Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012

Η «παγίδα» του στομαχιού που μας παχαίνει και πως να την αποφύγετε

Το αίσθημα του κορεσμού παρουσιάζεται πολύ αργότερα αφού έχετε τελειώσει το φαγητό σας. Αυτό σημαίνει πως οι πιθανότητες να φάτε παραπάνω είναι ιδιαίτερα παρούσες. Στο τέλος του γεύματος θα πρέπει να αισθάνεστε ωραία, όχι κουρασμένοι ούτε υπερβολικά γεμάτοι ή φουσκωμένοι. Το εύκολο μέγεθος των μερίδων, μεσαίο και χορταστικό όσο πρέπει, θα αποδειχθεί χρήσιμο στο να κατανοήσετε το σήμα από το στομάχι σας.
queen.gr

Το βασικό διατροφικό μυστικό κρύβεται στις 5 μερίδες

Όχι 5 μερίδες απ᾽όλα, φυσικά, αλλά στις πέντε, τουλάχιστον μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Γεμίζοντας το πιάτο σας με πράσινα τρόφιμα (καθώς και πορτοκαλί, κόκκινα και ιώδη), όχι μόνο προστατεύετε τον οργανισμό σας από μια μεγάλη γκάμα ασθενειών αλλά κρατάτε μακριά και τα περιττά κιλά. Μια μελέτη του Center OF Disease Control and Prevention ανακάλυψε πως οι γυναίκες που καταναλώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό φρούτων και λαχανικών (δηλαδή τουλάχιστον 5 μερίδες κάθε μέρα, μη συμπεριλαμβανομένων των πατατών) είναι κατά 60% πιο πιθανό να μην ανακτήσουν πάλι το βάρος που έχουν χάσει, σε σχέση με αυτές που τρώνε λιγότερες μερίδες.
 queen.gr

Γυμναστείτε και ρίξτε «πόρτα» στη γρίπη

Μια ήπια σωματική άσκηση θα ελαττώσει τις πιθανότητες να αρρωστήσετε κατά το ήμισυ.
Το επιστημονικό έντυπο British Journal of Sports Medicine δημοσίευση αμερικανική έρευνα που υποστηρίζει πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται συχνά, έχουν λιγότερες πιθανότητες να κρυολογήσουν ή ακόμα κι όταν κρυολογούν, τα συμπτώματα τους είναι πιο ελαφριά.

 Οι επιστήμονες εκτιμούν πως αυτό συμβαίνει επειδή κατά τη διάρκεια της άσκησης, ενεργοποιούνται τα αμυντικά κύτταρα του οργανισμού. Και όταν μιλάμε για άσκηση, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πολύ εντατική άσκηση, απλά τέτοια που μας βοηθάει να βρισκόμαστε σε μια καλή φυσική κατάσταση.

Οι έρευνες έδειξαν πως από δείγμα χιλίων ατόμων, ηλικίας από δεκαοκτώ έως οδόντα πέντε ετών, που παρατηρήθηκαν για τρεις μήνες, αυτοί που ασκούνταν τακτικά, μειώνουν κατά το ήμισυ τις πιθανότητες να νοσήσουν ή αν νοσήσουν τα συμπτώματα είναι πιο ήπια.

Η ίδια έρευνα έδειξε πως ενώ οι ενήλικες, κατά μέσο όρο, κρυολογούν από δύο έως πέντε  φορές το χρόνο, όσοι ασκούνται τουλάχιστον πέντε μέρες την εβδομάδα, είχαν κρυολογήσει από 4,4 έως 4,9 μέρες σε διάστημα τριών μηνών. Αυτοί που ασκούνταν από μία έως τέσσερις μέρες την εβδομάδα, είχαν κρυολογήσει για 4,9 έως 5,5 μέρες, ενώ αυτοί που γυμνάζονταν μάξιμουμ μία φορά την εβδομάδα, ήταν κρυολογημένοι από 8,2 έως 8,6 μέρες! 
queen.gr