Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Χάστε 5 κιλά σε έναν μήνα και παραμείνετε αδύνατοι μια για πάντα!


Αν θέλετε να ανανεωθείτε και να μειώσετε το σωματικό σας βάρος θα πρέπει να υιοθετήσετε για πάντα ένα μοντέλο διατροφής που θα σας κρατήσει στα κιλά σας!

Επειδή κατά τη διάρκεια των γιορτών παίρνουμε κατά μέσο όρο συνήθως 2 – 4 κιλά όλοι μας μπαίνουμε σε πρόγραμμα διατροφής μετά τις γιορτές. Ωστόσο σας προτείνω να προσπαθήσετε να τηρήσετε τις καλές συνήθειες που χρειάζεται να υιοθετήσετε και θα διαβάσετε παρακάτω σε μόνιμη βάση και όχι μόνο ως έκτακτο μέτρο. Τι να κάνετε:
Ξεκινάτε τη μέρα σας με πρωινό: Είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας αφού σας παρέχει ενέργεια για να αντεπεξέλθετε σε όλες τις δραστηριότητες της ημέρας.
Τα κύρια γεύματα της ημέρας πρέπει να είναι τρία τα οποία θα συμπληρώνονται από δύο σνακ. Με αυτό τον τρόπο δεν αδρανεί ο μεταβολισμός. Ένα μυστικό είναι να έχετε σταθερές ώρες γευμάτων γιατί έτσι μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα την ποσότητα που θα φάτε.
Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν καλή πηγή βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό. Επιπλέον σας προσφέρουν φυτικές ίνες οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.
Οι εξαντλητικές δίαιτες δεν είναι οι ενδεδειγμένες λύσεις για σωστό αδυνάτισμα του οργανισμού.
Μην καθυστερείτε το βραδινό σας: Αν ξέρατε πόσο καταστροφικό για την απώλεια κιλών είναι ένα γεύμα πριν από τον ύπνο θα μένατε νηστικοί! Το ιδανικό είναι να έχουν περάσει 4 ώρες από την ώρα που φάγατε το βραδινό σας μέχρι την στιγμή που θα κοιμηθείτε. Για το βράδυ είναι καλύτερο να επιλέγετε αμυλούχες τροφές και λαχανικά.
Καλή η δίαιτα για τον οργανισμό αλλά η άσκηση είναι κεφαλαιώδους σημασίας. Μία ώρα επί τρεις φορές την εβδομάδα ή μισή ώρα κάθε μέρα θα σας δώσουν τα ίδια πολύ καλά αποτελέσματα για την ευεξία σας. Κυρίως αποτοξινωτικά δρουν το περπάτημα και η αερόβια άσκηση.
Απαλλαγείτε από τις κακές συνήθειες: Πως είναι δυνατόν να λειτουργήσει μία δίαιτα όταν συνεχίζετε το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ;
Κάντε σάουνα κι αν δεν μπορείτε απολαύστε ένα χαλαρωτικό μπάνιο μέσα σε πολλούς υδρατμούς στο δικό σας χώρο. Παραμείνετε για 15 λεπτά. Πριν το ξέβγαλμα τρίψτε την επιδερμίδα σας με ένα φυσικό σφουγγάρι.
Πέντε ποτήρια πράσινο τσάι θα σας βοηθήσουν να κάψετε ως 80 θερμίδες. Επίσης, πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. Θα κάψετε μέχρι και 100 θερμίδες περισσότερο.
Να προτιμάτε τροφές με χαμηλά λιπαρά αφού οι έρευνες έχουν δείξει ότι αυξάνουν το κάψιμο των θερμίδων κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς.
Αν θέλετε κάτι για τσιμπολόγημα προτιμήστε τα παρακάτω φρούτα τα οποία ενεργοποιούν τα όργανα που είναι υπεύθυνα για την αποτοξίνωση του οργανισμού σας: φράουλες, κεράσια, βατόμουρα, εσπεριδοειδή, σταφύλια και δαμάσκηνα.
Το στρες είναι οξειδωτικό: Απαλλαγείτε από το στρες με ό,τι σας ευχαριστεί. Άλλοι προτιμούν τη γιόγκα, την εξάσκηση ενός χόμπι, το παιχνίδι με τα παιδιά τους, εσείς βρείτε το δικό σας αγχολυτικό και μην αφήσετε κανέναν να σας ταράξει όσο είστε απασχολημένοι.

