Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

Τι ρίχνει τη λίμπιντό σας;

Το σεξ βοηθάει τον οργανισμό σας να παράγει τις ενδορφίνες, γνωστές και ως ορμόνες της καλής διάθεσης, ενισχύει το ανοσοποιητικό σας, αυξάνει την εγκεφαλική δραστηριότητα, ανακουφίζει από τον πόνο, προστατεύει από την ακράτεια, μειώνει τις αϋπνίες, έχει αντικαρκινική δράση και συντελεί στην μακροζωία. Εάν νιώθετε πεσμένη την ερωτική σας επιθυμία μπορείτε να την σηκώσετε ψηλά υιοθετώντας αυτές τις απλές συνήθειες που σας προτείνω.
Η ανεπάρκεια σιδήρου
Μία στις τέσσερις γυναίκες υπολογίζεται ότι δεν καταναλώνει επαρκείς ποσότητες σιδήρου μέσω της διατροφής της. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου μειώνουν την ποιότητα της κυκλοφορίας του αίματος δημιουργώντας κόπωση στον οργανισμό. Επομένως, όταν κάποιος νιώθει εξάντληση, το σεξ είναι το τελευταίο που τον απασχολεί.
Τι να κάνετε: Φάτε μια ζουμερή μοσχαρίσια μπριζόλα. Είναι πλούσια σε σίδηρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθούν τους υδατάνθρακες των τροφίμων να μετατραπούν σε ενέργεια. Ο δε ψευδάργυρος που περιέχει είναι απαραίτητος για την παραγωγή της τεστοστερόνης, η οποία συμβάλλει στην ερωτική επιθυμία.
Η αυξημένη περίμετρος μέσης
Τα παχάκια και η κοιλίτσα μειώνουν την ποσότητα της πρωτεΐνης SHBG. Η πρωτεΐνη αυτή παίζει καθοριστικό ρόλο στην ερωτική επιθυμία, διότι προσκολλάται στα μόρια της τεστοστερόνης μεταφέροντας την σε όλο το σώμα. Δίχως αυτήν, η τεστοστερόνη ελαττώνεται και μαζί της, η όρεξη για σεξ.
Τι να κάνετε: Προσπαθήστε να μειώσετε το σωματικό σας βάρος με άσκηση και διατροφή. Φροντίστε η περίμετρος της μέσης σας να μην ξεπερνά τα 80 εκατοστά για τις γυναίκες και τα 100 εκατοστά για τους άντρες.
Το κάπνισμα
Η νικοτίνη που περιέχεται στα τσιγάρα μπορεί πραγματικά να μειώσει τη λίμπιντο. Το κάπνισμα, άλλωστε, έχει κατηγορηθεί ότι βουλώνει τις αρτηρίες και εμποδίζει σημαντικές ποσότητες αίματος να κυκλοφορήσουν στα γεννητικά όργανα, με αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία της στύσης και τη μειωμένη διάθεση.
Τι να κάνετε: Να προσπαθήσετε να κόψετε το κάπνισμα. Αν πιστεύετε ότι δεν έχετε ισχυρή θέληση τα ιατρεία διακοπής καπνίσματος ή ένας ψυχολόγος θα σας βοηθήσουν.
Οι δίαιτες εξπρές
Η απότομη απώλεια βάρους διαταράσσει τις ορμόνες ή ακόμα και τη γονιμότητα. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται σε όποιον χάνει γρήγορα λίγα κιλά, αλλά παρατηρείται συνήθως σε όσους χάνουν γρήγορα το 10% ή περισσότερο του αρχικού σωματικού βάρους τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο οργανισμός μπαίνει σε κατάσταση συναγερμού, διότι νομίζει ότι λιμοκτονεί και έτσι ελαττώνονται η ερωτική επιθυμία και οι άλλες λειτουργίες που προορίζονται για τεκνοποίηση.
Τι να κάνετε: Να υιοθετήσετε ένα ισορροπημένο μοντέλο διατροφής που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα σταθερό σωματικό βάρος.
Οι υδατάνθρακες
Η μεγάλη κατανάλωση άσπρου ψωμιού και άλλων επεξεργασμένων υδατανθράκων αυξάνουν γρήγορα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη πτώση της ενέργειας. Επιπλέον, το πολύ σάκχαρο παχαίνει. Και η παχυσαρκία είναι ένας παράγοντας που κάνει πολλούς να μην αισθάνονται ελκυστικοί. Ακόμη, παρατηρείται και μειωμένη ροή αίματος στα γεννητικά όργανα γεγονός που μειώνει και την ερωτική επιθυμία.
Τι να κάνετε: Αντί για άσπρο ψωμί και επεξεργασμένα δημητριακά, προτιμήστε τις ολικής αλέσεως εκδοχές τους.
Το άγχος
Αφήστε τη δουλειά πίσω όταν φεύγετε από το γραφείο. Στις γυναίκες, οι ορμόνες του στρες, επηρεάζουν αρνητικά το ορμονικό σύστημα με αποτέλεσμα τη μείωση της επιθυμίας. Στους άνδρες, το σωματικό ή ψυχολογικό στρες, προκαλεί μια άμεση πτώση της τεστοστερόνης στο αίμα. Αυτή σβήνει τη σεξουαλική ορμή ενώ υποσκάπτει τη σεξουαλική απόδοση, συμβάλλοντας στη στυτική δυσλειτουργία και στην πρόωρη εκσπερμάτωση.
Τι να κάνετε: Η αρωματοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει. Η μυρωδιά των αιθέριων ελαίων, όπως το περγαμόντο, το χαμομήλι και η λεβάντα, αρκεί για να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση και να κατευνάσει το στρες. Επίσης, ένα μασάζ ηρεμεί της αρθρώσεις και διευκολύνει τη ροή του αίματος προς (όλους) τους μύες σας.
Το μυστικό
Πιείτε λίγο αλκοόλ, κάνει καλό! Σύμφωνα με νέα έρευνα αυστραλών ειδικών
βελτιώνει τις σεξουαλικές επιδόσεις των ανδρών. Οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι η κατάχρηση είναι αυτή που προκαλεί σεξουαλική δυσλειτουργία ενώ η μέτρια κατανάλωση ωφελεί.
http://www.omorfamistika.gr

