Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Μεριδα για δυο ! πως να μην διπλασιασετε τα κιλασας?




Ακόμη κι αν δεν το συνηθίζετε, σίγουρα θα έτυχε κάποια στιγμή να πάτε μόνοι σας έξω για καφέ ή φαγητό. Θυμάστε μήπως το βλέμμα αυτού που σας σέρβιρε; Ανήκετε στην κατηγορία ψηλή ξανθιά με εντυπωσιακό ντύσιμο ή ψηλός αξύριστος μελαχρινός με γυμνασμένους κοιλιακούς; Τότε εντάξει, το βλέμμα ήταν λάγνο και η ευκαιρία για κουβεντούλα έκατσε γάντι στο σέρβις του μαγαζιού. Δεν ανήκετε; Τότε μάλλον σας κοίταξαν με απορία ή απλά ακούσατε τη γνωστή ατάκα.. «Περιμένετε παρέα;»
Φαίνεται ότι τα πάντα είναι φτιαγμένα για δύο. Διπλά εισιτήρια θεάτρου, ταξίδια υπέρ-προσφορές για δύο άτομα, μηχανές, διθέσια αυτοκίνητα.. Γιατί όμως πρέπει να τρώμε και για δύο;
Βλέποντας το πιάτο σας όταν τρώτε έξω, δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε πως το μέγεθος της μερίδας έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Η τάση αυτή μάλιστα έχει εξαπλωθεί παντού. Ακόμη και στα super market η συσκευασία έχει γίνει ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ και ένα μόνο σακουλάκι πατατάκια φτάνει για περισσότερα από ένα άτομα. Έρευνες δείχνουν πως οι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες χωρίς να το θέλουν, όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με τις μεγάλες μερίδες. Αυτό οδηγεί σε υπερκατανάλωση ενέργειας και έτσι σιγά σιγά εγκαθίσταται η κοιλίτσα, τo ενοχλητικό σωσίβιο και οι γεμάτοι γλουτοί. Πώς μπορείτε να αποφύγετε τις μεγάλες μερίδες-παγίδες;
Φαγητό στην έξοδο: Το τεράστιο πιάτο που φτάνει μπροστά σας είναι αρκετό για δύο άτομα. Φροντίστε να το μοιραστείτε με ένα φίλο. Διαφορετικά φάτε το μισό και ζητήστε να πάρετε το υπόλοιπο σπίτι ώστε να το καταναλώσετε την επόμενη μέρα.
Φαγητό στο σπίτι: Γεμίστε το πιάτο σας μία φορά και μην τοποθετείτε δίσκους ή κατσαρόλες με φαγητό πάνω στο τραπέζι. Συνοδέψτε κάθε γεύμα με σαλάτα και φάτε αργά. Έτσι το σήμα του κορεσμού θα φτάσει στο εγκέφαλο και θα νιώσετε χορτάτοι χωρίς να παραφάτε. Δημιουργήστε «έξυπνα» πιάτα ακολουθώντας τον παρακάτω κανόνα: το ½ πιάτο σαλάτα, το ¼ κάποια πηγή πρωτεΐνης (κοτόπουλο, ψάρι, κρέας, αυγό) και το άλλο ¼ κάποια πηγή υδατανθράκων (ψωμί, ζυμαρικά ή ρύζι, κατά προτίμηση ολικής άλεσης).
Προσοχή στο περιβάλλον: Προσπαθήστε να τρώτε σε ήρεμο περιβάλλον και όχι μπροστά στον υπολογιστή ή την τηλεόραση. Όσο η προσοχή σας είναι στραμμένη αλλού, το πιο πιθανό είναι να φάτε πολύ περισσότερο.
“Κόψτε την όρεξη”: Από παιδιά ακολουθούμε έναν άγραφο νόμο: Δεν τρώμε τίποτα πριν το γεύμα για να μην χάσουμε την όρεξή μας. Προχωρήστε στο σήμερα και φάτε κάτι ελαφρύ και υγιεινό μισή με μία ώρα πριν το γεύμα εάν βλέπετε πως η ώρα του φαγητού αργεί να έρθει. Δύο φρούτα, μία ατομική σαλάτα, δύο φρυγανιές ολικής άλεσης με μία φέτα τυρί light ή αλλαντικών με ελαιόλαδο είναι καλές επιλογές. Θα σας μειώσουν λιγάκι την όρεξη για να μην πέσετε με τα μούτρα στο γεύμα καταναλώνοντας extra θερμίδες.
Χρησιμοποιήστε πιάτα: Αν τρώτε απευθείας από τη συσκευασία των προϊόντων κατά πάσα πιθανότητα θα καταναλώσετε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που χρειάζεστε. Ίσως και από αυτή που πραγματικά θέλετε. Βάλτε προκαθορισμένη ποσότητα σε ένα πιάτο και κατά προτίμηση χρησιμοποιήστε τα μικρά σερβίτσια!
«Μάτια που δε βλέπονται…»: Οι άνθρωποι τείνουν να καταναλώσουν περισσότερο όταν έχουν εύκολη πρόσβαση στα τρόφιμα. Κάνετε το σπίτι σας σύμμαχο στην προσπάθειά σας. Αντικαταστήστε το μπολ με τα σοκολατάκια με μία φρουτιέρα, αποθηκεύστε τα θελκτικά-θερμιδοφόρα τρόφιμα σε ένα ψηλό ράφι στο πίσω μέρος του ψυγείου και αφήστε εκτεθειμένα μπροστά σας υγιεινά τρόφιμα και σνακ, ώστε να αποτελούν την πρώτη επιλογή στις λιγούρες!
Συγγραφέας: Τζόβα Ελίζα
Πηγή: nutrimed.gr

