Κυριακή, 24 Ιουλίου 2016

Ποια είναι η καλύτερη HIIT προπόνηση;

Κάθε διαλειμμαtική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT - High Intensity Interval Training) έχει σημαντικά αποτελέσματα στην καύση λίπους. Όμως μία 4x4 HIIT προπόνηση είναι κορυφαία για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Medicine and Science in Sports and Exercise που αναφέρει το news.health.com.
Βάλε 3 φορές την εβδομάδα το παρακάτω workout που χρησιμοποιεί διάδρομο και στις επόμενες 6 εβδομάδες θα δεις τα επίπεδα της καρδιοαναπνευστικής σου λειτουργίας να βελτιώνονται σημαντικά.
Αν δε σας αρέσει ο διάδρομος, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποια άλλη αερόβια άσκηση που χρησιμοποιεί μεγάλες μυϊκές ομάδες, όπως το ποδήλατο ή τα burpees.

ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ

10 λεπτά περπάτημα

(επίπεδο δυσκολίας 5 από 10)

INTERVAL 1

4 λεπτά γρήγορο τρέξιμο

(επίπεδο δυσκολίας 8 ή 9) και μετά 3 λεπτά περπάτημα (επίπεδο δυσκολίας 5)

INTERVAL 2

4 λεπτά γρήγορο τρέξιμο και μετά 3 λεπτά περπάτημα 

Διάβασε επίσης: Μεταβολισμός και λίπος

INTERVAL 3

4 λεπτά γρήγορο τρέξιμο και μετά 3 λεπτά περπάτημα 

INTERVAL 4

4 λεπτά γρήγορο τρέξιμο και μετά 3 λεπτά περπάτημα (το περπάτημα είναι και η αποθεραπεία σας)

www.123fitness.gr