Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Αδυνατίστε εναλλακτικά!

Μπορεί η ισορροπημένη διατροφή και η κατάλληλη άσκηση να βοηθά στην καύση λίπους αλλά εάν ο μεταβολισμός σας είναι για κάποιο λόγο νωθρός σας εμποδίζει να χάσετε τα περιττά κιλά. Δοκιμάστε εναλλακτικές θεραπείες, παράλληλα με άσκηση και διατροφή, και δείτε αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα.
Βελονισμός
Τι κάνει:
Μειώνει την όρεξη και τη διάθεση για κατανάλωση γλυκών.
Κατευνάζει το άγχος.
Ενεργοποιεί το βασικό μεταβολικό ρυθμό αυξάνοντας τις καύσεις.
Ρυθμίζει την κινητικότητα του παχέος εντέρου, καταπολεμώντας τη δυσκοιλιότητα.
Βοηθά όσους τρώνε για ψυχολογικούς λόγους (συναισθηματική υπερφαγία).
Πώς εφαρμόζεται
Με ειδικές, αποστειρωμένες βελόνες μιας χρήσης σε ειδικά σημεία του σώματος από όπου περνούν οι μεσημβρινοί (κανάλια στα οποία ρέει η ενέργεια). Οι βελόνες ερεθίζουν ορισμένες νευρικές απολήξεις που βρίσκονται στο δέρμα, μεταβιβάζοντας έτσι στο κεντρικό νευρικό σύστημα ένα ερέθισμα, το οποίο διεγείρει αντίστοιχα νευρικά κέντρα ανάλογα με την πάθηση ενώ παράγει ορισμένες ουσίες και ορμόνες, οι οποίες τον βοηθούν να αυτοθεραπευτεί όπως ενδορφίνες, σεροτονίνες, κορτιζόλη, κ.α. Ο βελονισμός γενικά είναι ακίνδυνος και δεν προκαλεί παρενέργειες.

LifeWave patches: SP6 COMPLETE
Τι κάνουν:
Επικοινωνούν με το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του σώματος, διεγείροντας τα σημεία βελονισμού.
Είναι φτιαγμένα από φυσικές ουσίες, οι οποίες εκπέμπουν εξειδικευμένες συχνότητες φωτός και έτσι προκαλούν συγκεκριμένες βιοχημικές μεταβολές στο σώμα.
Βοηθούν στον έλεγχο και ρύθμιση της όρεξης.
Μειώνουν τη λαχτάρα για φαγητό.
Πώς εφαρμόζονται:
Τοποθετείτε το patch σε καθαρό και στεγνό δέρμα το πρωί και τ’ αφαιρείτε το βράδυ. Τα φοράτε μέχρι και 12 ώρες την φορά, 5 φορές την εβδομάδα, ένα την ημέρα. Για καλύτερα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια της δεύτερης εβδομάδας, εναλλάσσετε το patch στα σημεία του βελονισμού μόνο στην αριστερά πλευρά του ποδιού, που μειώνει την όρεξη. Εάν αισθανθείτε άσχημα ή υπάρξει ερεθισμός στο δέρμα αφαιρέστε τα. Από την στιγμή που θα αφαιρεθούν δεν ξαναχρησιμοποιούνται. Μην τοποθετείτε πάνω από ένα SP6 patch την φορά στο σώμα. Είναι πολύ σημαντικό ο οργανισμός σας να μην είναι αφυδατωμένος. Συστήνεται πριν την τοποθέτηση των patches να πίνετε τουλάχιστον 2 ποτήρια νερό. Η κατανάλωση ποσότητας νερού θα πρέπει να συνεχίζεται καθ’όλη την διάρκεια χρήσης των patches. Τα Lifewave Patches δεν είναι φάρμακα, δεν εισχωρούν στο σώμα, δεν περνούν από το συκώτι, δεν έχουν τοξίνες (περιέχουν φυσικά οργανικά στοιχεία), δεν δημιουργούν επιπλοκές, δεν έχουν αρνητική – αλληλεπίδραση με φάρμακα. Θα τα βρείτε στο www.lifewave.com/yourwellbeing/.
Βοτανοθεραπεία
Τι
κάνειΑποτοξινώνει σε βάθος τον οργανισμό. Η δράση κάποιων βοτάνων είναι διουρητική, βοηθώντας στην απέκκριση τοξινών και περιττών ουσιών με τα ούρα.
Βοηθά στην κένωση των εντέρων και στη ρύθμιση των λειτουργιών τους λόγω της καθαρτικής δράσης των βοτάνων.
Λειτουργεί κατασταλτικά στην όρεξη.
Πώς εφαρμόζεται
Υπάρχουν συνολικά εννιά τρόποι ενός βοτάνου για να χρησιμοποιηθεί ως θεραπευτικό μέσο. Στο σπίτι σας όμως είναι εύκολο να φτιάξετε τα τρία από αυτά:
Έκχυμα: Χρησιμοποιούνται τα άνθη και τα φύλλα του βοτάνου. Θέλει πολύ ζεστό νερό αλλά όχι βραστό γιατί το νερό που κοχλάζει αλλοιώνει πολύτιμα πτητικά έλαια. Αφήστε το βότανο μέσα στο καυτό νερό για 10 λεπτά για να γίνει η έκχυση και σουρώστε το όπως το τσάι.
Αφέψημα: Χρησιμοποιούνται οι ρίζες και ο φλοιός του φυτού. Σιγοβράζετε το βότανο σε νερό για μία ώρα περίπου.
Βάμμα: Δημιουργείται από βότανο, νερό και αλκοόλη (π.χ. βότκα). Βάζετε τα βότανα, το νερό και την αλκοόλη μέσα με μια γυάλινη κανάτα (η αναλογία είναι 220 γραμμ. αποξηραμένο βότανο, 75 ml νερό και 25 ml αλκοόλη) και τα αφήνετε για 2 βδομάδες σε δροσερό μέρος ανακατεύονται πότε πότε. Έπειτα στραγγίζετε το υγρό σε ένα δοχείο και συμπιέζετε τα βότανα, μέχρι να τα στραγγίξετε. Το αποθηκεύετε σε σκούρα μπουκάλια.Βότανα που μπορείτε να προτιμήσετε για το αδυνάτισμα είναι το πράσινο τσάι, η τσουκνίδα, η μέντα, το φασκόμηλο, το φύκι, η πικραλίδα και η σπιρουλίνα. Επειδή οι συνταγές είναι πολλές σε άλλο άρθρο θα σας δώσω φυσικές συνταγές για αδυνάτισμα.

