Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2011

Αδυνατίστε για να βελτιώσετε τη μνήμη σας

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την μνήμη σας; Συνειδητοποιείτε πως όσο περνά ο καιρός θυμάστε όλο και λιγότερα πράγματα;Η λύση βρίσκεται στο αδυνάτισμα.

Και όμως, μια νέα επιστημονική μελέτη αποκάλυψε πως η μείωση των θερμίδων που καταναλώνουμε μπορεί να βοηθήσει στην ενδυνάμωση της μνήμης μας. Ενήλικες άνω των 40 χρονών που μειώνουν το ποσοστό των θερμίδων στα γεύματά τους μπορούν να κερδίσουν με μια κίνηση δύο σημαντικά οφέλη: να αποκτήσουν καλύτερη σιλουέτα και να βελτιώσουν την μνήμη τους.

Υγιείς γυναίκες μεταξύ 50 και 80 χρονών που μείωσαν την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων κατά 30% για τρεις μήνες, όχι μόνο έχασαν αρκετό βάρος αλλά και οι επιδόσεις τους σε προφορικές εξετάσεις μνήμης βελτιώθηκαν κατά 20%, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από την dr. Agnes Floel και τους συναδέλφους της στο University of Munster της Γερμανίας.

Η μελέτη έγινε πάνω σε 50 γυναίκες οι οποίες είχαν είτε κανονικό βάρος είτε ήταν ελαφρώς υπέρβαρες. Οι 20 από αυτές ανατέθηκαν στην ομάδα που έκοψε τις θερμίδες, οι άλλες 20 αύξησαν την πρόσληψη λιπαρών οξέων (που μερικές μελέτες έχουν δείξει πως μπορεί να επιταχύνει την γήρανση του εγκεφάλου) και οι υπόλοιπες 10 συνέχισαν την κανονική διατροφή τους. Σε αντίθεση με τις γυναίκες που περιόρισαν τις θερμίδες, οι γυναίκες που έτρωγαν περισσότερα ακόρεστα λιπαρά οξέα δεν έδειξαν καμία βελτίωση στη μνήμη τους, όπως και εκείνες που έμειναν στις ίδιες διατροφικές συνήθειες.
www.queen.gr

4 τρόποι για να απογειώσετε την ερωτική σας διάθεση


Νιώθετε πως πια δεν σας συγκινεί το σεξ; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και δείτε τη libido σας να ανεβαίνει στα ύψη.

Με το 42% των γυναικών σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα να μην νιώθουν μεγάλη ερωτική επιθυμία και πολλές να βιάζονται να τοποθετήσουν στον εαυτό τους την ταμπέλα του ασέξουαλ φαίνεται πως τα ερωτικά προβλήματα των σύγχρονων γυναικών αποκτούν τεράστιες διαστάσεις. Δεν υπάρχει όμως λόγος να σας πιάνει κατάθλιψη, ούτε να αγχώνεστε. Δοκιμάστε τους 4 παρακάτω τρόπους και δείτε την ερωτική σας διάθεση να παίρνει φωτιά.

Γυμναστική. Προσεγγίστε την κολπική περιοχή σαν άλλη μια ομάδα μυών που πρέπει να γυμνάσετε και να μην αφήσετε να τεμπελιάζει. Βάλτε, λοιπόν, την αναζωογόνηση του κόλπου σας στη ρουτίνα της γυμναστικής σας και επισκεφτείτε ένα ινστιτούτο γιόγκα, πιλάτες ή κάποιον ειδικό γιατρό για να σας μυήσει στις πυελικές ασκήσεις εδάφους (είναι η νέα τάση).

Φυτικά ερωτικά βοηθήματα. Ρωτήστε σε ένα φαρμακείο για βότανα, λάδι ή συμπληρώματα διατροφής που κυκλοφορούν επίσημα και είναι ελεγμένα και έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ερωτικής σας διάθεσης,

Ερωτικά βοηθήματα. Δοκιμάστε να φέρετε λίγη τεχνολογία στο κρεβάτι σας επιλέγοντας το ιδανικό για εσάς ερωτικό παιχνίδι. Σίγουρα θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει, καθώς στην αγορά κυκλοφορεί μεγάλη ποικιλία τόσο σε σχήματα όσο και σε μεγέθη.

Πορνό. Παρακολουθήστε ερωτικές ταινίες ή διαβάστε ερωτική λογοτεχνία, κοινώς δείτε πορνό. Μάλιστα για σίγουρα αποτελέσματα συζητήστε το με την καλύτερή σας φίλη. Σύμφωνα με έρευνα ενώ οι γυναίκες απεχθάνονται τη λέξη πορνό και προτιμούν να το αποκαλούν ερωτικές ταινίες, «ανάβουν» μόλις σε 12 λεπτά κατά μέσο όρο παρακολουθώντας το, ενώ οι καλύτεροι συμβουλάτορές τους για το ποια ταινία θα τους αρέσει είναι οι φίλες τους γένους θηλυκού (είναι καλύτερες στο να μαντεύουν ποια ταινία θα αρέσει σε μια ομόφυλή τους).
www.queen.gr

Μακαρόνια: Σύμμαχος της υγείας μας


Αν πιστεύετε ότι τα μακαρόνια είναι εχθρός της σιλουέτας σας, ήρθε ο καιρός να αναθεωρήσετε ! Τα μακαρόνια βρίσκονται στη βάση της διατροφικής πυραμίδας, μαζί με άλλα αμυλούχα τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά, όπως το ψωμί και το ρύζι.

 Είναι πλούσια σε κάλιο, το οποίο συμβάλλει στη ρύθμιση της λειτουργίας του νευρικού συστήματος και προστατεύει την καρδιά από τις αρρυθμίες, ενώ μαζί με το νάτριο διατηρεί την ισορροπία του νερού στον οργανισμό.

 Επιπλέον, η συγκεκριμένη τροφή είναι απαραίτητη για την έκκριση της ινσουλίνης, τον μεταβολισμό των υδατανθράκων και τη σύνθεση των πρωτεϊνών. Επίσης, μία μερίδα μακαρόνια (200 γρ.) δεν έχει παραπάνω από 180 θερμίδες. Ωστόσο, αυτό που τα καθιστά «παχυντική» τροφή είναι ο τρόπος παρασκευής τους, καθώς πολύ συχνά χρησιμοποιούνται πλούσιες σε λιπαρά σάλτσες, κρέμα γάλακτος και ζωικό βούτυρο.

 Όμως, μια απλή μακαρονάδα με σάλτσα ντομάτας και λίγο ελαιόλαδο αποτελεί ένα ιδανικό πιάτο με λίγες θερμίδες (περίπου 250) και πολλά θρεπτικά συστατικά (κάλιο, βιταμίνη Ε, λυκοπένιο, καροτίνη).

 Πηγή: Myworld