Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Κοτόπoυλο Κομπλέ

Αυτό το πιάτο τα έχει όλα: πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες αλλά και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που σε προστατεύουν από πολλές μακροχρόνιες ασθένειες.
Πάρε
2 φιλέτα κοτόπουλου
1 κουτί ντομάτες με το χυμό τους
Μία σκελίδα σκόρδο λιωμένο
Μία κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο
1 φλιτζάνι κολοκυθάκια ψιλοκομμένα
1/2 φλιτζάνι βασιλικό
Αλάτι-πιπέρι
Φτιαξ' το μόνος σου...
Ροδίζεις το κοτόπουλο σε ένα τηγάνι με κανονική φωτιά (4 ή 5 λεπτά την κάθε πλευρά πασπαλίζοντας συγχρόνως με αλάτι και πιπέρι). Αφαιρείς το κοτόπουλο από το τηγάνι και μειώνεις τη φωτιά. Προσθέτεις ελαιόλαδο στο τηγάνι και σοτάρεις το σκόρδο ανακατεύοντας συχνά για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Προσθέτεις τα κολοκυθάκια και το βασιλικό. Τα αφήνεις να ζεσταθούν για 1 λεπτό. Προσθέτεις και την ντομάτα και ξαναβάζεις τα φιλέτα κοτόπουλου στο τηγάνι. Σκεπάζεις και αφήνεις να σιγοβράσει για άλλα 2 λεπτά. Σερβίρεις με 1 φλιτζάνι ζυμαρικά.
Φτιάχνει 2 μερίδες
Θρεπτική Αξία
Θερμίδες: 523, Υδατάνθρακες: 79 γραμμ., Πρωτεΐνη: 43 γραμμ., Λιπαρά: 7 γραμμ. (12%), Φυτικές Ινες: 10 γραμμ.
πηγή: www.menshealth.gr

X for Xυμοσ

Δεν έχει σημασία αν είναι φρέσκος ή συσκευασμένος. Το να πίνεις χυμό στο πρωινό μπορεί να επιβραδύνει την καύση λίπους, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Advances in Nutrition.
Οταν άνθρωποι έπιναν χυμό από πορτοκάλι με το πρωινό τους, η οξείδωση λίπους κατά την ανάπαυση στον οργανισμό τους -ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα τους έκαιγε λίπος- έπεσε κατά μέσο όρο 20% το επόμενο δίωρο. «Το σώμα σου δίνει προτεραιότητα στην καύση υδατανθράκων αντί στην καύση λίπους. Ετσι λοιπόν όταν η ζάχαρη από το χυμό φτάνει στο κυκλοφορικό σου σύστημα, το σώμα σου πρώτα επεξεργάζεται εκείνη» αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης Jodi Stookey.
Σε περίπτωση λοιπόν που δεν θες να κόψεις τον πρωινό χυμό, περιόρισε την πρόσληψη υδατανθράκων κόβοντας τα δημητριακά ή το τοστ.           
menshealth.gr