Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Ποδηλασία: Σύμμαχος της καλής υγείας!

Βάλτε την ποδηλασία στη ζωή σας και γυμνάστε το σώμα σας με ένα ευχάριστο τρόπο. Η ποδηλασία είναι ένα άθλημα το οποίο συμβάλει στη βελτίωση της υγείας σας , αφού τα θετικά που παρέχει στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλά.

Το πρώτο θετικό της ποδηλασίας είναι ότι ενισχύει την καλή λειτουργία της καρδιάς, αυξάνει τις αντοχές του οργανισμού και γυμνάζει ολόκληρο το σώμα, χωρίς να υπάρχουν κίνδυνοι σοβαρού τραυματισμού.

Επιπλέον ενδυναμώνετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης όγκων, βοηθώντας στην πρόληψη σχετικών ασθενειών. Με την ποδηλασία ο σκελετός του σώματος σας προστατεύετε, δυναμώνει και επιδρά θετικά στην οστική πυκνότητα. Ακόμη ένα θετικό που παρέχει η ποδηλασία είναι η στάση του σώματος η οποία είναι ιδανική, αφού η κυκλική κίνηση που γίνεται με τα πόδια ενδυναμώνει τους ραχιαίους μύες, στο σημείο όπου υπάρχει πιθανότητα να συμβεί ολίσθηση σπονδύλου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των πόνων στην πλάτη και την πιθανότητα να παρουσιάσετε κάποιο είδος αρθροπάθειας.

Αξιοσημείωτο είναι πως με αυτού του είδους την άσκηση το σώμα σας δεν κουράζεται τόσο ,όσο σε σχέση με άλλου είδους αθλήματα, αλλά επιφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα, όπως :
• Μείωση της κακής χοληστερίνης
• Χάσιμό θερμίδων ( περίπου 300 θερμίδες ανά ώρα)
• Βελτίωση της σωματικής σας κατάστασης
• Μείωση του αισθήματος κόπωσης και ενίσχυση της αίσθησης της ευημερίας.

Επειδή ζούμε σε μια εποχή όπου το άγχος δεν απουσιάζει από το καθημερινό μας πρόγραμμα, αλλά αντιθέτως καθημερινά αυξάνεται με αποτέλεσμα να δημιουργεί πολλά προβλήματα και στη σωματική αλλά και στη ψυχική υγεία μας, σίγουρα όλοι θέλουμε να το αποβάλουμε. Ένα ακόμη προτέρημα της ποδηλασίας είναι η μείωση του άγχους. Βάζοντας τη ποδηλασία στην καθημερινή σας ζωή βελτιώνετε τους ρυθμούς του οργανισμού σας και αποβάλλετε το άγχος, την ένταση που προκαλείται με τη ρουτίνα και τις αυξημένες υποχρεώσεις. Επίσης εξουδετερώνει την κατάθλιψη, άλλου είδους ψυχολογικά προβλήματα και βοηθάει την ορμονική ισορροπία. Επομένως δεν υπάρχει κάποιος λόγος ώστε να σας εμποδίζει να βάλετε το ποδήλατο στη ζωή σας!


Πηγή: healthpages.gr

Τι θέση έχει ο τόνος στη διατροφή μας

Οι διαιτολόγοι συνιστούν να τρώτε ψάρι δύο φορές την εβδομάδα

Μια σταθερή οδηγία που δίνουν οι ειδικοί του χώρου της διατροφής και της υγείας είναι το να τρώμε τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ψάρι.



Οι καιροί όμως είναι δύσκολοι, αλλά για πολλές νοικοκυρές και ο χρόνος για μαγείρεμα και καθάρισμα ψαριού είναι περιορισμένος. Για το λόγο αυτό πολλοί ρωτάνε αν είναι το ίδιο διατροφικά το να φάνε μια κονσέρβα τόνου αντί για ψάρι φρέσκο.



Αυτό που εμείς θα πούμε είναι ότι δεν είναι ακριβώς το ίδιο αλλά είναι σαφέστατα μια καλή εναλλακτική. Από θέμα ασφάλειας, η κονσερβοποίηση είναι από τις πιο ασφαλείς και επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους διατήρησης των τροφών.



Η χρήση της θερμότητας στην κονσερβοποίηση καταστρέφει όλους τους μικροοργανισμούς που αλλοιώνουν την τροφή ή μπορούν να προκαλέσουν τροφικές διαταραχές στον οργανισμό.



