Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

10 τρόφιμα φυσικά... βιάγκρα -Οι τροφές με τις μεγαλύτερες αφροδισιακές ιδιότητες

Τα αφροδισιακά είναι πάντα ένα αγαπημένο θέμα συζήτησης όλων, κάτι για το οποίο όλοι κατά καιρούς έχουν ψάξει, κάποιοι ενδεχομένως να έχουν δοκιμάσει κιόλας, για να δουν αν λειτουργούν. Παρακάτω παρουσιάζονται 10 τρόφιμα που θεωρείται ότι έχουν τέτοιες ιδιότητες.

  • Φύτρο σταριού
Δεν περιέχει μόνο φυτικές ίνες -που κάνουν καλό στην καρδιά και ενισχύουν την αντοχή- αλλά περιέχουν και το αμινοξύ αργινίνη, το οποίο είναι αγγειοδιασταλτατικό . Ο διευθυντής του τμήματος αθλητικής διατροφής του πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, Λέσλι Μπόντσι, αναφέρει ότι το αποκαλούν «το βιάγκρα του αθλητή καθώς αυξάνει τη διοχέτευση του οξυγόνου σε όλα τα όργανα του σώματος».
  • Μαύρη σοκολάτα
«Η μαύρη σοκολάτα μας βάζει σε... κλίμα αγκαλιά», τονίζει ο σεξολόγος Ερικ Αμαρανθ. «Εχω διαπιστώσει ότι λειτουργεί», λέει τονίζοντας ότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά. «Βοηθά στη διατήρηση του LDL, της κακής χοληστερόλης, σε χαμηλά επίπεδα, και στο να κρατιούνται οι αρτηρίες ανοιχτές. Αρα το αίμα ρέει καλύτερα. Και ως γνωστόν η καλύτερη ροή του αίματος οδηγεί σε καλύτερο σεξ. Η σοκολάτα είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο (που καταπραΰνει τα νεύρα), μεθυλξανθίνες (που ενισχύουν τη λίμπιντο) και φαινυλαλανίνη, ένα αμινοξύ που παράγει ντοπαμίνη», προσθέτει.
  • Φράουλες
Οι φράουλες έχουν βιταμίνη Β, η οποία λειτουργεί και ως αντιοξειδωτικό και οι οποίες, σύμφωνα με τον παθολόγο Στίβεν Λαμ είναι απαραίτητη για υγιή νεύρα και προσθέτει: «Οτιδήποτε είναι καλό για το νευρικό σύστημα, είναι καλό και για την καλή σεξουαλική λειτουργία».
  • Φασολάκια
Τα φασολάκια κρατούν χαμηλά την πίεση και τη χοληστερόλη, ενώ τα φυτοοιστρογόνα που περιέχουν, βοηθούν και στην καλύτερη λίπανση του κόλπου.
  • Στρείδια
Ενα και μόνο στρείδι περιέχει την απαραίτητη ημερήσια δόση ψευδαργύρου, ο οποίος όπως είναι γνωστό τονώνει τη σεξουαλική λειτουργία. Σύμφωνα με τον σεξολόγο Λαμν ο ψευδάργυρος, επίσης, βοηθά στην υγιή παραγωγή σπέρματος.
  • Σπόροι κολοκύθας
Τα σπόρια της κολοκύθας περιέχουν φυτοστερόλες που είναι γνωστό ότι ρίχνουν τη χοληστερόλη αλλά και ψευδάργυρο, τα οφέλη του οποίου περιγράφηκαν παραπάνω.
  • Λάχανο
Το λάχανο περιέχει μαγνήσιο και βιταμίνη Β και δίνει απίστευτη ενέργεια. Επίσης, το κατσαρό λάχανο περιέχει νιασίνη, που τονώνει τη ροή του αίματος.
  • Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα βοηθούν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Και όπως είναι γνωστό, το καρδιαγγειακό σύστημα σχετίζεται με την σεξουαλική ανδρική λειτουργία. Επίσης, βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, ενώ τα πολυακόρεστα λίπη που περιέχουν προστατεύουν τα αιμοφόρα αγγεία με τον ίδιο τρόπο που τα προστατεύουν τα ω3 λιπαρά οξέα που περιέχουν τα ψάρια.
  • Βραστές ντομάτες
Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά που κρατούν τον προστάτη υγιή. Ενα συγκεκριμένο αντιοξειδωτικό που περιέχουν έχει ιδιαίτερα ευεργετικές ιδιότητες και έχει αποδειχθεί ότι ο οργανισμός το απορροφά καλύτερα όταν οι ντομάτες έχουν μαγειρευτεί.
  • Κία
Οι σπόροι Κία είναι πλούσιοι σε ω3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν στην αποφυγή των φλεγμονών των αρτηριών. Επίσης, περιέχουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, σίδηρο και ψευδάργυρο (που είναι καλός για την τεστοστερόνη). Ολα αυτά ενισχύουν τη φυσική αντοχή και την καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος.


