Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Πείτε «αντίο» στις φακίδες...

Τι είναι οι φακίδες;
 Φακίδες είναι κυκλικές κηλίδες που συνήθως έχουν το μέγεθος του κεφαλιού ενός νυχιού.
  Οι κηλίδες μπορεί να αναπτυχθούν τυχαία στο δέρμα, ειδικά μετά από επανειλημμένη έκθεση στο ηλιακό φως και εμφανίζονται στο επάνω τμήμα του σώματος,, όπως τα μάγουλα, τη μύτη, τους ώμους και τα άνω άκρα. Μπορεί να εμφανίζονται ακόμη και σε άτομα ηλικίας και ηλικίας 1 ή 2 ετών.
 Οι περισσότερες πανάδες στο δέρμα ενός ατόμου είναι συνήθως ομοιόμορφου χρώματος. Σε διαφορετικά άτομα, οι φακίδες μπορεί να διαφέρουν στο χρώμα  και  είναι συνήθως κοκκινωπές, κίτρινες ή καφέ.
 Τείνουν να γίνουν πιο σκούρες μετά την έκθεση στον ήλιο και να επανέλθουν στο αρχικό τους χρώμα κατά τους χειμερινούς μήνες. Επίσης, έχουν την τάση να ξεθωριάζουν καθώς οι άνθρωποι γερνούν.
 
Τι είδους φακίδες υπάρχουν;
 Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι φακίδες:Οι απλές φακίδες και
 Οι φακίδες λόγω ηλιακού εγκαύματος.
 
Πως μπορούμε να προλάβουμε την εμφάνιση των φακίδων;
 Επειδή δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη δική μας γενετική συνιστώσα που ευθύνεται για την εμφάνιση των φακίδων, τα βασικά μέτρα πρόληψης είναι:
 1.      Χρήση αντηλιακών με δείκτη προστασίας 30 ( SPF30 -Sun Protection Factor).
 2.      Η χρήση καπέλων στον ήλιο.
 3.      Η ενδυμασία πρέπει να καλύπτει αρκετά τμήματα του σώματος (πουκάμισα, μακριά μανίκια, μακριά παντελόνια).
 4.      Αποφυγή έκθεσης στον ήλιο, των ωρών 10 π.μ. έως 4 μ.μ.
  1) Ο χυμός λεμονιών είναι κατάλληλος  για την καταπολέμηση των φακίδων.          Έχει δείξει πολύ καλά αποτελέσματα για τη θεραπεία στις φακίδες ή οποιαδήποτε άλλου τύπου δυσχρωμία του δέρματος. Έχει παρατηρηθεί ότι, δεν είναι πάντα απαραίτητο να τρίβετε το δέρμα με ένα κομμάτι του λεμονιού. Ακόμη και αν το χυμό λεμονιού εφαρμόζεται πάνω στο δέρμα και με τη βοήθεια των δακτύλων θα εξυπηρετήσει το σκοπό και θα παρουσιάσει καλά αποτελέσματα.
2) Οι φακίδες μπορεί επίσης να αντιμετωπιστούν  με τα κατάλληλα συμπληρώματα βιταμινών. Τα άτομα που εμφανίζουν φακίδες θα πρέπει να αυξήσουν την πρόσληψη βιταμίνης C. Όταν υπάρχει επαρκής ποσότητα βιταμίνης C στο σώμα, το δέρμα γίνεται λιγότερο ευαίσθητο στον ήλιο και επομένως έχουμε λιγότερη εναπόθεση μελανίνης. Τα τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C είναι τα  πορτοκάλια, τα σταφύλια, τα μήλα, κ.ά.
3) Μάσκα προσώπου με κρέμα γάλακτος πιστεύεται ότι κάνει πολύ  καλό στην αντιμετώπιση των  φακίδων. Μετά τη χρήση της είναι απαραίτητη η εφαρμογή ενυδατικής κρέμας.
4) Φυσικός χυμός μαϊντανού αναμιγνύεται με ίσες ποσότητες χυμό λεμονιού, χυμό πορτοκαλιού, και  χυμό κόκκινων σταφίδων. Αν το μίγμα αυτό εφαρμοστεί  κάτω από την αγαπημένη κρέμα σας, είναι σίγουρο ότι  θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τις φακίδες σας αόρατες.5) Το πλύσιμο του προσώπου με το ξινό γάλα είναι επίσης μια πολύ ευεργετική θεραπεία για της φακίδες. Το γαλακτικό οξύ θα παράσχει μια «ευγενική επίδραση» αποφλοίωσης – απολέπισης χωρίς δημιουργήσει ξήρανση του δέρματός σας.
6)  Η εφαρμογή κρέμας  λεύκανσης συνήθως βοηθάει στην «εξαφάνιση» των φακίδων.
7) Κρυοχειρουργική - Ένα ελαφρύ πάγωμα με υγρό άζωτο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη θεραπεία των φακίδων.
8) Η αγωγή με λέιζερ, ειδικά λέιζερ που παράγουν το πράσινο φως,  βοηθούν στην εξάλειψη των φακίδων με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.
http://www.iatropedia.gr
Μέτρα για να … «ξεφορτωθείτε» τις φακίδες

Εννέα συμβουλές για να εργαζόμαστε χωρίς άγχος!

