Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015

Διώξε τις σκέψεις που σε βασανίζουν

Κάθεσαι για ώρα στο παράθυρο κοιτώντας αφηρημένα έξω; Γυρνάς μέσα στο σπίτι με τα εσώρουχα αδιάφορος να ντυθείς και να βγεις έξω; Οι σκέψεις στροβιλίζουν συνεχώς στο κεφάλι σου κάνοντας τα μηνίγγια σου να πάνε να σπάσουν;
Επειδή ο εαυτός σου είναι μόνο ένας και επειδή τον αγαπάς πολύ κάνε μια προσπάθεια να διώξεις τις αρνητικές σκέψεις. Είναι βέβαιο ότι μέσα σε όλη αυτή τη κρίση, ακούγεται κάπως αυτή η πρόταση. Ωστόσο πρέπει να αντιδράσεις αντί να κάθεσαι να άπραγος και να αφήνεις τις σκέψεις να σε βασανίζουν, όποιες και αν είναι αυτές.
Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Αν το θέμα είναι οικονομικό μη κολλάς. Σκέψου ότι δεν είσαι ο μόνος. Όλη η χώρα είναι σε αυτή την κατάσταση και σκέψου και κάτι ακόμα, ότι πάλι καλά που δεν έχεις λεφτά γιατί εκείνοι που έχουν αγχώνονται μέσα σε αυτή τη κρίση. Το άγχος όμως δεν φέρνει λεφτά και ούτε περισσότερα λεφτά. Όσο για τα λεφτά αυτά σίγουρα δε φέρνουν την ευτυχία και την ηρεμία, που όλοι έχουν ανάγκη στη ζωή τους. 
Αποφάσισε ότι αυτή είναι η οικονομική σου κατάσταση και πάει και τελείωσε. Προσπάθησε να την βελτιώσεις, αλλά μέχρι τότε συμβιβάσου και κάνε το κουμάντο σου.
Αν πάλι το θέμα δεν είναι τα λεφτά και είναι η αγάπη που σου έφυγε! Αυτό είναι το μόνο που δεν πρέπει να σε κάνει να αγχώνεσαι. Σκέψου ότι δεν μπορείτε ούτε εσείς να αγαπήσετε κανένα με το ζόρι, ούτε κανείς με το ζόρι να αγαπήσει εσάς. Ένα είναι σίγουρο, κάνε υπομονή και σίγουρα μια μέρα θα βρείτε το σύντροφο των ονείρων σας, αρκεί να μη φτάνετε σε σημείο να σας αγχώνει ακόμα και αυτό.
Αν σας έχει προβληματίσει η …πληροφόρηση κάποιων «καλών» συναδέλφων για τις γνώμες των άλλων για σένα τότε αυτός δεν είναι λόγος άγχους. Αν οι επαγγελματικές επιλογές σας και η συμπεριφορά σας είναι δική σας επιλογή και μάλιστα πετυχημένη τότε άστους να κουρεύονται που λένε! Μην ξεχνάς ότι το καρποφόρο δένδρο το πετροβολούν, όπως έλεγε η γιαγιά μου! Να σε τιμάει που ασχολούνται μαζί σου, την στιγμή που οι επιδόσεις σου στη δουλειά είναι άριστες!
Πολλές φορές μας πιάνει η τρέλα με την εμφάνιση μας. Καθόμαστε μπροστά στον καθρέφτη και ψάχνουμε να βρούμε ότι πιο στραβό υπάρχει στο πρόσωπο και γενικά στο σώμα μας. Αποδεχτείτε την εικόνα σας και τη στραβή σας μύτη και μη γκρινιάζετε για κάτι που τελικά σας κάνει να ξεχωρίζετε από όλους τους άλλους.
Αν γενικά έχετε μια μέρα πτώσης που λέμε. Ξέρετε αυτές τις μέρες που όλα μας φταίνε, τότε αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν υπάρχει λόγος άγχους. Άστο να πάει, χαλάρωσε, δες καμιά ταινία στη τηλεόραση, παίξε κανένα παιχνίδι να περάσει η ώρα και αύριο μέρα είναι. Θα σου έχει φύγει το άγχος και η απογοήτευση για τα πάντα γενικά!
activeman.gr

Κάψε και …συντονίσου με τένις!