Πηγή: 
iefimerida.gr

Πώς η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Μπορεί να μην είναι άμεσα προφανές το πώς οι πολύπλοκες και περίεργες στάσεις της γιόγκα ωφελούν την καριέρα σας, αλλά στην πραγματικότητα εξασφαλίζουν την καλύτερη απόδοση και παραγωγικότητα των εργαζομένων.
Μάλιστα, εταιρείες όπως η Nike και η HBO έχουν ήδη πιάσει το νόημα και προσφέρουν δωρεάν μαθήματα γιόγκα στους εργαζόμενους τους.
Αυτά είναι τα οφέλη της γιόγκα για τους εργαζόμενους και την καλύτερη λειτουργία της εταιρείας.
1. Καλύτερες σχέσεις με τους συναδέλφους
Βοηθά να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με τους συναδέλφους σας. Η γιόγκα βοηθά καθαρίσετε το μυαλό σας, το οποίο σας επιτρέπει να έχετε περισσότερη κατανόηση στις προθέσεις των συναδέλφων σας και να είστε σε θέση να επιλέξετε τις καλύτερες αντιδράσεις σας για να ευθυγραμμιστούν με αυτές τις προθέσεις.
2. Δέχεστε πιο εύκολα τις αλλαγές
Ενα μεγάλο μέρος της γιόγκα αλλάζει την θέση του σώματος σας. Οι μεταβολές αυτές μπορεί να είναι πολύ δύσκολες και άβολες στην αρχή και απαιτούν πολλή βαθιά αναπνοή, αλλά τελικά θα τα καταφέρετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να ανταπεξέλθετε όταν υπάρχουν αλλαγές στο χώρο εργασίας ή νέες διαδικασίες. Θα είστε σε θέση να βρείτε την εσωτερική σας σταθερότητα πιο γρήγορα χάρη στη γιόγκα.
3. Γίνεστε πιο φιλόδοξοι
Θα συνειδητοποιήσετε ότι είστε ικανοί για περισσότερα απ' όσα φανταζόσασταν και αυτό θα εκτοξεύσει την καριέρα σας αφού θα νιώθετε ότι οι δυνατότητες σας είναι ατελείωτες.
4. Θα μάθετε να αποκλείετε τους περισπασμούς
Η γιόγκα σας μαθαίνει να επικεντρώνεστε στον εαυτό σας και να μπλοκάρετε όλα αυτά που σας αποσπούν την προσοχή από τον στόχο σας. Οταν εξασκηθείτε αρκετά σε αυτό, θα είστε σε θέση να το εφαρμόσετε και στην πραγματική σας ζωή και στο χώρο εργασίας σας, καταφέρνοντας να ολοκληρώσετε τις δουλειές σας ακόμα κι αν γίνεται πανικός γύρω σας.
5. Μειώνει το άγχος
Η γιόγκα βοηθά πραγματικά να επικεντρωθείτε στην αξία της εργασίας σας, όχι στην εμμονή για το αποτέλεσμα. Αυτό θα μεταφερθεί και στη δουλειά σας και θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε πάντα το αποτέλεσμα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε.
6. Βελτιώνει τη μνήμη
Σύμφωνα με σχετικές μελέτες, η πρακτική του διαλογισμού συσχετίζεται με βελτίωση της μνήμης. Η καλύτερη μνήμη οδηγεί σε μειωμένη διάσπαση της προσοχής, επομένως, θα σας βοηθήσει με την παραγωγικότητα.


