότερο από 4 λεπτά την ημέρα, 4 φορές την εβδομάδα. Σήμερα θα σου παρουσιάσουμε το πρώτο σετ που είναι επικεντρωμένο στα χέρια και στο στήθος!
Πώς θα ακολουθήσεις το πρόγραμμα
 Αφιέρωσε 4 λεπτά για να κάνεις 4 ασκήσεις κλειδία που θα καταπολεμήσουν τα αντιαισθητικά μπρατσάκια και θα τονώσουν το στήθος. Μείνε συντονισμένη στο TLIFE για να δεις και τα σετ για τα άλλα 3 σημεία του σώματος.Πόσες επαναλήψεις;
 Δεν θα χρειαστεί να μετράς από μέσα σου επαναλήψεις. Βάλε το χρονόμετρο (αν δεν έχεις, σίγουρα θα βρεις μια τέτοια εφαρμογή στο κινητό σου) να μετράει για σένα:
 - Αν δεν είσαι πολύ συνηθισμένη στη γυμναστική ξεκίνα κάθε άσκηση και μην σταματήσεις πριν συμπληρωθούν 30 δευτερόλεπτα. Τελειώνοντας κάθε άσκηση, κάνε 1 λεπτό διάλειμμα και στη συνέχεια προχώρησε στην επόμενη άσκηση.
 - Για τις πιο προχωρημένες -ή για σένα που θέλεις να πας ένα βήμα παραπάνω- αύξησε τη διάρκεια κάθε άσκησης στο 1 λεπτό με 1 λεπτό διάλειμμα ανά άσκηση.
 - Αν είσαι fitness expert κάνε την κάθε άσκηση για 1 λεπτό συνεχόμενα, με διάλειμμα 1 λεπτού και μόλις τελειώσεις τις ασκήσεις επανάλαβέ τις 2 με 3 φορές.

newsit.gr

«Φάρμακο» κατά της κατάθλιψης ο καφές

Οι γυναίκες που πίνουν δύο ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την μέρα, είναι λιγότερο πιθανό να πάθουν κατάθλιψη!
Δεν είναι σαφές γιατί ο καφές έχει αυτό το αποτέλεσμα, αλλά, επειδή ο καφές χωρίς καφεΐνη δεν έχει ανάλογη ευεργετική διάθεση, οι Αμερικανοί επιστήμονες που έκαναν τη σχετική έρευνα, εκτιμούν ότι η καφεΐνη με κάποιο τρόπο μεταβάλλει την χημεία του εγκεφάλου και την ψυχική διάθεση.
 Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, σύμφωνα με το BBC, μελέτησαν επί μια δεκαετία σχεδόν 51.000 γυναίκες με μέση ηλικία 63 ετών και από αυτές, στην πορεία, περίπου 2.600 εμφάνισαν κατάθλιψη.
 Συσχέτισαν την κατανάλωση καφέ με την ψυχική διάθεση των ατόμων και βρήκαν ότι οι περισσότερες από όσες εκδήλωσαν καταθλιπτικά συμπτώματα, έπιναν από καθόλου έως πολύ λίγο καφέ.
 Σε σχέση με τις γυναίκες που έπιναν ένα φλιτζάνι καφέ ή λιγότερο την εβδομάδα, όσες κατανάλωναν δύο έως τρία φλιτζάνια ημερησίως, είχαν κατά μέσο όρο μειωμένο κίνδυνο κατά 15% για να εμφανίσουν κατάθλιψη. Όσες έπιναν τέσσερα ή περισσότερα φλιτζάνια, είχαν ακόμα λιγότερο κίνδυνο (20%).Όσες έπιναν τακτικά καφέ, ήταν επίσης πιθανότερο να καπνίζουν και να πίνουν αλκοόλ, ενώ ήταν λιγότερο πιθανό να ασχολούνται με την εκκλησία και τον εθελοντισμό. Ήσαν επίσης λιγότερο πιθανό να είναι υπέρβαρες και να έχουν υψηλή πίεση αίματος ή διαβήτη.
 Οι ερευνητές ανέφεραν ότι τα ευρήματά τους ταιριάζουν με προηγούμενες μελέτες που είχαν βρει χαμηλότερα ποσοστά αυτοκτονιών μεταξύ όσων πίνουν πολύ καφέ. Οι επιστήμονες επεσήμαναν πάντως την ανάγκη να γίνουν περαιτέρω μελέτες πάνω στη σχέση καφέ-κατάθλιψης και τόνισαν είναι ακόμα πρόωρο να συστήσουν στις γυναίκες να πίνουν παραπάνω καφέ για να φτιάξουν τη διάθεσή τους.
 Η καφεΐνη είναι γνωστό ότι τονώνει το αίσθημα ενεργητικότητας και ευεξίας του ατόμου. Δεν υπάρχει συνιστώμενο όριο στην κατανάλωση καφεΐνης, αν και οι έγκυες πρέπει να μην πίνουν πάνω από 200 mg την μέρα (ενδεικτικά ένας καφές φίλτρου περιέχει περίπου 140 mg, ένα τσάι 75 mg και ένα αναψυκτικό τύπου κόλα 40 mg).Η καφεΐνη μπλοκάρει ορισμένους υποδοχείς χημικών ουσιών στον εγκέφαλο (ιδίως την αδενοσίνη), αλλάζοντας την φυσιολογία και την χημεία του εγκεφάλου, χρειάζονται όμως και άλλες έρευνες για να επιβεβαιωθεί ότι σε αυτό οφείλεται η αντικαταθλιπτική δράση του καφέ. Μπορεί απλώς οι άνθρωποι με άσχημη ψυχική διάθεση και κατάθλιψη να επιλέγουν συνήθως να μην πίνουν καφέ, ακριβώς επειδή περιέχει καφεΐνη. Οι αγχώδεις και καταθλιπτικοί υποφέρουν από αϋπνία και ο καφές θα επιδεινώσει την κατάστασή τους, για αυτό τον αποφεύγουν.
 Η καφεΐνη είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος στον κόσμο και περίπου το 80% της συνολικής κατανάλωσής της γίνεται μέσω του καφέ. Η κατάθλιψη είναι μια χρόνια πάθηση που πλήττει διεθνώς διπλάσιες γυναίκες από ό,τι άνδρες.
newsit.gr