Προπόνηση στην παραλία: Τα άθληματα της άμμου κάνουν καλό, πολύ καλό

Συμβουλεύει" ο Μιχάλης Πανδής

Ποσό γυμνάζουν οι ρακέτες και πόσο το beach Volley; Το τρέξιμο στην άμμο βοηθά; Πόσες θερμίδες μπορώ να χάσω στη παραλία συνολικά;
Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει στο κόκκινο το γυμναστήριο αποτελεί την τελευταία μας σκέψη. Η παραλία αποτελεί μονόδρομο, ενώ η λέξη προπόνηση θα ακουστεί και πάλι το Σεπτέμβρη. Είναι όντως τόσο τραγικά τα πράγματα ή μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος προπόνησης; Μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε ένα φυσικό χώρο άσκησης υψηλών προδιαγραφών και δεν το έχουμε καταλάβει;

Η παραλία έχει συνδεθεί με την ηλιοθεραπεία την καλοπέραση και στη πιο κοπιαστική των περιπτώσεων το παιχνίδι με τη μπάλα. Ωστόσο, υπάρχουν ένα σωρό από δραστηριότητες οι οποίες πραγματικά ωφελούν. Παρακάτω θα βρεις μια σειρά από δυνατές επιλογές οι οποίες μπορούν να μας κρατήσουν σε φόρμα ολόκληρο το καλοκαίρι.

Ρακέτες

Οι ρακέτες δεν είναι μόδα. Η παραλλαγή του τένις στη παραλία ήρθε για να μείνει προσφέροντας εκτός από ψυχαγωγία και αρκετά οφέλη στον οργανισμό.

Γιατί να παίξω ρακέτα;
Το καλοκαιρινό αυτό σπορ μπορεί να δώσει πραγματικά υψηλό κίνητρο βελτίωσης στο σώμα. Αερόβια άσκηση υψηλής ποιότητας με πολλά εκρηκτικά διαλειμματα. Εκτός από την καρδιά μας ενισχύουμε αρκετά τους δελτοειδείς, τους θωρακικούς, τους τρικέφαλους αλλά και τους γλουτιαίους. Η μονόπλευρη επιβάρυνση αποτελεί το σοβαρότερο μειονέκτημα.

Προετοιμασία

Οι ρακέτες δίνουν εύκολα τραυματισμό εάν δεν έχει προηγηθεί σωστή προετοιμασία. Η ασφαλέστερη μέθοδος προθέρμανσης είναι το παίξιμο με πολύ χαμηλή ένταση. Η λειτουργική προθέρμανση δεν μπορεί να έχει διάρκεια μικρότερη από δέκα λεπτά. Μεγαλύτερο φόβο τραυματισμού διατρέχουν οι δελτοειδείς.

