Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Ποιες είναι οι σωματικές παρενέργειες των αναβολικών στεροειδών;

Αυτές είναι οι βασικές παρενέργειες που προκαλούν στο σώμα τα αναβολικά στεροειδή.
- Καρκίνος του ήπατος
- Καρδιακή νόσος, πρόωρα καρδιακά επεισόδια
- Υπέρταση και αυξημένος κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου
- Οίδημα (οιδηματώδες προσωπείο)
- Απώλεια των τριχών στο τριχωτό της κεφαλής (φαλάκρα)
- Ρινορραγία
- Πρώιμη σύγκλιση των επιφυσιακών πλακών στα μακρά οστά
- Καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος
- Μειωμένη HDL («καλή» χοληστερίνη)
- Μειωμένη αερόβια ικανότητα
- Μεταβολή στην ανοχή γλυκόζης
- Σοβαρή ακμή (πρόσωπο, θώρακας, άνω επιφάνεια ράχης, μηροί) – στις γυναίκες μόνο εν μέρει αναστρέψιμη
- Λιπαρό δέρμα – στις γυναίκες μόνο εν μέρει αναστρέψιμο
- Κακώσεις των μυών και των οστών
- Απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επούλωση των κακώσεων
- Πυρετός
- Συχνοί πονοκέφαλοι
- Στειρότητα
- Θάνατος
- Ατροφία όρχεων (άνδρες)
- Διόγκωση του προστάτη (άνδρες)
- Μειωμένη ποσότητα σπέρματος (άνδρες)
- Ανικανότητα (άνδρες)
- Γυναικομαστία (άνδρες)
- Ατροφία της μήτρας (γυναίκες)
- Μειωμένο μέγεθος μαστών (γυναίκες)
- Ανωμαλίες στην έμμηνο ρήση (γυναίκες)
- Διόγκωση της κλειτορίδας (γυναίκες)
- Βάθυνση της φωνής (γυναίκες – μη αναστρέψιμο)
- Σκούρες τρίχες στο πρόσωπο (γυναίκες – μη αναστρέψιμο)
Πηγή
''Άσκηση, ευρωστία, υγεία'' (Charles B. Corbin, Ruth Lindsey, Greg Welk)

Τα 3 tips που θα κάνουν τον μεταβολισμό σας να «τρέχει»


  • Τρώτε υδατάνθρακες από φαγητά πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως. Είναι πιο δύσκολοι στην πέψη από τους κοινούς υδατάνθρακες και δεν περιέχουν πολλές θερμίδες, κρατώντας σας χορτάτους για περισσότερη ώρα. Μην το παρακάνετε, όμως, γιατί πιθανών να υποφέρεται από διάρροια, τυμπανισμό, δυσκοιλιότητα κλπ.

  • Κάντε πιο πικάντικη τη δίαιτά σας. Τα καυτερά φαγητά ανεβάζουν την θερμοκρασία του σώματός σας για ένα μικρό χρονικό διάστημα μετά τη κατανάλωσή τους, αναγκάζοντας το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες για να ισορροπήσει τη θερμοκρασία. Και πάλι να σημειώσουμε πως πρέπει να τα προσαρμόσετε κατάλληλα στη δίαιτά σας και να αποφύγετε τις υπερβολές.

  • Μειώστε την κατανάλωση καφεΐνης. Όπως το αλκοόλ (το οποίο φυσικά και πρέπει να κόψετε ή να μειώσετε σημαντικά, αυτό είναι από τα αυτονόητα) έτσι και η καφεΐνη αφυδατώνει το σώμα, μειώνοντας τους ρυθμούς του μεταβολισμού. Μια-δυο κούπες τη μέρα είναι επιτρεπτές, αν όμως το παρακάνετε με τον καφέ ή πίνετε και άλλα ροφήματα με καφεΐνη, τότε πρέπει να τα αντικαταστήσετε με νερό.



www.queen.gr