Έτσι δεν χρησιμοποιούνται και ούτε χρειάζονται συντηρητικά. Από κει και πέρα καθαρά θρεπτικά, ένα ψάρι το θέλουμε κατά βάση για τα καλά ωμέγα λιπαρά του και την καλής ποιότητας πρωτεΐνη του. Από συγκριτικά στοιχεία φαίνεται ότι οι κονσέρβες διατηρούν ένα σημαντικό ποσοστό των καλών λιπαρών του ψαριού και το σύνολο της πρωτεΐνης τους. Επίσης, ικανοποιητικό είναι και το ποσοστό τους σε μέταλλα και συστατικά, όπως ο φώσφορος.



Αν λοιπόν η τσέπη ή ο χρόνος σας δεν σηκώνουν φρέσκο ψάρι, φάτε τουλάχιστον τόνο έστω και σε κονσέρβα. Βάλτε τον σε μια σαλάτα, σε μια σάλτσα για μακαρόνια ή φτιάξτε ένα φαγητό με πρώτη ύλη τον τόνο.





neadiatrofis.gr

Νερό και φαγητό δεν πάνε μαζί: Μάθετε γιατί!

Μπορεί γενικώς να επιμένουμε να πίνετε πολύ νερό, αλλά σίγουρα δεν εννοούμε κατά τη διάρκεια του γεύματος. Νερό και φαγητό καλό είναι να μη συνδυάζονται. Πάμε να δούμε γιατί:

- Η μεγάλη κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια του γεύματος μπορεί να επηρεάσει τα φυσικά επίπεδα της χολής και του οξέος του στομάχου
- Η κατανάλωση νερού αναιρεί τη λειτουργία των πεπτικών υγρών που κυκλοφορούν στο στομάχι και δημιουργούν προβλήματα στην πέψη
- Όσο περισσότερη ποσότητα νερού καταναλώνετε, τόσο λιγότερο πεπτικό υγρό εκκρίνεται
- Η διαδικασία πέψης γίνεται πιο δύσκολη και μπορεί να προκληθεί οξεία παλινδρόμηση ή να παρουσιάσετε έντονες καούρες
- Ανεβαίνουν τα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία με τη σειρά της βοηθά το σώμα μας να αποθηκεύει ευκολότερα λίπος

Σας πείσαμε; Πιείτε νερό πριν και μετά το γεύμα. Αποφύγετέ το όμως την ώρα που τρώτε!



Πηγή: www.queen.gr

Είναι κακό να γυμνάζεσαι δύο φορές την ημέρα;

Υπάρχει κάτι το οποίο να μην μπορεί να πετύχει η γυμναστική; Βοηθάει τους ανθρώπους να χάσουν βάρος, να κοιμούνται καλύτερα, να έχουν καλύτερη διάθεση και λιγότερο άγχος και να μένουν μακριά από κρυολογήματα και αρρώστιες. Όλα αυτά δείχνουν πως το να γυμνάζεσαι πάνω από μία φορά την ημέρα θα ήταν πολύ καλό αλλά είναι στην πραγματικότητα;

Για να είσαι υγιής οι ειδικοί προτείνουν να γυμνάζεσαι περίπου 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Αν θέλεις να χάσεις ή να διατηρήσεις το βάρος σου, 60-90 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα είναι το ιδανικό (μιλάμε φυσικά για αερόβια άσκηση).

Κάποιες φορές ίσως δεν είναι εφικτό να πετύχεις αυτό το “πέντε ημέρες την εβδομάδα”. Έτσι το να κάνεις δύο προπονήσεις μέσα σε μία μέρα που είσαι πιο χαλαρή δεν είναι καθόλου κακό. Φρόντισε απλά οι δύο προπονήσεις να είναι διαφορετικές μεταξύ τους και να ισορροπούν την αερόβια άσκηση με την δύναμη και την αντοχή. Πήγαινε για τρέξιμο το πρωί και κάνε ένα μάθημα γιόγκα το απόγευμα ή παρακολούθησε ένα μάθημα spinning το πρωί και κάνε βάρη το απόγευμα. 

Είναι καλό να έχεις στο μυαλό σου ότι η διπλή προπόνηση θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, φρόντισε να δίνεις στον οργανισμό σου αρκετή πρωτεϊνη αλλά και υγιεινούς υδατάνθρακες για να μπορείς να ανταπεξέλθεις. 


Οι ημέρες της ξεκούρασης είναι επίσης πολύ σημαντικές. Έτσι, προσπάθησε να χαλαρώνεις δύο ημέρες την εβδομάδα έτσι ώστε να δίνεις την ευκαιρία στους μύες σου να αναρρώνουν και να δυναμώνουν.





Γράφτηκε από Αμαλία Βάγια

faysbook.gr