Ενδεικτικό πρόγραμμα μίας εβδομάδας

Είναι εύκολο, δεν χρειάζονται πολλά πιάτα και υλικά και μπορείτε να χάσετε έως και 5 κιλά σε έναν μήνα αν το συνδυάσετε με άσκηση.
Πρωινό
1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 2 φρυγανιές ολικής άλεσης με λίγο μέλι ή
1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά και 3 κουταλιές δημητριακά ολικής άλεσης ή
1 ποτήρι γάλα με 2 φρυγανιές με μέλι ή αντί για μέλι λίγη σπιτική μαρμελάδα ή
1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 3 κουταλιές δημητριακά ολικής άλεσης ή
1 ποτήρι γάλα, μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης και λίγο μέλι ή
1 γιαούρτι με φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας και μία φρυγανιά με λίγο μέλι.
Δεκατιανό
1 – 2 φρούτα (αποφύγετε την μπανάνα)
Μεσημεριανό
Κοτόπουλο ψητό με σαλάτα μαρούλι ή
Ανάμεικτη σαλάτα με όσα περισσότερα λαχανικά εποχής μπορείτε να βάλετε, μια κουταλιά λάδι, 1 μικρό κομμάτι τυρί της αρεσκείας σας και μία φρυγανιά ή
Μία μερίδα ψάρι, 1 φλιτζάνι καστανό ρύζι και σαλάτα με μαρούλι ή
Σαλάτα με λαχανικά εποχής, 1 φλιτζάνι ρύζι με λίγο τριμμένο τυρί και μία φρυγανιά ή
2 πατάτες βραστές, 2 κολοκυθάκια βραστά, μπρόκολο και 2 καρότα με μία κουταλιά λάδι, 1 αυγό βραστό και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή
μία μοσχαρίσια μπριζόλα άπαχη και σαλάτα με μαρούλι.
Απογευματινό
1 ποτήρι φρέσκο φρουτοχυμό ή φρουτοσαλάτα
Βραδινό
1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή
μία πατάτα βραστή και 2 καρότα με μία κουταλιά λάδι ή
λαχανικά εποχής, με 40 γραμμάρια άπαχο τυρί και μία φρυγανιά

Το μυστικό

Πολλοί διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι το καλύτερο διατροφικό μοντέλο δεν είναι άλλο από τη μεσογειακή διατροφή. Κι αυτό επειδή στην ουσία πρόκειται για μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης και ελαιόλαδο ως βασική πηγή λίπους φτωχή σε αλκοόλ και ζάχαρη, με προτίμηση στα λευκά (ψάρι, κοτόπουλο, πουλερικά) και όχι στα κόκκινα κρέατα.
omorfamystika.gr

Πώς θα κάψετε γρήγορα λίπος


Αρχίστε τα βάρη!

Η προπόνηση με βάρη σας κάνει καλό και στην υγεία σας αφού μπορεί να μειώσει την πίεση και να βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερόλης, σύμφωνα με το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης. Γιατί λοιπόν δεν την κάνουν οι περισσότεροι; 

Πιθανόν επειδή υπάρχουν τόσες παρανοήσεις σχετικά.

Δείτε τους πέντε πιο συνηθισμένους μύθους.

Ο μύθος: Η προπόνηση με βαράκια θα με κάνει να δείχνω χοντρό/ή και ογκώδης.
Η αλήθεια: Τα βάρη σας κάνουν να δείχνετε πιο αδύνατοι. Οι μύες είναι ιδιαίτερα μεταβολικοί, οπότε όσο περισσότερους έχετε, τόσες περισσότερετε θερμίδες καίτε. Θα έπρεπε να ασκείστε σαν επαγγελματίας μπόντι-μπίλντερ και να παίρνετε συμπληρώματα ενίσχυσης απόδοσης για να έχετε την ελάχιστη διόγκωση μυών. Επιπλέον, και αυτό αφορά τις γυναίκες, οι περισσότερες δεν παράγουν αρκετή τεστοστερόνη ώστε να φουσκώσουν.

