Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2016

Και βάλτε και λίγα γιγαντοσέτ

Τα γιγαντοσέτ είναι η ομαδοποίηση τεσσάρων ή περισσότερων σετ τα οποία αποτελούνται από διαφορετικές ασκήσεις για ένα σωματικό τμήμα που γίνονται με πολύ λίγη παύση μεταξύ των σετ. Αυτοί που τα χρησιμοποιούν, συνήθως επαναλαμβάνουν ολόκληρο το γιγαντοσέτ δύο ή τρεις φορές πριν συνεχίσουν με ένα άλλο σωματικό τμήμα. Και πάλι ,δεν θα πρέπει μία προπόνηση να αποτελείται ολόκληρη από γιγαντοσέτ, αν και κάποιοι άνθρωποι το έχουν κάνει αυτό με επιτυχία. Με τα γιγαντοσέτ είναι καλύτερα να επικεντρωθείτε σε ένα ή το πολύ δύο σωματικά τμήματα.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣ 
Αφού ξοδέψετε χρόνο και προσπάθεια μετά το γυμναστήριο, θέλετε να σιγουρευτείτε ότι οι μύς σας λαμβάνουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που τους βοηθάνε να διογκώνονται αλλά και να λειτουργούν σωστά. Το πιο σημαντικό φυσικά είναι οι άπαχες πρωτεϊνες. Το κάλιο (potassium) που παίρνουμε από τις μπανάνες αλλά και τα  βερίκοκα είναι βασικό στοιχείο για να αποφύγουμε κράμπες των μυών αλλά και αδυναμία. Για να βοηθήσετε το σώμα σας να μετατρέψει τα θρεπτικά συστατικά σε πρωτεϊνες για τους μύες, χρειάζεστε τρόφιμα πλούσια σε Omega 3 λιπαρά οξέα, όπως είναι η σαρδέλα και τα καρύδια. Ένα ζωτικής σημασίας μέταλλο για την διατήρηση της υγείας των μυών είναι το μαγνήσιο (magnesium) που το βρίσκουμε στους ηλιόσπορους και στο σπανάκι. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε και το γάλα με χαμηλά λιπαρά, τα αμύγδαλα και τα κίτρινα τυριά που περιέχουν ασβέστιο (calcium) το οποίο βοηθάει τους μύς να συσπώνται.