Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Ενεργοποιείστε το μεταβολισμό σας και χάστε βάρος!

Είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή απλά επιθυμείτε να διατηρήσετε τη γραμμή σας πρέπει να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας έτσι ώστε να είναι γρήγορος. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους όποιος μπορείτε να κάνετε το μεταβολισμό σας γρηγορότερο. Ένας από τους τρόπους αυτούς είναι να βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα την πρωινή άσκηση. Επιπλέον σημαντικό ρόλο παίζει και το τι τρώτε.

Αύξηση του μεταβολισμού σημαίνει ότι το σώμα σας καίει θερμίδες σε ένα υψηλότερο ποσοστό. Αν ο μεταβολισμός σας είναι γρήγορός τότε καίει θερμίδες ακόμα και όταν δεν εργάζεστε σκληρά στο γυμναστήριο. Ο αργός μεταβολισμός όμως μπορεί να προκαλέσει αύξηση του σωματικού σας βάρους. Αυτό συμβαίνει επειδή καταναλώνετε περισσότερα από όσα το σώμα σας καίει.

Παρακάτω υπάρχουν 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, ώστε να μπορείτε να κάψετε λίπος πιο γρήγορα.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να προσθέσετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα το πρωινό. Παρά το γεγονός ότι σε πολλούς ανθρώπους δεν τους αρέσει να τρώνε πρωινό, πρέπει να γνωρίζετε πως το πρόγευμα είναι αυτό που δίνει την ώθηση στο μεταβολισμό να λειτουργήσει. Το μόνο που χρειάζεται για να ξεκινήσει ο μεταβολισμός σας το πρωί είναι 250 θερμίδες σνακ.

Ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε το μεταβολισμός σας, είναι να προσθέσετε τα μπαχαρικά στο φαγητό σας. Σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Γεωργικής Έρευνας, η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό που αυξάνει το μεταβολισμό σας κατά είκοσι φορές. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταναλώνετε καθημερινά 1 / 4 έως 1 κουταλάκι του γλυκού ημερησίως!

Επιπλέον στα γεύματα σας μπορείτε να προσθέσετε και το ακτινίδιο. Το ακτινίδιο έχει πολλή βιταμίνη C, αν προσθέσετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο 500 mg τη ημέρα, τότε θα καίτε έως και 39% περισσότερο λίπος όταν γυμνάζεστε. Προσοχή όμως μην πάρετε πάρα πολύ βιταμίνη C, γιατί τη στιγμή που θα φτάσετε στο 2.000mg, ξεκινάνε να εμφανίζονται ανεπιθύμητες ενέργειες, όπως φούσκωμα, αέρια και διάρροια.

Το τι πίνετε παίζει μεγάλο ρόλο για το μεταβολισμό σας. Η προσθήκη πάγου σε ένα ποτό κάνει το σώμα σας να εργάζεται σκληρότερα, διότι πρέπει να ζεστάνει το στομάχι σας, έτσι ο μεταβολισμός δουλεύει πιο γρήγορα. Επίσης, η πρόσληψη καφεΐνης, όπως ο καφές ή το τσάι μπορεί να αυξήσει τον καρδιακό ρυθμό σας και να αυξήσει και το μεταβολισμό σας.

Το που τρώτε είναι εξίσου σημαντικό με το τι τρώτε. Δοκιμάστε να τρώτε το πρωινό σας κοντά στο παράθυρο η έξω κάπου που να έχει ήλιο. Διότι το έντονο φως αυξάνει το μεταβολισμό. Επιπλέον βοηθά στην αύξηση της οστικής και μυϊκής δύναμης.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε χρώμιο!
Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε αρκετό χρώμιο στη διατροφή σας για να βοηθήσετε το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες. Το χρώμιο, το οποίο βρίσκεται στις ντομάτες και σε μορφή συμπληρώματος, ενισχύει, επίσης την καύση λίπους. Σύμφωνα με το MedlinePlus, το κρέας, τα αυγά, η πράσινη πιπεριά, τα μήλα, οι μπανάνες και το σπανάκι είναι καλές πηγές χρωμίου. Αν καταναλώνετε 120 mcg χρωμίου καθημερινά, θα βοηθήσετε πολύ τον μεταβολισμό σας.

Τρώτε συχνα!
Αν θέλετε πραγματικά να δώσετε άμεση ενεργοποίηση στον μεταβολισμό σας, μπορείτε να διαιρείτε τα γεύματά σας σε μικρότερες μερίδες. Όσο παράξενο και αν ακούγεται κάθε φορά που τρώτε, αυξάνετε το μεταβολισμό σας. Αν τρωτέ λοιπόν μικρά γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα τότε θα έχετε απώλεια βάρους πιο εύκολα. Επίσης τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν πολύ στην διατήρηση του βάρους σας
 fit-blaster.com