Σάββατο, 17 Μαΐου 2014

Η άσκηση στην άμμο έχει καλύτερα αποτελέσματα

Έχετε δοκιμάσει ποτέ να τρέξετε στην άμμο; Θυμάστε μήπως το "Chariots of fire", εκείνη την εκπληκτική ταινία που οι αθλητές μιας άλλης εποχής προπονούνταν στην άμμο;



Σύμφωνα με τους ειδικούς,η άσκηση στην άμμο έχει καλύτερα και πιο εμφανή αποτελέσματα από την άσκηση σε στερεή επιφάνεια.



Καθώς η άμμος είναι πιο μαλακή άρα λιγότερο στερεή επιφάνεια από την άσφαλτο, απορροφά τους κραδασμούς καλύτερα, επιβαρύνοντας λιγότερο τα γόνατα και τις αρθρώσεις.



Ταυτόχρονα το τρέξιμο στην άμμο είναι πιο απαιτητικό λόγω της μαλακής επιφάνειας, αναγκάζοντας τον οργανισμό να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια κι έτσι να γυμναστεί πιο έντονα απ' ότι αν έτρεχε στην άσφαλτο.



Ωστόσο καλό είναι να μη φοράτε αθλητικά παπούτσια όταν τρέχετε στην άμμο, αλλά ειδικά παπούτσια κολυμβητών, ή να τρέχετε ακόμα και ξυπόλητοι, αφού όμως βεβαιωθείτε ότι η παραλία δεν κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις όπως κομμάτια ξύλων ή ξεβρασμένους αχινούς.



Παρά τα σημαντικά οφέλη της, η καλοκαιρινή αυτή άσκηση χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, αφού λόγω της αστάθειας του εδάφους, οι πτώσεις και οι τραυματισμοί στην άμμο είναι κατά μεγάλο ποσοστό συχνότεροι απ' ότι στην άσφαλτο.


volosnet.net

Αν έχεις μία από αυτές τις 5 διατροφικές συνήθειες δεν πρόκειται να αδυνατίσεις ποτέ

Τα κάνεις όλα. Τρέξιμο, βάρη, yoga, pilates, εκείνο το περίεργο το TRX που σε είχαν πρήξει να δοκιμάσεις οι φίλοι σου, όλα. Προσέχεις και τη διατροφή σου -όσο μπορείς. Έχουν όμως περάσει ήδη τρεις μήνες και η ζυγαριά εκεί, ακούνητη. Τι συμβαίνει τέλος πάντων;



Θα σου πούμε τι συμβαίνει. Έχεις μία ή περισσότερες από τις παρακάτω συνήθειες, τις οποίες, όση γυμναστική και να κάνεις, αν δεν τις σταματήσεις δεν πρόκειται να δεις αλλαγή στο σώμα σου. Δες την λίστα και άρχισε να κόβεις:


  • Παραλείπεις το πρωινό, με αποτέλεσμα να πεινάς πιο γρήγορα αλλά και να μην έχεις την ενέργεια που χρειάζεσαι
  • Δεν πίνεις αρκετό νερό, το οποίο σε βοηθά στο να νιώθεις χορτάτη και σε κρατά ενυδατωμένη
  • Το ρίχνεις στο τσιμπολόγημα πριν το βραδινό γεύμα, το οποίο γενικά δεν είναι κακό αν το προσέχεις, αλλά το να τρως μια σακούλα πατατάκια ή δύο τοστ μόλις γυρίζεις σπίτι, ε, καταλαβαίνεις...
  • Τρως ένα τεράστιο βραδινό γεύμα, επειδή δεν έχεις φάει τίποτα όλη την ημέρα για να αποφύγεις τις θερμίδες και πιστεύεις πως με ένα μεγάλο γεύμα είσαι εντάξει. Εντελώς λάθος. Αντιθέτως, πρέπει να μοιράζεις τις θερμίδες μέσα στην ημέρα και όχι να τις τρως όλες μαζί.
  • Παίρνεις και δεύτερη μερίδα, χωρίς να προσέχεις τις ποσότητες. Φρόντισε να απολαμβάνεις το γεύμα σου αργά και συγκεντρωμένα και θα δεις πως μία σωστή μερίδα θα σε χορτάσει.


Πηγή: www.queen.gr