Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

Η Συστηματική Άσκηση καταπολεμά τις Ημικρανίες

news 01 Η Συστηματική Άσκηση καταπολεμά τις Ημικρανίες

news 01
Τελευταίες έρευνες θέλουν τη συστηματική άσκηση να μπορεί ν' αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις ημικρανίες. Έτσι απλά και φυσικά! Σε συνδυασμό μάλιστα με προγράμματα που προσφέρουν χαλάρωση, όπως ένα μάθημα yoga ή pilates, oι θετικές επιπτώσεις της γυμναστικής είναι θεαματικές.

Στις συγκεκριμένες έρευνες έλαβαν μέρος 91 άτομα που υπέφεραν από ημικρανίες. Αυτά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η πρώτη έκανε ποδήλατο τρεις φορές την εβδομάδα για 40 λεπτά σε χαμηλή ένταση και χωρίς ιδιαίτερη πίεση. Η δεύτερη δοκίμασε κάποιες ειδικές ασκήσεις χαλάρωσης κι η τρίτη- η πιο παραδοσιακή ας το πούμε- ήταν αυτή που ακολούθησε φαρμακευτική αγωγή κατά της ημικρανίας.

Έπειτα από τρεις μήνες λοιπόν και οι τρεις ομάδες είχαν μειωμένα συμπτώματα. Επομένως οι ειδικοί κατέληξαν στα εξής δύο συμπεράσματα: • Ένα μεγάλο ποσοστό των κρουσμάτων με ημικρανίες οφείλεται σε ψυχολογικούς παράγοντες όπως είναι το καθημερινό ή χρόνιο stress. • Οι ενδορφίνες που παράγονται κι εκκρίνονται με τη συστηματική άσκηση ανεβάζουν τη διάθεση και μειώνουν αισθητά τα συμπτώματα παθήσεων που οφείλονται σε ψυχολογικούς παράγοντες.