Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Οι 10 τροφές που όσο τις τρώτε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε!

Το φαγητό θέλει μέτρο και όταν ξεπερνάμε αυτό το μέτρο, το πληρώνουμε σε παραπανίσια κιλά που δεν βοηθούν ούτε την εικόνα, ούτε την υγεία μας. Μέχρι εδώ όλα γνωστά. Γνωρίζατε, όμως, πως υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τροφές που όσο τις τρώμε, όχι μόνο δεν παχαίνουμε αλλά αντίθετα... καίμε θερμίδες; Ναι ναι, καλά διαβάσατε, και μάλιστα τις προτείνουν όλοι οι ειδικοί και διατροφολόγοι παγκοσμίως καθώς τα οφέλη τους είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα.


Σας παραθέτουμε λοιπόν την λίστα με τις 10 πιο αποτελεσματικές τροφές για αδυνάτισμα, ώστε να τις εντάξετε στη καθημερινότητά σας είτε σαν σνακ, είτε μαζί με το κυρίως γεύμα σας. Μη φοβηθείτε την ποσότητα και τη συχνότητα, είπαμε: όσο τις τρώτε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε.


  • Γρέιπφρουτ: επιταχύνει τον μεταβολισμό, καίει το λίπος και σε κάνει να νιώθεις χορτάτη για περισσότερο.

  • Σέλινο: το μυστικό του είναι απλό. Περιέχει ελάχιστες θερμίδες, αποτελείται κυρίως από νερό και βοηθά στο να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Ωστόσο φρόντιζε να το συμπληρώνεις και με άλλες τροφές καθώς από μόνο του δεν φτάνει για σωστή διατροφή.

  • Δημητριακά ολικής αλέσεως: πιο υγιεινά από τα επεξεργασμένα βάσει ερευνών, παίρνουν περισσότερο χρόνο να μεταβολιστούν και έτσι κρατούν την πείνα μακριά για περισσότερο.

  • Πράσινο τσάι: σίγουρα το ξέρεις ήδη πόσο ευεργετικό είναι, καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, επιταχύνει τον μεταβολισμό και βοηθά σημαντικά στο αδυνάτισμα.

  • Ωμέγα-3 λιπαρά: είναι αποδεδειγμένο πως τα ωμέγα-3 λιπαρά ενεργούν ως ρυθμιστής του μεταβολισμού και επηρεάζουν την ορμόνη λεπτίνη η οποία ελέγχει το πόσο γρήγορα καίγεται το λίπος. Τα λιπαρά αυτά δεν παράγονται από το σώμα μας άρα πρέπει να τα λαμβάνουμε μέσα από ψάρια (τόνος, σολομός) ή με συμπληρώματα.

  • Καφές: κανείς δεν μπορεί χωρίς τον καφέ του, ειδικά το πρωί, οπότε συνεχίστε ό,τι κάνετε. Η καφεΐνη κάνει την καρδιά να «τρέχει», το αίμα παίρνει περισσότερο οξυγόνο και έτσι καίγονται περισσότερες θερμίδες. Όλα αυτά καταστρέφονται όμως όταν βάζουμε γάλα, ζάχαρη και κρέμα στον καφέ, οπότε κρατήστε τον σκέτο.

  • Αβοκάντο: το θαυματουργό αυτό φρούτο έχει πολλαπλή δράση. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που επιταχύνουν το μεταβολισμό και προστατεύουν το κομμάτι αυτό των κυττάρων που παράγει ενέργεια. Επίσης, χαμηλώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, επουλώνει τις πληγές, μειώνει το ρίσκο καρδιοπάθειας και κάνει καλό σε μάτια και μαλλιά.

  • Καυτερά: οτιδήποτε έχει καυτερή, πικάντικη γεύση βοηθά στο να κάψεις γρηγορότερα θερμίδες. Μπορεί να είναι πιπέρι καγιέν ή κάποια καυτερή σάλτσα, απλά φρόντισε να κοιτάξεις όλα τα συστατικά του πριν το αγοράσεις.

  • Σπόροι Chia: πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού, μειώνουν το αίσθημα της πείνας και ενεργοποιούν την γλυκαγόνη, την ορμόνη που καίει μεγάλες ποσότητες λίπους.

  • Ξηροί καρποί Βραζιλίας: πεντανόστιμοι και λαχταριστοί, κάνουν τον μεταβολισμό να τρέχει, καταπολεμούν την κυτταρίτιδα και προστατεύουν το ανοσοποιητικό.


Πηγή:www.queen.gr

Πως μπορώ να αποκτήσω γραμμωμένους κοιλιακούς σε δύο μήνες;

"Το οπτικό αποτέλεσμα της άσκησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η ηλικία, το φύλο, το είδος της άσκησης που κάνεις, η διατροφή  αλλά και η ίδια η κατασκευή του σώματός σου μπορούν να επηρεάσουν το αποτέλεσμα. Αρχικά ξεκίνα με τη διατροφή και το βάρος σου! Όσο γυμνασμένοι και να είναι οι κοιλιακοί σου θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ένα παχύ στρώμα λίπους μπορεί να τους καλύψει! Άρα περιόρισε την κατανάλωση λιπών και ακολούθησε μία ισορροπημένη διατροφή έτσι ώστε να μειωθεί συνολικά το λίπος του σώματός σου.



