Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Δοκιμάστε να πιείτε χυμό από αγγούρι και δε θα χάσετε...


Το αγγούρι είναι ένα φανταστικό λαχανικό, ειδικά το καλοκαίρι, καθώς έχει μηδαμινές θερμίδες, είναι γεμάτο νερό και προσφέρει πολλά θρεπτικά

συστατικά στον οργανισμό μας. Και, φυσικά, μας ξεδιψά με τον πιο νόστιμο τρόπο...Ο χυμός από αγγούρι, από την άλλη, μπορεί να μην είναι το πιο συνηθισμένο ρόφημα, οι ιδιότητές του όμως θα σας πείσουν πως πρέπει να πίνετε ένα ποτήρι κάθε μέρα.



Ο χυμός αγγουριού είναι εξαιρετικός για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια, μειώνει σημαντικά την πίεση, είναι γεμάτος με μέταλλα που είναι εχθρικά προς τον καρκίνο, θεραπεύει παθήσεις όπως η ακμή, η κατακράτηση υγρών, η αρθρίτιδα, η απώλεια
μαλλιών και η ψωρίαση, έχει αντιοξειδωτική δράση και καταφέρνει να δροσίσει το σώμα όταν χρειάζεται.



Ακόμα το σκέφτεστε; Βάλτε τα αγγουράκια σας στο μπλέντερ τώρα!


tsekouratoi

Αντικαταβολικές βιταμίνες ...για λιγότερη μυϊκή φθορά


Οι εντατικές προπονήσεις αυξάνουν την οξείδωση του οργανισμού, κάτι το οποίο οδηγεί και μεγαλύτερες μυϊκές φθορές. Αυτό πρέπει να το έχουμε στο μυαλό μας. Μια φόρμουλα με bcaa αμινοξέα σίγουρα θα βοηθήσει, όμως μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the International Society of Sports Nutrition προτείνει την συμπληρωματική λήψη αντιοξειδωτικών συστατικών.

Συγκεκριμένα οι ερευνητές ανέλαβαν 10 αθλητές χορηγώντας τους βιταμίνη C και Β (η μία ομάδα) και placebo συστατικά (η δεύτερη ομάδα). Μετά από 3 μήνες οι έλεγχοι έδειξαν ότι και οι δύο ομάδες ασφαλώς βελτίωσαν την αντοχή τους, όμως η πρώτη ομάδα εμφάνισε πολύ μικρότερες μυϊκές φθορές μετά την προπόνηση.

Σίγουρα περιμένουμε μεγάλες φθορές μετά την προπόνηση. Αυτό είναι και το νόημα άλλωστε. Οι φθαρμένες μυϊκές ίνες, με την κατάλληλη λήψη αμινοξέων και τη σωστή ανάρρωση, θα «αναγεννηθούν» πιο δυνατές και μεγάλες. Όμως οι μυϊκές φθορές συνήθως δεν έρχονται μόνες τους. Συνήθως συμπαρασύρουν σε πτώση όλο τον οργανισμό αλληλεπιδρώντας. Κάτι που πρέπει να προσέχουμε με τη λήψη βιταμινών.
.xtr.gr

Οι καλύτερες ασκήσεις για την κάτω μοίρα των κοιλιακών


Αρχικά θα πρέπει να αναφερθούμε στο γεγονός πως δεν ισχύει ο μύθος των άνω και κάτω κοιλιακών απλά σε κάποιες ασκήσεις ενεργοποιείται περισσότερο η άνω και  η κάτω μοίρα αυτών. Σας παρουσιάζουμε τις παρακάτω ασκήσεις που ενεργοποιούν και την κάτω μοίρα των κοιλιακών σας.

1. Άρσεις ποδιών στο μονόζυγο. Κρατηθείτε στο μονόζυγο και κάντε άρσεις ποδιών με λυγισμένα
barή τεντωμένα πόδια μέχρι το υψηλότερο σημείο που μπορείτε.

bar




2. Στηρίξτε τα χέρια σας στο έδαφος με τεντωμένα χέρια και πόδια και λυγίστε το γόνατο προς το στήθος. Επαναλάβετε το ίδιο και με το άλλο πόδι.

mountain climper




3. Ξαπλώστε ανάσκελα στο έδαφος και σηκώστε τα πόδια σας με γόνατα λυγισμένα σε γωνία 90Ο . Τοποθετείστε τα χέρια σας πίσω απ’τον αυχένα, δίπλα απ’το κεφάλι ή στο στήθος και κάνοντας πρώτα κάμψη αυχένα σηκώστε τον κορμό σας επάνω φέρνοντας ταυτόχρονα τα γόνατα στο στήθος.

crunches
Την ίδια άσκηση μπορείτε να την κάνετε με τεντωμένα χέρια, με τον αυχένα να εκτελεί πάντα κάμψη κατά την έναρξη της κίνησης.
crunches



4. Τοποθετείστε το σώμα σας ανάσκελα στο έδαφος με τις παλάμες να ακουμπούν σε αυτό. Τεντώστε τα πόδια σας επάνω όπως βλέπετε και στη φωτογραφία και κάντε άρση λεκάνης χωρίς να σηκώνεται το κεφάλι από το έδαφος και επιστρέψτε στο στην αρχική σας θέση όσο πιο αργά μπορείτε.
abs



5. Παραμείνετε σε ύπτια κατάκλιση και με λυγισμένα γόνατα στο έδαφος. Τοποθετείστε τα χέρια σας πίσω απ’το κεφάλι και το ένα σας πέλμα επάνω στο λυγισμένο γόνατο του άλλου ποδιού. Κάντε άρση του λυγισμένου ποδιού προς το στήθος με ταυτόχρονη άρση του του κορμού και επαναλάβετε το ίδιο και με το άλλο πόδι.
abs




Καλή σας προπόνηση
Fitnesspulse.gr