Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

Μάθε πόσα γλυκά μπορείς να τρως στο πρωινό σου!

Σου αρέσουν τα γλυκά αλλά με τη διατροφή που κάνεις δεν μπορείς να τα απολαμβάνεις όποτε θέλεις, όμως στο πρωινό είναι διαφορετικό;
Ερευνητές στο Tel Aviv University διεξήγαγαν μια έρευνα 32 εβδομάδων στην οποία συμμετείχαν παχύσαρκα άτομα. Μερικοί από αυτούς συμπεριλάμβαναν γλυκό στο 600 θερμίδων πρωινό τους, ενώ οι υπόλοιποι έτρωγαν ένα 300 θερμίδων πρωινό χωρίς γλυκό.
Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που έτρωγαν και γλυκό στο πρωινό τους έχασαν κατά μέσο όρο 18 περίπου περισσότερα κιλά από τους υπόλοιπους. Ακόμη, κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος τους καλύτερα από τους άλλους.
Οι ειδικοί τονίζουν ότι το πρωί είναι η ιδανική στιγμή για να φας ένα γλυκό, καθώς θα κάψεις τις θερμίδες του μέσα στη μέρα αλλά και θα σε αποτρέψει από το να λιγουρεύεσαι κάτι γλυκό όλη την ημέρα. Έτσι ξυπνάς το μεταβολισμό σου και δεν νιώθεις ένα αίσθημα στέρησης.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το μυστικό είναι να συνδυάζεις στο πρωινό σου ένα γλυκό αλλά και πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.
Δες τι σου προτείνουν:
- Νουτέλα με ψωμί ολική αλέσεως
- Βρώμη με κομματάκια μαύρης σοκολάτας, αποξηραμένα κεράσια και τριμμένα αμύγδαλα
- Μισό κρουασάν σοκολάτας και ένα μπολ με φρέσκα φρούτα
- Τηγανίτες με κομματάκια σοκολάτας και ψιλοκομμένες φράουλες
- Δημητριακά ολικής αλέσεως με σοκολάτα και γάλα με χαμηλά λιπαρά
- Smoothies με γάλα με χαμηλά λιπαρά, μπανάνα, ταχίνι και σιρόπι σοκολάτας
- Φέτες για τοστ πασπαλισμένες με κακάο και φρούτα
activeman.gr