Θαλάσσιο κολύμπι

Ο βασιλιάς της καλοκαιρινής προπόνησης απαιτεί μόνο ένα μαγιό. Η κολύμβηση στη θάλασσα δεν είναι μόνο απόλαυση, είναι η κορυφαία αερόβια δραστηριότητα.
Γιατί να κολυμπήσω;

Η κολύμβηση προσφέρει τα μέγιστα καρδιοαναπνευστικά οφέλη με το πλέον ασφαλή τρόπο, ενώ δεν αφήνει αδιάφορη καμία μυϊκή ομάδα. Tη μεγαλύτερη επιβάρυνση δέχονται οι μύες του κορμού με πρωταγωνιστές τους δελτοειδείς και τους τρικέφαλους. Το μυστικό στη συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι ο ρυθμός. Προσπαθήστε να κολυμπήσετε αργά για αρκετά μεγάλο διάστημα έτσι ώστε να πολλαπλασιάσετε τα οφέλη της δραστηριότητας. Η κολύμβηση δεν έχει κανένα απολύτως μειονέκτημα.

Προετοιμασία
Είναι πάρα πολύ δύσκολο να τραυματιστούμε μέσα από τη κολύμβηση, εάν δεν υποπέσουμε σε κάποιου είδους υπερβολή. Ξεκινάμε με αργές κινήσεις και σταδιακά αυξάνουμε την ένταση χωρίς ιδιαίτερο φόβο. Η μειωμένη βαρύτητα προστατεύει το σώμα από οποιοδήποτε πιθανό κίνδυνο.

Τρέξιμο στην άμμο
Όχι απαραίτητα καλοκαιρινή δραστηριότητα, με πάρα πολλά οφέλη για τη φυσική μας κατάσταση. Τα πλεονεκτήματα της μεθόδου πολλαπλασιάζονται όταν το πόδι είναι γυμνό.

Γιατί να τρέξω στην άμμο;
Η διαφορά ανάμεσα στο διάδρομο και στο τρέξιμο στην παραλία είναι η επιπλέον αντίσταση που οφείλεται στην ιδιαιτερότητα του εδάφους. Πρόκειται για καθαρά αερόβια άσκηση η οποία μπορεί να δώσει τόνους ιδρώτα. Πάρα πολύ σημαντική θεωρείται η κλίση του εδάφους η οποία θα πρέπει να είναι μηδενική. Το συγκεκριμένο είδος άσκησης ενισχύει κυρίως τη καρδιοαναπνευστική λειτουργία και δεν αποτελεί εργαλείο μυϊκής υπερτροφίας.
Προετοιμασία
Η προθέρμανση βασίζεται αρχικά στο περπάτημα και στο τρέξιμο με πολύ χαμηλό ρυθμό. Εάν επιταχύνουμε απότομα ,πιθανόν θα αισθανθούμε πόνο γύρω από τη περιοχή της κνήμης ο οποίος θα διακόψει πρόωρα τη προσπάθεια.

Beach Volley
Το δημοφιλέστερο ομαδικό σπορ στη παραλία απαιτεί λείο, καθαρό έδαφος και ειδική ''μπάλα παραλίας''.

Γιατί να παίξω beach Volley;
Το volley επιβαρύνει σχεδόν ολόκληρο το μυϊκό σύστημα, αφού μιλάμε για πολυαρθρική δραστηριότητα, δίνοντας σαφές προβάδισμα στους δελτοειδείς, στους τετρακέφαλους, στους γλουτιαίους και στους τρικέφαλους. Παράλληλα, η μεγάλη διάρκεια του παιχνιδιού δίνει σοβαρό κίνητρο βελτίωσης της συνολικής αερόβιας ικανότητας.

Προετοιμασία
Το beach voley απαιτεί ολοκληρωμένη προθέρμανση, αφού ανήκει στις δραστηριότητες υψηλού κινδύνου. Ήπια αερόβια άσκηση αρχικά, ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατάσεων στη συνέχεια. Ακόμη, εάν μιλάμε για οργανωμένο παιχνίδι volley θα χρειαστεί και ειδικό πρόγραμμα προασκήσεων (μεμονωμένες εκτελέσεις κινήσεων του παιχνιδιού).
Η προπόνηση στη παραλία με αριθμούς
Η φυσική δραστηριότητα έχει αστάθμητους παράγοντες οι οποίοι δυσκολεύουν τον ακριβή υπολογισμό της''καύσης'' θερμίδων. Ωστόσο, μπορούμε να υπολογίσουμε ότι με τις ρακέτες θα καταναλωθούν περίπου 350- 400 θερμίδες ανα ώρα, με τη κολύμβηση στη θάλασσα κοντά στις 250- 300, με το βάδισμα στη παραλία περίπου 200 ενω αν επιταχύνθει ο ρυθμός μπορούμε να φτάσουμε έως και τις 350 και το beach voley μπορεί να ''κάψει'' έως και 400-450. Όλα αυτά τα νούμερα είναι σχετικά και έχουν να κάνουν με το φύλο, το βάρος, την ηλικία, τη φυσική κατάσταση του ασκούμενου αλλά και την ένταση της προσπάθειας.
http://www.men24.gr