Τα εργασιακό άγχος το «συναντάμε» σε όλα τα επίπεδα και όλες τις βαθμίδες. Όλοι και ο καθένας χωριστά, προσπαθεί να το αντιμετωπίσει. Τι πρέπει όμως να κάνουμε;
 Το πώς θα αντιμετωπίσουμε και θα διαχειριστούμε το άγχος είναι κρίσιμης σημασίας για μας, γιατί αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τη διατήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας μας.
 Σπάνια για κάποιους εργαζόμενους, το εργασιακό άγχος δεν αποτελεί απειλή και μπορεί να είναι αποτελεσματικό στην ανάπτυξη των κινήτρων και της παραγωγικότητας.
 Μερικές θέσεις εργασίας, εξ ορισμού, έχουν μεγαλύτερο στρες – όπως στην πυροσβεστική, την αστυνομία, την υγειονομική περίθαλψη κ.ά.
 Το εργασιακό άγχος και οι επιβλαβείς φυσικές και συναισθηματικές αντιδράσεις,
 εμφανίζονται όταν οι απαιτήσεις της εργασίας δεν ταιριάζουν με τις ικανότητες, τους πόρους, ή τις ανάγκες του εργαζομένου.
Συμπτώματα & Προειδοποιητικά σημάδια του στρες Εργασίας
 Τα πιο συχνά συμπτώματα και τα πρώτα προειδοποιητικά σημάδια του άγχους είναι:

- Απάθεια
 - Αρνητισμός / κυνισμός
 - Χαμηλό ηθικό
 - Ανία (βαρεμάρα)
 - Ανησυχία
 - Ματαίωση
 - Κούραση
 - Κατάθλιψη
 - Αποξένωση
 - Ο θυμός / ευερεθιστότητα
 - Σωματικά προβλήματα (πονοκέφαλοι, στομαχικά προβλήματα)
 - Απουσίες
 
Αιτίες του εργασιακού άγχους
 Υπάρχουν δύο σχολές σχετικά με τις αιτίες του στρες εργασίας.Αιτίες του εργασιακού άγχους
 Υπάρχουν δύο σχολές σχετικά με τις αιτίες του στρες εργασίας.
 Σύμφωνα με μια θεωρία, το αίτιο για την εμφάνιση του άγχους στην εργασία είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά του ατόμου, όπως η προσωπικότητα και το στυλ αντιμετώπισης. 
 Η άλλη θεωρία αναφέρεται σε εγγενή αίτια, όπως ο φόβος απώλειας της εργασίας, υπερβολικές απαιτήσεις φόρτου εργασίας, η έλλειψη ελέγχου ή η σαφής κατεύθυνση, οι επικίνδυνες συνθήκες εργασίας, το ωράριο εργασίας, και οι αντικρουόμενες οδηγίες.
 
Στρατηγική για τη διαχείριση του εργασιακού άγχους
 Ενώ πολλές από τις μεθόδους πρόληψης για το εργασιακό άγχος πρέπει να αναπτυχθούν και να υποστηριχθούν από τον οργανισμό, υπάρχουν πράγματα που οι ίδιοι οι εργαζόμενοι μπορούν να κάνουν για να βοηθήσουν τον εαυτό τους έτσι ώστε να το διαχειριστούν καλύτερα.9 συμβουλές για την αντιμετώπιση του στρες από την εργασία σας:
1. Οι θέσεις εργασίας είναι μιας χρήσης! Η υγεία σας όχι.
2. Τροποποιήστε την εργασίας σας. Μιλήστε για την προσαρμογή της εργασίας σας σύμφωνα με τις ικανότητές σας.
3. «Δώστε χρόνο» στον εαυτό σας! Η άσκηση κάνει θαύματα για την ψυχή.
4. Κρατήστε ημερολόγιο και λίστα υποχρεώσεων. Η ακαταστασία διευκολύνει την αίσθηση της απώλειας του ελέγχου και δημιουργεί άγχος.
5. Μοιραστείτε το άγχος και τους προβληματισμούς σας. Έχετε εμπιστοσύνη στην υποστήριξη των φίλων και συνεργατών σας.
6. «Καλλιεργήστε» συμμάχους στην εργασία σας, γιατί γνωρίζοντας ότι έχετε έναν ή περισσότερους συναδέλφους που είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν σε περιόδους στρες, θα μειώσετε το επίπεδο πίεσής σας. Απλά θυμηθείτε να το ανταποδώσετε και να τους βοηθήσετε όταν το έχουν ανάγκη.
7. Βρείτε το χιούμορ σας.8. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες. Κανείς δεν είναι τέλειος!  Αλλάξτε το σύνθημά σας για καλύτερες επιδόσεις, και αφήστε την τελειότητα στους Θεούς!
9. Διατηρήστε μια θετική στάση για την εργασία σας. Ο αρνητισμός απορροφά την ενέργεια και τα κίνητρα από οποιαδήποτε κατάστασh.
http://www.iatropedia.gr