Λεμφικό μασάζ
Τι κάνει
«Ξυπνά» τους λεμφαδένες του σώματος και συμβάλλει στην ταχύτερη επιστροφή του λεμφικού υγρού στο φλεβικό σκέλος της κυκλοφορίας του αίματος.
Μειώνει την κατακράτηση υγρών και το τοπικό πάχος.
Δραστηροποιεί το μεταβολισμό βοηθώντας στο να μειωθεί η περίσσεια λιπώδους ιστού. Αποτοξινώνει το σώμα και βοηθάει στην κινητικότητα του εντέρου.
Μειώνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας και το διογκωμένο λιπώδη ιστό στο σώμα.
Πως εφαρμόζεται
Με ήπιες µαλάξεις και ειδικές τεχνικές που διεγείρουν τους λεµφαδένες και ενεργοποιούν τη ροή του λεµφικού υγρού. Λέµφος ονοµάζεται το µεσοκυττάριο υγρό που βρίσκεται στο λεµφικό σύστηµα και αποτελείται κατά 95% από νερό. Η φιλοσοφία της τεχνικής είναι να ενεργοποιήσει όλο το λεµφικό δίκτυο ώστε να παροχετεύσει και να ανακυκλώσει το λεµφικό υγρό προκειµένου να αποβάλει τοξίνες, βακτήρια και γαλακτικό οξύ.

Το μυστικό
Για να δείτε πραγματικό αποτέλεσμα με τα βότανα πείτε τα ροφήματα 20 λεπτά πριν το γεύμα σας, 1-2 φλιτζάνια την ημέρα για 1-2 μήνες. Κάντε ένα διάλειμμα 2 εβδομάδων και συνεχίστε για ένα μήνα, προτού κάνετε πάλι διάλειμμα. Αν έχετε κάποια πάθηση καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν τα λάβετε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
http://www.omorfamistika.gr

