Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

4 τρόποι να αυξήσετε την καθημερινή πρόσληψη νερού

Το 60% του ανθρωπίνου σώματος αποτελείται από νερό, ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιέχει 70% νερό, οι πνεύμονες 90% και οι μύες 75%. Είναι επομένως περιττό να αναφέρουμε τη σπουδαιότητα του νερού και της σωστής ενυδάτωσης για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Μία σημαντική ποσότητα νερού χάνεται από το σώμα εξαιτίας της μεταβολικής διαδικασίας, της έντονης άσκησης, της θερμοκρασίας, της κυκλοφορίας του αίματος και της χώνεψης. Αν και το νερό είναι λοιπόν ζωτικής σημασίας για τον άνθρωπο, υπάρχουν κάποιοι που είτε ξεχνάνε να πιουν την απαραίτητη ποσότητα, είτε απλά δεν τους αρέσει η γεύση του.
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν 4 τρόπους, προκειμένου να αυξήσετε την πρόσληψη νερού στο σώμα σας, ακόμα και αν δε χρειαστεί να πιείτε νερό με τον παραδοσιακό τρόπο.
1. Κεντρίστε το οπτικό σας ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, μην πίνετε νερό από το κλασικό λευκό ποτήρι, αγοράστε περίεργα ποτήρια με έντονα χρώματα και σχέδια και βάλτε στόχο τουλάχιστον 8 ποτήρια καθημερινά.
2. Καταψύξτε λεπτές φέτες από φρούτα, όπως πορτοκάλια, λεμόνια, φράουλες, βατόμουρα και ρίξτε τα μέσα στο ποτήρι με το νερό. Όχι μόνο θα το κάνει πιο ενδιαφέρον, αλλά θα δώσει και μία ευχάριστη γεύση στο νερό.
3. Να καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα φρούτων και λαχανικών, αφού το 20% περίπου της ημερήσιας πρόσληψης νερού προέρχεται από αυτές τις κατηγορίες τροφίμων. Μάλιστα μερικά φρούτα και λαχανικά, όπως το καρπούζι και η ντομάτα αποτελούνται κατά 90% από νερό.
4. Μπορείτε να καταναλώνετε άλλα υγιεινά ροφήματα, αντί για νερό, όπως άπαχο γάλα, φρέσκο χυμό φρούτων, τσάι. Αποφύγετε τα αναψυκτικά και το αλκοόλ.
http://www.myfit.gr/

Ποια κοινά λάθη δεν σ'αφήνουν να χάσεις την κοιλιά

Τόσο καιρό γυμνάζεσαι, προσέχεις τη διατροφή σου, αλλά η κοιλιά δεν λέει να πέσει. Μήπως κάνεις κι εσύ τα ίδια λάθη που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες που δεν μπορούν να χάσουν το τοπικό λίπος;
1. Έχεις κόψει τα αναψυκτικά, αλλά προτιμάς τα light. Μάθε τότε ότι όπως υποστηρίζουν οι έρευνες, ακόμα και η light εκδοχή των αναψυκτικών περιέχει κρυφές θερμίδες, γι’ αυτό καλύτερο είναι να επιλέγεις πράσινο τσάι ή νερό που απομακρύνει την κατακράτηση.
2. Ακόμα και η σαλάτα που θα παραγγείλεις απέξω μπορεί να είναι φορτωμένη με παραπάνω θερμίδες και λιπαρά απ’ ότι περίμενες, γι’ αυτό πρέπει να ετοιμάζεις μόνη σου τα γεύματα για να είσαι σίγουρη τι βάζεις μέσα.
3. Έχεις έντονο άγχος τον τελευταίο καιρό λόγω δουλειάς, οικογενειακών προβλημάτων ή για το βάρος σου. Μάθε όμως ότι το άγχος προκαλεί κατακράτηση και πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς, γι’ αυτό προσπάθησε να χαλαρώσεις.
4. Δεν αλλάζεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου. Ναι η αερόβια γυμναστική είναι η πιο αποτελεσματική για να χάσεις λίπος, αν κάνεις όμως μόνο ποδήλατο ή διάδρομο τότε θα συνηθίσουν οι μύες και θα κολλήσει ο μεταβολισμός σου.
Γι’ αυτό καλό είναι να κάνεις συχνές εναλλαγές στο πρόγραμμα και στην ένταση της άσκησης για να “ξεκολλήσεις”.
http://www.myfit.gr/