΄Στους άνδρες ειδικά η περιοχή της κοιλιάς αποτελεί κύρια λιποαποθήκη ενώ στις γυναίκες παρόλο που το συνολικό ποσοστό του σωματικού τους λίπους είναι περισσότερο, οι λιποαποθήκες τους βρίσκονται κυρίως στους μηρούς και όχι τόσο στην κοιλιά! Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι η αερόβια άσκηση όπως το τρέξιμο, το ποδόσφαιρο, η κολύμβηση κτλ προκαλούν ανακατανομή του σωματικού λίπους. Έτσι το κοιλιακό λίπος  μειώνεται  και η κατανομή γίνεται περισσότερο περιφερειακή. Με αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός προστατεύεται από το μεταβολικό σύνδρομο και διατηρείται υγιής. Συνόδευσε την ισορροπημένη διατροφή με αρκετή άσκηση που να  γίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε να ενισχύσει το οπτικό αποτέλεσμα. Οι κοιλιακοί είναι μύες στηρικτικοί δηλαδή το κύριο έργο τους είναι να στηρίζουν τον κορμό έτσι ώστε να μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα των μυών που στηρίζονται σε αυτούς.



Άρα χρειάζεσαι δύο τρόπους άσκησης. Την στοχευμένη άσκηση στους ίδιους τους κοιλιακούς αλλά και την άσκηση που θα τους γυμνάζει μαζί με το υπόλοιπο σώμα. Όσο περισσότερο τους γυμνάσεις τόσο καλύτερο θα είναι και το αποτέλεσμα. Δώσε έμφαση στην άσκηση που γίνεται χωρίς διαλείμματα διότι οι κοιλιακοί είναι μύες που είναι φτιαγμένοι για να δουλεύουν συνεχώς καθώς έχουν σταθεροποιητικό ρόλο. Δούλεψε με πολλές διαφορετικές ασκήσεις για να εστιάσεις στην πλάγια, κάτω και πάνω μοίρα τους. Αλλά μην περιοριστείς μόνο σε αυτό! Οι μυς σου πρέπει να μην χαλαρώνουν τελείως όταν δεν θα γυμνάζεσαι. Την υπόλοιπη ημέρα προσπάθησε να διορθώνεις τη στάση του σώματός σου και να στέκεσαι σωστά διατηρώντας τους κοιλιακούς σου σε μία ελαφριά θέση σύσπασης. Τέλος θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Κάποιοι άνθρωποι διαθέτουν το γενετικό υπόβαθρο που τους βοηθά για να έχουν γρήγορα αποτελέσματα. Έτσι για κάποιους λίγη άσκηση είναι αρκετή για γρήγορα οπτικά αποτελέσματα ενώ για κάποιους άλλους όχι! Καλά αποτελέσματα!"



Εύα Καραχάλιου
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής
boro.gr

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Το σύνδρομο πίεσης του μέσου νεύρου μέσα στον καρπιαίο σωλήνα, το οποίο συνήθως αναφέρεται σαν «καρπιαίος», είναι μια αρκετά συχνή πάθηση που προσβάλλει συνήθως γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, ή σε ορμονικές διαταραχές (κύηση, λοχεία κ.ά.).



Γράφει ο Ιωάννης Η. Βλάχος, ορθοπαιδικός-χειρουργός



Η πίεση του μέσου νεύρου επισυμβαίνει λόγω πάχυνσης του εγκαρσίου συνδέσμου που κλείνει από πάνω τον καρπιαίο σωλήνα.



Τα συμπτώματα είναι αίσθημα αιμωδίας που αφορά τα τρία πρώτα δάκτυλα (αντίχειρα, μέσο και λίγο τον παράμεσο). Η αιμωδία επιτείνεται τη νύχτα, ώστε αναγκάζει την ασθενή να εγείρεται και να προσπαθεί με κινήσεις να ανακουφισθεί.

Έλεγχος

Γίνεται με πίεση που ασκούμε στην διαδρομή του μέσου νεύρου οπότε εμφανίζεται η αιμωδία στον αντίχειρα ή στα δάκτυλα.



Επιβεβαιώνεται με ειδική εξέταση που ονομάζεται ηλεκτρομυογράφημα και η οποία είναι ενδεικτική και απαραίτητη προ της χειρουργικής θεραπείας.

Σε προχωρημένα στάδια που έχει παραλύσει το νεύρο, χάνεται η ικανότητα σύλληψης λεπτών αντικειμένων (καρφίτσες – βελόνες) και εξαφανίζεται το θέναρ (μαξιλαράκι μυϊκό στην βάση αντίχειρα-παλάμης).



Αντιμετώπιση

Η αντιμετώπιση είναι χειρουργική και διαρκεί 10' λεπτά. Με τοπική αναισθησία και μικρή τομή διανοίγεται κατά μήκος ο εγκάρσιος σύνδεσμος.

Η ασθενής εξέρχεται αυθημερόν του νοσοκομείου, έχει δεμένο το χέρι για 24 ώρες και μπορεί να το βρέξει ελεύθερα σε 5 ημέρες, οπότε επανέρχεται σε όλες τις ασχολίες της.




newsbeast.gr