Πάμε για πρωινή γυμναστική. Το fit σχεδιο που θα σε βάλει σε τροχιά γυμναστικής

Πρωινή γυμναστική... "Μα δεν προλαβαίνω!" σκέφτεσαι. Κι όμως με την κατάλληλη οργάνωση μπορείς να πας για ένα τονωτικό jogging μισής ώρας, χωρίς να πιεστείς. Δεν είναι μόνο καλό για το σώμα, αλλά και για το πνεύμα σου. Δοκίμασέ το για μια εβδομάδα καθημερινά και θα δεις πόσο καλύτερα θα αισθάνεσαι και πόση ενέργεια και διαύγεια θα έχεις στη δουλειά σου.
Πέντε απλά βήματα θα σε βοηθήσουν να εντάξεις μισή ώρα εκγύμνασης κάθε πρωί.
1. Ετοίμασε τη φόρμα σου και ό, τι άλλο χρειαστείς για το jogging από το βράδυ. Έτσι δεν θα χρειαστείς χρόνο το πρωί...
2. Κοιμήσου καλά, χόρτασε τον ύπνο! Αυτό θα σε βοηθήσει να σηκωθείς με ευκολία και να μην σε "πλακώσει" το σεντόνι!
3. Βάλε το ξυπνητήρι εκτός "ζώνης επιρροής"! Αν δεν μπορείς να το φτάσεις τεντώνοντας το χέρι σου, τότε θα αναγκαστείς να σηκωθείς για να το κλείσεις!
4. Φτιάξε ατμόσφαιρα. Είναι αυτό που λένε η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Δοκίμασε λοιπόν να βάλεις ανεβαστική μουσική, να κοιτάξεις προς την αγαπημένη σου γωνιά στο σπίτι ή να δώσεις ένα γλυκό φιλί στον αγαπημένο σου. Τα 15 πρώτα λεπτά αφού σηκωθείς από το κρεβάτι είναι πολύ σημαντικά για τη διάθεσή σου
5. Πιες ένα ποτήρι νερό και ξεκίνα το jogging!
tilfe.gr

7 μυστικά που θα σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά

Δίαιτα σημαίνει ΜΗ! Αδύνατο σώμα σημαίνει, ΟΧΙ γλυκά! Όμορφη επίπεδη κοιλιά σημαίνει ΚΟΥΡΑΣΗ στο γυμναστήριο. Είναι αρνητικές σκέψεις που περνούν από το μυαλό σου ασυναίσθητα. Όπως καταλαβαίνεις είναι μαθηματικώς βέβαιο πως κάθε προσπάθεια με αυτή τη διάθεση θα αποτύχει.
Φυσικά και χρειάζεται προσπάθεια, όμως αυτή δεν είναι ανάγκη να γίνεται σαν καταναγκαστικό έργο. Όλα είναι θέμα σωστής συμπεριφοράς, οργανωμένου και καλοσχεδιασμένου lifestlye. Όπως φυσικά και όλα τα πράγματα στη ζωή.
"Αλλάζοντας ορισμένες συνήθειες στο lifestyle, θα παρατηρήσεις μία σημαντικού βαθμού απώλεια σωματικού βάρους" τονίζει ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς και μας δίνει 7 μυστικά προς αυτή την κατεύθυνση...

