Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

Ιδιαίτερα ευεργετική μπορεί να φανεί η σοκολάτα

Σοκολατένιος πειρασμός υγείας
Ο πειρασμός της σοκολάτας δεν είναι υποχρεωτικά μια ανθυγιεινή διατροφική επιλογή, που θα πρέπει πάσει θυσία να αποφεύγουμε. Αντίθετα, υπό όρους μπορεί να φανεί ιδιαίτερα ευεργετική. Διαβάστε γιατί...

Η σοκολάτα προσφέρει την καλύτερη αντιγηραντική θεραπεία

Τα φλαβονοειδή που περιέχει η σοκολάτα έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν και τη δομή των κυττάρων. Όπως καταλαβαίνεις, τρως σοκολάτα και δεν φοβάσαι μήπως γεράσουν πρόωρα τα κύτταρα του προσώπου.

Τα περισσότερα φλαβονοειδή θα τα βρεις στη μαύρη σοκολάτα αφού ειδικά στην κατηγορία της μαύρης σοκολάτας με 60% κακάο (40 γραμμάρια), βρίσκουμε 536 μιλιγκράμ φλαβονοειδών.

Ταυτόχρονα, τα πανίσχυρα φλαβονοειδή -καταναλώνοντας 80 μιλιγκραμ φλαβονοειδών την ημέρα- έχουν συνδεθεί με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Η περίοδος δεν προκαλεί λιγούρα για σοκολάτα

Σε πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου της Πενσιλβανία, αποδείχτηκε πως η λιγούρα για σοκολάτα τις ημέρες της περιόδου, δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τις αλλαγές των ορμονών.

Αντίθετα, είναι πιθανό να ζητάμε σοκολάτα τις ημέρες αυτές, απλά και μόνο επειδή η σοκολάτα αποτελεί τροφή που μας φτιάχνει τη διάθεση και ψυχολογικά την προτιμάμε όταν νιώθουμε χάλια.

Η σοκολάτα βοηθά να ασκείσαι καλύτερα και περισσότερο

Άσε κατά μέρους τα πανάκριβα ενεργειακά ροφήματα και πρωτεϊνικά σκευάσματα. Η έρευνα υποστηρίζει πως η σοκολάτα γάλακτος είναι ένα εξίσου αποτελεσματικό ρόφημα για να επουλωθούν οι πονεμένοι μύες.

Συγκεκριμένα, έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism» συνέκρινε τα αποτελέσματα που έχουν ενεργειακά ροφήματα και σοκολάτα γάλακτος στην αντοχή των αθλητών και στην ικανότητά τους να ξαναγεμίζουν τις μπαταρίες τους μετά από σκληρή προπόνηση με ποδήλατο.

Αυτό που αποκάλυψαν είναι πως η σοκολάτα γάλακτος βοήθησε στην ανακούφιση του πόνου των μυών.

Η σοκολάτα δεν ευθύνεται για τις αϋπνίες

Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη πως η σοκολάτα είναι γεμάτη καφεΐνη, αλλά στην πραγματικότητα η ποσότητα καφεΐνης που περιέχει η σοκολάτα είναι μηδαμινή σε σχέση με άλλες τροφές που απολαμβάνεις καθημερινά.

Μάλιστα, αξίζει να γνωρίζεις πως τα 28 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας περιέχουν μόλις 20 μιλιγκράμ καφεΐνης, την ίδια δηλαδή ποσότητα με μια κούπα ντεκαφεϊνέ καφέ. Μια κούπα κανονικού καφέ περιέχει 100 μιλιγκράμ καφεΐνης και ένα φλιτζάνι τσάι 50 μιλιγκράμ καφεΐνης.

Η σοκολάτα δεν βλάπτει τα δόντια όσο νομίζεις

Κι όμως, δεν ευθύνεται η σοκολάτα για τα δόντια που χαλάνε, αλλά μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Η θεοβρωμίνη, ένα οργανικό μόριο που εμφανίζεται στο κακάο, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση του σμάλτου των δοντιών, σύμφωνα με έρευνα από το πανεπιστήμιο Tulane.

Δυστυχώς, τα οφέλη της θεοβρωμίνης καταπλακώνονται εξαιτίας του γάλακτος και της ζάχαρης που βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα τυποποιημένα προϊόντα σοκολάτας.

Πηγή: womenonly.gr

Τις ίδιες θερμίδες καίτε με το αερόμπικ και το τρέξιμο στον διάδρομο

Επιστήμονες συνέκριναν τους αριθμούς σε 28 γυναίκες
Όσες θερμίδες καίτε στον διάδρομο μπορείτε να καίτε και κάνοντας αερόμπικ. Αυτό ισχυρίζονται ερευνητές που υπολόγισαν το κάψιμο θερμίδων σε 28 γυναίκες ηλικίας 18 έως 24 χρόνων στη διάρκεια μια ώρας μαθημάτων στεπ, Tae-Bo, ποδηλασίας και αεροβικής με βάρη.

Σύγκριναν τους αριθμούς με αυτούς που έκαψαν οι γυναίκες τρέχοντας για μια ώρα στο διάδρομο με ταχύτητα 8 χλμ/ώρα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι γυναίκες στο μάθημα της αεροβικής με βάρη έκαψαν μόνο 480 θερμίδες, ενώ αυτές που έκαναν στεπ, Tae-Bo και ποδήλατο έκαψαν 576, 684 και 593 θερμίδες αντίστοιχα.

«Αυτό είναι καλύτερο από το να τρέχετε με 8 χλμ/ώρα, όπου καίτε 552 θερμίδες και εφάμιλλο του να τρέχετε με 8,4 χλμ/ώρα, όπου καίτε 606 θερμίδες», λέει ο Μάικλ Μπέμπεν, MD, ένας από τους υπευθύνους της μελέτης.
Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Strength and Conditioning Research.
newsbeast.gr