Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

3 απαράβατοι νόμοι της δίαιτας


Μην δίνετε σημασία μόνο στο φαγητό που τρώτε.
Δώστε βάση και στον τρόπο.
Η απώλεια βάρους πρέπει να είναι μια αργή και σταθερή διαδικασία. Η παραμικρή λεπτομέρεια παίζει σπουδαίο ρόλο στο βάρος σας. Επίσης κάποιες φορές είναι πιο εύκολο να χάσετε τα κιλά, από το να τα διατηρήσετε.
Όταν ακολουθείτε κάποια διατροφή θα πρέπει να αλλάξετε και κάποιες λανθασμένες συνήθειες που είχατε και να προσθέσετε κάποιες νέες.

Απαραίτητες οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες: Όταν πρόκειται για υγιεινή διατροφή που σας βοηθάει να χάσετε το περιττό βάρος, τα συγκεκριμένα συστατικά δεν πρέπει να λείπουν από την ημέρα σας. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε άπαχες πρωτεΐνες και φαγητά πλούσια σε φυτικές ίνες. Τα φρούτα και τα λαχανικά σε κάθε γεύμα είναι απαραίτητα – θα ικανοποιήσουν περισσότερο την πείνα σας σε σχέση με τους υδατάνθρακες.

Καθίστε σε ένα τραπέζι όταν τρώτε: Περπατώντας με ένα σνακ στο χέρι, τρώγοντας φαγητό στο γραφείο σας ενώ δουλεύετε, ή να τρώτε ακόμα και το πιο υγιεινό snack ενώ κάθεστε στον καναπέ είναι κάποιες από τις πιο λανθασμένες συνήθειες που σας χαρίζουν καθημερινά εκατοντάδες επιπλέον θερμίδες. Κάντε τα γεύματα σας ενώ κάθεστε στο τραπέζι και δίνετε προσοχή στο φαγητό σας και μόνο. Με αυτόν τον τρόπο έχετε επίγνωση του φαγητού που καταναλώνετε και ο εγκέφαλός σας δίνει άμεσα την εντολή ότι χορτάσατε.
Πίνετε νερό πριν από το γεύμα σας: Μόλις καθίσετε για ένα γεύμα, πιείτε ένα ποτήρι νερό. Θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε τη διαφορά μεταξύ της πείνας και της δίψας και να χορτάσετε χωρίς να πάρετε παραπάνω θερμίδες.
briefingnews.gr

Δεκαπέντε λεπτά γυμναστικής μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου κατά 14 %

Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι μια απλή άσκηση, όπως το γρήγορο βάδισμα, μπορεί να ωφελήσει τον καθένα σημαντικά, άνδρες και γυναίκες, νέους και γέρους, υγιείς και αρρώστους.


Η πραγματικά ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με την παρακολούθηση 420.000 ατόμων για 14 συνεχόμενα χρόνια, όπου οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, την φυσική τους κατάσταση και το ιατρικό ιστορικό τους.



 Και το συμπέρασμα εξέπληξε τους πάντες.


Αρκεί μόλις ένα τέταρτο της ώρας καθημερινά προκειμένου όχι μόνο να κερδίσουμε 3 χρόνια ζωής αλλά και να μειώσουμε τον κίνδυνο θανάτου κατά 14% ! Συνολικά, με 1 ½ ώρα την εβδομάδα, ο οργανισμός κινητοποιείται, ξεφεύγει από την αδράνεια του «καναπέ» και βάζει μπροστά την «μηχανή». Σύμφωνα πάντα με τους επιστήμονες τα οφέλη από την καθημερινή 15λεπτη άσκηση είναι τεράστια και γίνονται ακόμη περισσότερα όσο αυξάνεται η ένταση αλλά και ο χρόνος της άσκησης.

Έτσι, υπολόγισαν, πώς για κάθε 15 λεπτά πρόσθετης άσκησης καθημερινά, μειώνεται κατά 4% ο κίνδυνος θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Μέχρι σήμερα οι περισσότερες έρευνες εξυμνούσαν τα αγαθά της άσκησης αλλά σχεδόν καμία δεν αναφερόταν σε ολιγόλεπτες καθημερινές ασκήσεις.



Όσο για το είδος της άσκησης που συνιστούν οι επιστήμονες; Κάθε άσκηση μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματική αν είναι συνεχής και καθημερινή, ωστόσο, το πιο «εύκολο» είδος δεν είναι άλλο από το γρήγορο περπάτημα, μια συνήθεια ιδιαίτερα ωφέλιμη ακόμη και για όσους δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ στο παρελθόν με τη γυμναστική.



neadiatrofis.gr