Ο μύθος: Μόνο οι αθλητές ωφελούνται από την άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης.
Η αλήθεια: Τα βάρη μπορούν να ωφελήσουν τους πάντες. Το πιο σημαντικό όφελος είναι η αύξηση της οστικής πυκνότητας (η ποσότητα ασβεστίου και άλλων μεταλλικών στοιχείων στα οστά), μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Ο μύθος: Οι γυναίκες πρέπει να ασκούνται με μικρό βάρος και να κάνουν πολλές επαναλήψεις.
Η αλήθεια: Για να αποκτήσετε γράμμωση και δύναμη, πρέπει να προκαλέσετε τους μυς. Χρησιμοποιήστε τόσα βάρη ώστε να μπορείτε να κάνετε μόνο 8 με 12 επαναλήψεις ανά σετ.

Ο μύθος: Αν δεν πηγαίνω στο γυμναστήριο ή δεν έχω κατάλληλο εξοπλισμό, δεν μπορώ να προπονηθώ με βάρη.
Η αλήθεια: Οι περισσότερες ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης μπορούν να γίνουν στο σπίτι με αλτήρες των 10 ευρώ (ξεκινήστε με 1,5-2,5 κιλά). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μπουκάλια με νερό αντί για βάρη.

Ο μύθος:
 Αν κάνεις Πιλάτες και γιόγκα, δε χρειάζεται να κάνεις βάρη.
Η αλήθεια: Αν και το Πιλάτες δυναμώνει το μέσο κορμό και η γιόγκα αυξάνει την ευελιξία, κανένα δεν ασκεί τους μυς τόσο ώστε να έχετε τα ίδια οφέλη με την προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης.

Το μυστικό
Θέλετε να κάψετε λίπος; Η αναερόβια άσκηση με τα βάρη είναι ο ιδανικός συνδυασμός.

Πηγή: omorfamystika.gr

Μελομακάρονα,κουραμπιέδες, δίπλες


Ποια είναι η πιο υγιεινή επιλογή;

Τα μελομακάρονα είναι μια σχετικά πιο υγιεινή επιλογή μεταξύ των τριών εδεσμάτων. Δεν περιέχουν βούτυρο, δηλαδή κορεσμένα λιπαρά, ενώ αν παρασκευαστούν με ελαιόλαδο μας δίνουν μονοακόρεστα λιπαρά, δηλαδή τα καλά λίπη για την υγεία μας. 

Επιπλέον, τα καρύδια που περιέχουν, μάς δίνουν μονοακόρεστα λιπαρά, πολλές βιταμίνες και μέταλλα. Τέλος, το μέλι, αν και απλός υδατάνθρακας, είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων και βιταμινών. Ένα μελομακάρονο 50 γραμμαρίων έχει περίπου 180 θερμίδες και 9,5 γρ λίπους.

Οι κουραμπιέδες έχουν περισσότερα λίπη και θερμίδες (ένα κομμάτι 50 γραμμαρίων περιέχει 230 θερμίδες και 13,5 γρ λίπους περίπου) και από τα τρία γλυκά. Λόγω του βουτύρου που περιέχουν μάλιστα, είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά, δηλαδή κακά λιπαρά για την καρδιά μας. Το καλό υλικό στον κουραμπιέ είναι τα αμύγδαλα, που περιέχει όμως σε μικρή ποσότητα και τα οποία μας δίνουν αρκετά θρεπτικά στοιχεία (καλά λιπαρά, βιταμίνες, μέταλλα) για την υγεία μας. 

Οι δίπλες, τέλος, είναι χαμηλότερες σε θερμίδες (μία δίπλα 30 γραμμαρίων μας δίνει περίπου 95 θερμίδες και 4,5 γρ λίπους). Εάν μάλιστα τηγανιστούν σε ελαιόλαδο, μάς δίνουν και ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά και αντιοξειδωτικές βιταμίνες του ελαιολάδου, ενώ περιέχουν και αυτές λίγη ποσότητα καρυδιών.

