Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

Χρειάζεστε και λίγα οξέα

Τα οξέα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινή σας διατροφή για να διατηρήσετε την καλή σας υγεία. Οπωσδήποτε θα πρέπει να παίρνετε αρκετό παντοθενικό και φολικό οξύ. Το παντοθενικό οξύ βοηθά στην διάσπαση των λιπών, των πρωτεϊνών και των υδατανθράκων που χρησιμοποιούνται για ενέργεια. Βρίσκεται σε οργανικά κρέατα, κρόκους αυγών, ψάρια, φασόλια σόγια, φιστίκια, μπρόκολα, κουνουπίδι, πατάτες, μπιζέλια, λάχανο και προϊόντα ολικής αλέσεως. Το φολικό οξύ βοηθά στην ανάπτυξη ερυθρών αιμοσφαιρίων και στον φυσικό μεταβολισμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών. Υπάρχει στα οργανικά κρέατα, σπαράγγια, σπανάκι, μπρόκολο, λάχανο, μαρούλι, παντζάρια, πατάτες και καρύδια.