1. Καιρός να αφήσεις το σπίτι και να βγεις εκεί έξω
Μια βόλτα στο πάρκο, το πρώτο μπανάκι στη θάλασσα, beach volley στην άμμο; Ό, τι και να είναι αυτό, θα σε βοηθήσει να "καθαρίσεις" τις σκέψεις σου και να βάλεις στον μεταβολισμό σου φωτιά.
"Εντάξτε 3 ημέρες στην εβδομάδα με μέγιστη διάρκεια 30 λεπτά, ώστε να αυξήσετε τον ρυθμό καύσεων του μεταβολισμού σας" αναφέρει χαρακτηριστικά ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς.
2. Ο σωστός προγραμματισμός είναι η αρχή του παντός
Μήπως αφήνεις την καθημερινότητα να σε πάρει από κάτω; Για πότε ξεκινάει η Δευτέρα και καταλήγεις Κυριακή βράδυ ούτε που το καταλαβαίνεις. Μια καλή ιδέα θα ήταν να κρατήσεις ημερολόγιο εργασιών. Να βάλεις πρόγραμμα με τις υποχρεώσεις, τα πράγματα που θέλεις να κάνεις, τις δουλειές του σπιτιού, τα ψώνια! Στο τέλος της εβδομάδας "τσέκαρε" πόσους από τους στόχους κατάφερες και τι έμεινε πίσω. Τώρα θα μου πεις πως αυτό θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος; Μα είναι απλό! Όταν ακολουθείς πρόγραμμα, θα τρως και με πρόγραμμα, θα καταναλώνεις νόστιμα και υγιεινά φαγητά από το σπίτι, αντί να παραγγέλνεις, δεν θα παραμελείς τη διατροφή σου, αλλά ούτε και τη γυμναστική. Με λίγα λόγια πρέπει να είσαι συνεπής στον εαυτό σου!
3. Κάνε τον υπολογισμό... και δες πόσες θερμίδες καταναλώνεις
Κατάγραψε τα τρόφιμα που κατανάλωσες την ημέρα που πέρασε. Βάλε τα πιάτα της ημέρας ανά κατηγορία και με ένα απλό πολλαπλασιασμό θα μπορείς να έχεις μια γενική εικόνα των θερμίδων που έχεις καταναλώσει. Έχε κατά νου πως μια ημέρα 1.800 θερμίδων είναι ο γενικός αποδεκτός μέσος όρος κατανάλωσης για μια γυναίκα.
Αφιέρωσε λοιπόν 10 λεπτά στο τέλος της ημέρας για να καταγράψεις τα τρόφιμα που έφαγες το τελευταίο 24ωρο. Χώρισε τα τρόφιμα στις εξής κατηγορίες, που αποδίδουν κατά μέσο όρο τις παρακάτω θερμίδες (ανά μερίδα):
Γαλακτοκομικά: 90 θερμίδες
Αμυλώδη (πατάτες, μακαρόνια κτλ): 80 θερμίδες
Λαχανικά: 25 θερμίδες
Φρούτα: 65 θερμίδες
Κρέας μέσης περιεκτικότητας σε λιπαρά: 70θερμίδες.
Λίπος: 45 θερμίδες (κυρίως ξηροί καρποί ή 1 κ.γ. ελαιόλαδο)
Για παράδειγμα, αν έχουμε φάει 5 προιόντα τα οποία ανήκουν στην ομάδα των αμυλωδών, τα πολλαπλασιάζουμε με τον μέσο όρο των 80 θερμιδών! Έτσι θα ξέρεις, στο περίπου, πως έχεις προσλάβει 400 θερμίδες μόνο από τα αμυλώδη.
4. Βάλε μέτρο... τα ρούχα σου
Πρίν το πάρεις απόφαση να κάνεις πράξη το health & fitness, δοκίμασε να φορέσεις κάποιο συγκεκριμένο ρούχο. Κατά προτίμηση στενό.  Κάθε εβδομάδα έλεγχε πόσο πιο εύκολα το φοράς, αλλά και πόσο πιο άνετο είναι επάνω σου. Θα τονώσεις τη ψυχολογία σου και το ρούχο θα είναι η ατράνταχτη απόδειξη πως η προσπάθειά σου αποδίδει. Και μπορεί να μην είναι μια μέτρηση ιδιαίτερα ακριβής, είναι όμως σίγουρα ανεκτή, ως προς την επιβράβευση των προσπαθειών σου.
5. Η πιο πιστή Fitness αναγνώστρια...
Μέχρι τώρα έχεις μάθει ποιες είναι οι σωστές διατροφικές συμπεριφορές, ποιές είναι οι παγίδες που πρέπει να αποφύγεις και ποια τρόφιμα δεν θέλεις να λείπουν από το τραπέζι σου. Όσο περισσότερο ενημερώνεσαι λοιπόν, τόσο πιο καλές επιλογές θα κάνεις στη διατροφή σου. "Στην ουσία, θα αναπτύξεις ένα μέρος της διατροφικής παιδείας, την οποία σίγουρα χρειάζεσαι για την ορθή πορεία της υγείας σου και της ψυχολογίας σου" εξηγεί ο κ. Κριαράς.
6. Σχεδίασε υγιεινά γεύματα
Μην ετοιμάζεις το τραπέζι σου μηχανικά. Κάθησε λίγο να οργανώσεις σωστά τα πιάτα. Οι πιο σωστοί διατροφικοί συνδυασμοί είναι άλλωστε και οι πιο νόστιμοι. Υπάρχει πιο νόστιμος συνδυασμός από ψαράκι ψητό με νόστιμα λαχανικά; Σιγά σιγά, "θα μπορέσεις να σχεδιάσεις υγιεινά γεύματα, τα οποία δεν θα ''ενοχλήσουν'' την υγεία σου και θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα" εξηγεί ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς. Ενα σημαντικό πλεονέκτημα από τον... σωστό σχεδιασμό των γευμάτων σου είναι πως σταδιακά θα καταφέρεις να ελέγξεις και τις ποσότητες, μειώνοντάς τες στις φυσιολογικές ποσότητες.
7. Διώξε το άγχος, φάε λιγότερο
Η ρουτίνα και η καθημερινότητα σε στρεσάρουν και σε κάνουν να πιέζεσαι. Δεν είναι ανάγκη να προσπαθείς να αποφορτίσεις όλη αυτή την πίεση με το φαγητό. Μην ξεχνάς πως οι καλές και υγιεινές τροφές θα σου χαρίσουν και την ηρεμία που ζητάς επιστρέφοντας στο σπίτι. Άλλωστε το αποτέλεσμα από τη σωστή διατροφή θα σου φτιάξει και τη διάθεση... είναι σίγουρο!
tilfe.gr