Προτιμήστε λοιπόν τις δίπλες και ακόμη καλύτερα τα μελομακάρονα (τα οποία δεν απαιτούν τη διαδικασία του τηγανίσματος για να παρασκευαστούν) και καταναλώστε λιγότερους κουραμπιέδες.

Προτιμήστε τέλος, να φτιάξετε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά στο σπίτι σας, χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο και όχι σπορέλαιο. Και μην ξεχνάτε να τα καταναλώνετε με μέτρο!

Πηγή:mednutrition 

Πώς να προφυλαχθείτε από τη γαστρεντερίτιδα



Συμπτώματα και τρόποι πρόληψης

Συχνά τις γιορτές το χριστουγεννιάτικο τραπέζι μπορεί να καταλήξει σε τροφική δηλητηρίαση. Η οξεία γαστρεντερίτιδα είναι ένα λοιμώδες νόσημα που οφείλεται σε μικρόβια και ουσίες που αυτά παράγουν.

Τα μικρόβια μεταφέρονται στις τροφές (από μολυσμένα χέρια, μολυσμένες επιφάνειες) και εκεί κάτω από την ανάπτυξη συγκεκριμένων θερμοκρασιών αρχίζουν να παράγουν ουσίες που ονομάζονται εξωτοξίνες. Η είσοδος των εξωτοξινών στον ανθρώπινο οργανισμό μέσα από την τροφή οδηγεί σε τροφική δηλητηρίαση.

Ποια είναι τα συμπτώματα;

-έμετος

-διάρροια

-πυρετός, σε περίπτωση που η γαστρεντερίτιδα οφείλεται σε διεισδυτικά βακτήρια όπως η Σαλμονέλλα.

Τροφές που μπορεί να ευθύνονται για την οξεία γαστρεντερίτιδα:

-Μολυσμένο νερό. Ο συνήθης τρόπος μετάδοσης των υπεύ­θυ­νων μικροβίων που προκαλούν την οξεία γαστρεντερίτιδα είναι η εντεροστοματική ο­δός. Οι επιδημίες οξείας γαστρεντερίτιδας συμβαίνουν όταν δεν τηρούνται πλή­ρως οι συνθήκες υγιεινής ή όταν υπάρ­χει διαρροή στο σύστημα αποχετεύσεως και ανάμειξή του με το σύστημα υδρεύ­σεως.

-Κρέμα ή μαγιονέζα

Οφείλεται συνήθως σε μόλυνση της τροφής από σταφυλόκοκκο, που προέρχεται από τα χέρια ατόμων που προετοιμάζουν την τροφή πριν να σερβιριστεί. Ο σταφυλόκοκκος αφού μολύνει τη κρέμα πολλαπλασιάζεται και παράγει εξωτοξίνη, η οποία προκαλεί την οξεία γαστρεντερίτιδα.

-Αυγά ή πουλερικά

Πρόληψη:

Βασική αρχή για την πρόληψη της τροφικής δηλητηρίασης είναι να τηρούνται ορισμέ­νοι κανόνες υγιεινής.

- Τα χέρια πρέπει πάντοτε να πλένονται πριν από το φαγητό.

- Η τροφή που καταναλώνεται πρέπει να είναι πρόσφατα μεγειρεμένη, να μην διατηρείται σε θερμοθα­λάμους εστιατορίων σε ακατάλ­ληλες θερμοκρασίες (π.χ. 40 βαθμών), που είναι θερμοκρασίες επωάσεως των μικρο­βίων.

-Τα εστιατόρια πρέπει να είναι μεγάλης κατανά­λωσης, ώστε οι τροφές να μην παραμένουν στα ψυγεία ή στους θερμο­θαλάμους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

-Το νερό πρέπει να είναι είτε εμφιαλω­μένο είτε από υδραγωγείο το οποίο να χλωριώνεται τακτικά.
newsbeast.gr