Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Έτσι γίνονται σωστά οι κοιλιακοί στον πάγκο!

Αρκετοί είναι εκείνοι που κάνουν λάθος στην εκτέλεση των κοιλιακών σε πάγκο με αποτέλεσμα να πιάνονται, να πονούν και να φταίει η …προπόνηση!!! Δες πως κάνεις σωστά τους κοιλιακούς σε πάγκο ακόμα και αν νομίζεις ότι τους κάνεις σωστά!
Υπάρχουν δεκάδες ασκήσεις κοιλιακών! Αν ρωτήσετε τον γυμναστή σας θα σας πει. Οι κοιλιακοί γυμνάζονται σε πολλές στιγμές της προπόνησης, όχι όμως σε όλες. Για παράδειγμα τα ανεβάσματα της ταχύτητας στον διάδρομο σε ταχύτητα σπριντ γυμνάζουν τους κοιλιακούς. Όπως και τα σπριντ στο ελεύθερο τρέξιμο! Ωστόσο αυτά δεν επαρκούν. Πάντα πρέπει να κάνουμε κοιλιακούς με πολλές επαναλήψεις τουλάχιστον 20 στο σετ.
Μια από τις πιο συνηθισμένες ασκήσεις κοιλιακών είναι αυτοί σε πάγκο! Εκεί είναι που γίνονται και τα περισσότερα λάθη κυρίως από νέους αθλητές.
Ο πρωταθλητής fitness Παύλος Κεφαλάς μας δείχνει πως κάνουμε σωστά τους κοιλιακούς σε πάγκο.
Οι ώμοι πρέπει να ακουμπούν στον πάγκο και τα χέρια να «κλειδώνουν» από το σβέρκο ενώ οι αγκώνες ανοικτοί μέχρι το σημείο που να τεντώνει το στήθος. Ανασηκώνουμε τους ώμους και τη μέση, χωρίς τα χέρια να κλείνουν προς τα εμπρός. Τα χέρια δεν χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τον κορμό στο ανέβασμα.
Τα πόδια μας βρίσκονται σε περίπου ορθή γωνία. Φτάνουμε τον κορμό μας σε περίπου 45ο γωνία με τον πάγκο. Προσοχή το κεφάλι μας δεν πρέπει να κλείνει προς τα εμπρός.
http://www.activeman.gr/