Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

ΓΥΜΝΑΣΕ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΣΟΥ

Ανω Μοίρα του ΣτήθουςΕπικλινείς Κάμψεις
Κάνε κάμψεις με τα πόδια σου πάνω σ’ ένα ψηλό στεπ ή κρεβάτι. Κάνε 4 σετ των 20 επαναλήψεων. Ξεκουράσου για 60 δευτερόλεπτα ανάμεσα στα σετ.
Κεντρική Μοίρα του ΣτήθουςΚάμψεις με Πετσέτες 
Πάρε την αρχική θέση για κάμψεις έχοντας μία πετσέτα κάτω από κάθε χέρι σου. Στη συνέχεια σύρε τα χέρια σου προς τα έξω μέχρι να φτάσεις στο χαμηλότερο σημείο. Αντίστρεψε την κίνηση. Εκτέλεσε 4 σετ των 10 επαναλήψεων. Ξεκουράσου για 1 λεπτό ανάμεσα στα σετ.
Ολόκληρο το ΣτήθοςΚάμψεις με Αντίσταση 
Τύλιξε μία πετσέτα γύρω από την πλάτη και κάτω από τις μασχάλες σου και πιάσε τις άκρες της. Πάρε θέση για κάμψεις. Στη συνέχεια χαμήλωσε το σώμα σου, τέντωσε καλά την πετσέτα και πίεσε προς τα πάνω με όλη τη δύναμή σου για 30 δευτερόλεπτα.

menshealth.gr