Ποιά είναι τα 2 κορυφαία αφροδισιακά!


Αν θέλετε να κάνετε πιο «πικάντικη» τη σεξουαλική ζωή σας, δοκιμάστε να προσθέσετε περισσότερο κρόκο (ζαφορά) και τζίνσενγκ στη διατροφή σας. Mια νέα καναδική επιστημονική έρευνα, που μελέτησε όλα τα φυσικά αφροδισιακά, κατέταξε αυτά τα δύο στην κορυφή του σχετικού καταλόγου.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Γκελφ στο Οντάριο, που δημοσιεύουν τη σχετική μελέτη στο διεθνές περιοδικό έρευνας τροφίμων “Food Research International”, αναφέρουν ότι το κρασί και η σοκολάτα φαίνεται επίσης να έχουν αφροδισιακές ιδιότητες, όμως αυτές βρίσκονται κυρίως στο μυαλό, καθώς επηρεάζουν το επίπεδο των ενδορφινών και της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Ειδικότερα, το αλκοόλ επιβεβαιώθηκε ότι αυξάνει μεν τη σεξουαλική διέγερση, αλλά μειώνει τη σεξουαλική απόδοση (γι’ αυτό, θέλει προσοχή…).

Τα αφροδισιακά έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και χιλιάδες χρόνια παντού στη Γη, όμως η επιστήμη πίσω από τις υποτιθέμενες φυσιολογικές και ψυχολογικές «ερεθιστικές» ιδιότητες τους -και κατά πόσο αυτές επαληθεύονται- δεν έχει μέχρι στιγμής αναπτυχθεί σε επαρκή βαθμό, σύμφωνα με τους καναδούς επιστήμονες. Οι τελευταίοι προχώρησαν στην πιο λεπτομερή συγκριτική καταγραφή και αξιολόγηση (μετα-ανάλυση) που έχει γίνει μέχρι σήμερα, εξετάζοντας εκατοντάδες δημοσιευμένες μελέτες πάνω στο θέμα.Όπως είπαν, «υπάρχει ανάγκη για φυσικά προϊόντα που βελτιώνουν το σεξ, χωρίς να έχουν αρνητικές παρενέργειες». Στην εποχή μας, προβλήματα όπως η στυτική δυσλειτουργία αντιμετωπίζονται κυρίως με συνθετικά φάρμακα όπως το «Βιάγκρα», τα οποία όμως μπορεί να έχουν παρενέργειες, όπως πονοκεφάλους, μυικούς πόνους, θόλωση της όρασης κ.α.

Αν και οι ερευνητές αναφέρουν ότι και άλλες τροφές, όπως το σκόρδο και το μοσχοκάρυδο, φαίνεται να αυξάνουν τη σεξουαλική διέγερση των ζώων, εμφανίζονται επιφυλακτικοί θεωρώντας ότι χρειάζονται και άλλες κλινικές μελέτες για να κατανοηθούν οι αφροδισιακές επιδράσεις τους στους ανθρώπους.

Άλλα φαγητά που φημίζονται για τις αφροδισιακές ιδιότητές τους, είναι τα στρείδια (ο Καζανόβας φημολογείται ότι έτρωγε για πρωϊνό κάθε μέρα 50 από αυτά), το σαλάμι, το τσίλι κ.α.
newsit.gr