Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

4 tip για να αργήσεις να …γεράσεις!

Τι ωραίο είναι να είσαι 50 και να νομίζουν ότι είσαι 40 και κάτι… Ας μην γελιόμαστε, μέσα σου χαίρεσαι… Ωστόσο όπως είναι γνωστό δεν υπάρχει ελιξίριο για την αιώνια ζωή και η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός, που όμως με τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής που ακολουθούμε να μας κάνουν να φαινόμαστε μεγάλοι ή γερασμένοι και ταυτόχρονα κουρασμένοι;
Περπατώντας στο δρόμο σίγουρα έχεις πετύχει άτομα μεγαλύτερης ηλικίας να δείχνουν έφηβοι και εικοσιπεντάχρονες χωρίς να είναι "γερασμένοι".
Το πρώτο πράγμα που ενδεχόμενος να σκεφτείς να είναι, μα καλά δεν θα φάω ή δεν θα πιω κάτι παραπάνω, αν δεν τα κάνω τώρα πότε;
Η απάντηση - συμβουλή είναι απλή, παν μέτρον άριστον που έλεγαν και οι αρχαίοι. Δεν επιλέγουμε τη στέρηση, αλλά πρέπει να έχουμε μέτρο στις " κραιπάλες", ώστε να δείχνουμε δυνατοί, υγιείς, όμορφοι και προπάντων νέοι!
Γι' αυτό τον λόγο, αν προσέξεις να μην κάνεις τα παρακάτω σε αλόγιστο βαθμό, θα δεις πόσο υπέροχο δέρμα θα έχεις.
1. Κόψε ή μείωσε πολύ το κάπνισμα
Το κάπνισμα προκαλεί πρόωρη γήρανση αυξάνοντας τον κίνδυνο ενός ανθρώπου για παθήσεις, όπως καρδιοπάθεια και καρκίνο του πνεύμονα. Ο καπνός του τσιγάρου περιέχει περισσότερες από 4.000 τοξίνες, πολλές από τις οποίες απορροφώνται κατευθείαν από το αίμα και μεταφέρονται στη δομή των κυττάρων του δέρματος. Συν οτι αφυδατώνει κατά 50% το πρόσωπο.
2. Να κοιμάσαι καλά και χορταστικά
Ο οργανισμός σου είναι σύστημα αυτοεπανόρθωσης και θα επιδιορθώσει τη βλάβη που υπέστη την ημέρα κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου. Προσπάθησε να κοιμάσαι επτά με οκτώ ώρες.
3. Έλεγξε το αλκοόλ
Η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ μόνο κακό θα σου κάνει Το αλκοόλ έχει την ιδιότητα να αφυδατώνει το σώμα , να καταστρέφει τα κύτταρα του εγκεφάλου, καταστρέφει το βλεννογόνο στην επιδερμίδα.
Η κατανάλωση αλκοόλ είναι ένας από τους κύριους ενόχους της ακμής, προκαλεί ερυθρότητα και συχνά φλύκταινες στα μάγουλα και τη μύτη. Το αλκοόλ όχι μόνο αυξάνει τη ροή του αίματος και διαστέλλει τα μικροσκοπικά αιμοφόρα αγγεία που βρίσκονται πιο κοντά στην εξωτερική στιβάδα της επιδερμίδα.
4. Η διατροφή και τα …μάτια σου!
Η κακή διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην πρόωρη γήρανση, εξαιτίας κυρίως των αυξημένων ποσοτήτων ζαχάρων που βρίσκονται σε όλες τις επεξεργασμένες τροφές. Η έλλειψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων στον οργανισμό αποτελεί παράγοντα για ένα γερασμένο δέρμα και κατά συνέπεια για έναν κουρασμένο οργανισμό. Η "πηγή" της νεότητας βρίσκεται στα φρούτα και λαχανικά. Το φαγητό που δεν το μαγειρεύετε εσείς, έχει συχνά μεγάλες ποσότητες λίπους, νατρίου και ζάχαρης που έχουν τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα, σε δέρμα και φυσική κατάσταση. Μην τρως συνέχεια απο έξω.

http://www.activeman.gr/