Το ερώτημα μεγάλο: Γιατί να παίξω τένις; Ποια τα οφέλη; Ε! Καλά δεν είπαμε να πάρεις και το Ρολαν Γκαρός όμως το τένις αποτελεί μια πρώτης τάξεως προπόνηση για φυσική κατάσταση!
Κάποτε το τένις ήταν ένα από τα σπορ της λεγόμενης καλής κοινωνίας και των βασιλικών οίκων της Ευρώπης. Σήμερα, όλοι μπορούν να παίξουν τένις, είτε σε δημοτικά γήπεδα, είτε σε ακριβά κλαμπ, αν έχουν τα απαραίτητα χρήματα. Όπως και να έχει το τένις είναι ένα σπορ για όλους, ενώ ο εξοπλισμός του, όταν πρόκειται για ερασιτεχνικό επίπεδο δεν κοστίζει πολλά χρήματα.
Αν εντάξεις το τένις στην εβδομαδιαία σου προπόνηση θα σε βοηθήσει στα εξής σημεία:
- Στο κάψιμο του λίπους και τη βελτίωση της καρδιαγγειακής φυσικής κατάστασης και διατηρεί υψηλά επίπεδα ενέργειας. Δεδομένου ότι είναι ένα άθλημα υψηλής έντασης, βοηθά την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο αποτελεσματικά.
- Αυξάνει την αντοχή αφού είναι ένα άθλημα που απασχολεί πολλούς μυς και απαιτεί κίνηση και προσπάθεια. Το γεγονός αυτό αυξάνει τη δύναμη των χεριών και των ποδιών. Η αυξημένη δραστηριότητα που απαιτεί το άθλημα αυτό, οδηγεί σε ισχυρότερα οστά και τονωμένους μυς.
- Βελτιώνει το γενικό συντονισμό του σώματος: Είναι πράγματι ένα άθλημα που δραστηριοποιεί πολλά μέρη του σώματος με το σωστό συντονισμό: Θα πρέπει να λάβετε θέση και στη συνέχεια να ρυθμίσετε το ανώτερο μέρος του σώματος και τα πόδια σας και να μεταφέρετε το σωματικό βάρος σας έτσι ώστε να χτυπήσετε τη μπάλα με επιτυχία. Αυτό αυξάνει τα αντανακλαστικά σας και την αντίδρασή σας.
- Προσδίδει ελαστικότητα αφού το σώμα βρίσκεται σε διαρκή κίνηση και έτσι γίνεται πιο ευέλικτο και πιο ελαστικό.
- Το τένις είναι ιδανικό για κάποιον που βαριέται να πάει στο γυμναστήριο και θέλει να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Οι άνδρες μπορεί να κάψουν μέχρι και 560 θερμίδες την ώρα και οι γυναίκες έως 420 θερμίδες την ώρα, επομένως είναι αποδοτικό για την απώλεια βάρους:
Και επιπλέον θα σε βοηθήσει να παίξεις τις …τέλειες ρακέτες στη παραλία, χωρίς να στέλνεις την μπάλα στο νερό ή σους άλλους λουόμενους
activeman.gr

Προπόνηση στα άκρα με CrossFit και την παρέα σου!

Πρόγραμμα παρουσίαση Λευτέρης Δαλαμαγκίδης head coach του Crossfit Revolution
Συμμετοχή: Αλέξανδρος Ζιάγκας, Λευτέρης Δεμελίδης

To Crossfit είναι μια νέα μορφή προπόνησης, που στοχεύει στον ιδανικό τρόπο προπόνησης, δηλαδή τη συνολική φυσική κατάσταση. Ο γυμναστής Λευτέρης Δαλαμαγκίδης head coach του Crossfit Revolution, παρουσιάζει ένα απλό πρόγραμμα, που μπορεί να κάνει μια παρέα στο γυμναστήριο ή στο ύπαιθρο. Άλλωστε ουσιαστικά το crossfit είναι ομαδικό, αφού είναι καλύτερα να προπονείσαι με παρέα παρά μόνος σου.
Αν και πρόκειται για ένα …αρχικό πρόγραμμα, είναι δυνατό. Η άσκηση αυτή είναι ευεργετική για την προσπάθεια απώλειας βάρους επειδή ανεβάζει τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός μας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επομένως, όσο πιο συχνά ασκείστε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Swings, χρησιμοποιούμε τα Kettlebell και εκτελούμε 10 επαναλήψεις, αμέσως πάμε στην επόμενη άσκηση...
Κάμψεις, εκτελούμε 10 και πάμε στην επόμενη άσκηση...
Air squat, εκτελούμε 10 επαναλήψεις και πάμε το πρόγραμμα από την αρχή μέχρι εξαντλήσεως!


[VIDEO]

Hot – ιμάντες και κάψτε στο άψε σβήσε!

Η νέα …τρέλα στην Αθήνα λέγεται Hot – Ιμάντες και υπόσχεται κάψιμο σε χρόνο Dt! Η λογική είναι η ζέστη, όπως γίνεται εύκολα κατανοητό αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Με την προπόνηση με hot ιμάντες κερδίζεις και πολύ χρόνο φτάνοντας παράλληλα τον στόχο σου!
Βασικά πρόκειται για μια προπόνηση με ιμάντες τύπου TRX που έχει μια ιδιαιτερότητα που την κάνει πολύ σημαντική, όπως εξηγεί στο Activeman ο γυμναστής Ιών Μάγκος. Είναι μια προπόνηση χαμηλής έντασης που γίνεται σε χώρο που η θερμοκρασία είναι στους 38 βαθμούς χειμώνα – καλοκαίρι. Το δωμάτιο ζεσταίνεται για να ζεσταίνει τους μυς και να προκαλέσει εφίδρωση. Οι ζεστοί μύες τεντώνονται καλύτερα και έτσι αποφεύγεται ο κίνδυνος τραυματισμού. Η ζέστη αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες στην προσπάθεια του να παραμείνει δροσερό , ενώ γυμνάζεται. Η ζέστη διαστέλλει τα τριχοειδή αγγεία, διανέμοντας οξυγόνο στους μυς, τους αδένες, τα όργανα και τους άλλους ιστούς αποτελεσματικότερα, βοηθώντας έτσι την απομάκρυνση των τοξινών. Έτσι λόγο της ζέστης ο ασκούμενος ανεβάζει καρδιακούς παλμούς με συνέπεια να καίει λίπος.
Η προπόνηση αυτή διαρκεί λιγότερο από μια άλλη συνηθισμένη προπόνηση. Μόνο μισή ώρα είναι το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από μια συμβατική προπόνηση. Έτσι ο ασκούμενος προλαβαίνει μέσα σε μια ώρα το πολύ να έχει τελειώσει την προπόνηση του και γενικά την παραμονή του στο γυμναστήριο κάτι που είναι πολύ σημαντικό στις εποχές που ζούμε.


.activeman.gr