Πηγή:
iefimerida.gr

Οι μαγικές ιδιότητες της πιπερόριζας: Θωρακίζει τον οργανισμό και διώχνει τα περιττά κιλά

Η πιπερόριζα χρησιμοποιείται στη μαγειρική αλλά και στην ιατρική από αρχαιοτάτων χρόνων. Είναι ένα πολύ ευπροσάρμοστο φυτό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες μορφές: σε σκόνη, αποξηραμένο, φρέσκο και ως έλαιο ή χυμός.
Είναι μια θαυμάσια πηγή βιταμίνης Α, C, Ε και Β καθώς και μαγνησίου, Κάλιου, φωσφόρου, πυριτίου, σιδήρου, ασβεστίου, νατρίου, ψευδαργύρου και Β-καροτένιου. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πιπερόριζα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει απίστευτα οφέλη για την υγεία.
1. Ανακουφίζει από γαστρεντερικές διαταραχές
Είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές θεραπείες για προβλήματα του στομάχου. Τείνει να συσσωρεύεται στην γαστρεντερική οδό και να διευκολύνει το βάρος στην κοιλιά. Είναι επίσης μια καλή θεραπεία για το φούσκωμα, τις στομαχικές διαταραχές, τους κολικούς και τη διάρροια. Επίσης ανοίγει την όρεξη και προωθεί την καλύτερη αφομοίωση και την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών στο αίμα.
2. Θεραπεύει τη ναυτία
Είναι μια πραγματική ευλογία για σας, αν είστε επιρρεπής στη ναυτία, ιδιαίτερα στη θάλασσα. Είναι ο πιο ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος για να θεραπεύσετε την αναγούλα, αφού λίγη σκόνη πιπερόριζας ανακουφίζει από όλα τα συμπτώματα ναυτίας, όπως εμετός, ζάλη και κρύος ιδρώτας. Είναι επίσης σωτήρια για τις μέλλουσες μητέρες στα αρχικά στάδια της εγκυμοσύνης, αφού εκτός από την ανακούφιση των συμπτωμάτων, μειώνει τους κινδύνους των εκ γενετής ανωμαλιών και των ανεπιθύμητων παρενεργειών.
3. Μειώνει τη φλεγμονή και τον πόνο
Είναι ευρέως γνωστή για τις αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες της. Μάλιστα οι μελέτες δείχνουν ότι είναι εξίσου αποτελεσματική με τα συνηθισμένα αναλγητικά. Είναι επίσης μεγάλη ανακούφιση για τις κράμπες της περιόδου, τις ημικρανίες, τον πόνο στους μυς, τη πλάτη και τις αρθρώσεις.
4. Προλαμβάνει τον καρκίνο
Η πιπερόριζα είναι εμπλουτισμένη με ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η πιπερόριζα μπορεί να επιβραδύνει την ανάπτυξη του καρκίνου του παχέος εντέρου και να βοηθήσει στην πρόληψη άλλων τύπων καρκίνου, όπως του μαστού, του πνεύμονα, του δέρματος, του παγκρέατος και του προστάτη.
5. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Η ημερήσια κατανάλωση πιπερόριζας μπορεί να σας προφυλάξει από το κρύο και τη γρίπη κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Αυτό το φυτό είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο, χρώμιο και μαγνήσιο, τα οποία διεγείρουν την κυκλοφορία του αίματος και μειώνουν το κρύο, την υπερβολική εφίδρωση και τον πυρετός.
6. Βοηθά να χάσετε βάρος
Μπορείτε εύκολα να μειώσετε την κατανάλωση τροφίμων σας και να χάσετε μερικά κιλά με την προσθήκη πιπερόριζας στη διατροφή σας. Βοηθάει στο αίσθημα κορεσμού, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειάζεστε λιγότερες θερμίδες για να αισθάνεστε χορτάτοι. Επίσης είναι χαμηλό σε θερμίδες επιταχύνει τον μεταβολισμό.


Πηγή: 
iefimerida.gr