Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Πώς να κάψετε το λίπος στην περιοχή των ποδιών..........σε ένα μήνα

Πλησιάζετε στην τελική ευθεία για τις  καλοκαιρινές σας διακοπές και δεν είστε ακόμη ευχαριστημένες/νοι;  Μήπως  να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό....;


 1. Σχεδιάστε το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα έτσι ώστε να περιλαμβάνει τουλάχιστον 5 φορές καρδιοαναπνευστική άσκηση την εβδομάδα  με διάρκεια 30-60 λεπτά τη φορά. Επιλέξτε δραστηριότητες που δίνουν έμφαση στην περιοχή των ποδιών όπως τρέξιμο, ποδήλατο, ελλειπτικό κ.α


 2. Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή  αποφεύγοντας τα ‘’κακά’’ λιπαρά  και δώστε στον οργανισμό σας την ημερήσια πρόσληψη τροφής που χρειάζεται.



 3. Κάντε ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα πόδια 2  με 3 φορές την εβδομάδα  και προτιμήστε τις πιο αποτελεσματικές  όπως τα squats και τις προβολές.

 4. Προσπαθήστε στην καθημερινότητά σας να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο σας για κοντινές διαδρομές και φυσικά το ασανσέρ. Ανεβείτε τις σκάλες και τονώστε την περιοχή των ποδιών με απλές κινήσεις στην καθημερινότητά σας.


Καλή επιτυχία

Fitnesspulse.gr

Ποιος είναι ο καλύτερος συνδυασμός μυϊκών ομάδων στο γυμναστήριο;

Η συνηθέστερη απορία των ασκούμενων που έχουν στόχο κυρίως αύξηση μυϊκής μάζας ή απλά μυϊκής ενδυνάμωσης είναι η παραπάνω. Ανεξάρτητα από το επίπεδο και τον στόχο που έχει ο καθένας υπάρχουν διάφοροι συνδυασμοί.

Ο πιο συνηθισμένος είναι ο εξής: Μία προπόνηση στήθος με δικεφάλους, η δεύτερη προπόνηση πλάτη με τρικέφαλους και η τρίτη πόδια με ώμους. Άλλοι προτιμούν τον εξής συνδυασμό: Στήθος με τρικέφαλους, πλάτη με δικεφάλους, πόδια με ώμους. Άλλοι πάλι προτιμούν να προπονούν ξεχωριστά στήθος, πλάτη, πόδια και σε μία προπόνηση τα χέρια με τους ώμους. Άλλοι τίποτα από τα παραπάνω προτιμούν κάτι διαφορετικό. Τι είναι πιο αποτελεσματικό;

Οποιοσδήποτε συνδυασμός από τους παραπάνω μπορεί να είναι αποτελεσματικός για έναν αθλητή αλλά να μην είναι για κάποιον άλλον. Ακολουθείστε κάποιους βασικούς κανόνες και θα βρείτε τον τέλειο συνδυασμό για σας.


1) Μην προπονείτε ποτέ στην  ίδια μέρα μεγάλες μυϊκές ομάδες πχ Στήθος με πλάτη ή πλάτη με πόδια. Ή μόνες τους ή σε συνδυασμό με μικρότερες.

2) Οργανώστε το πρόγραμμα της εβδομάδας για να ξέρετε πόσες φορές την εβδομάδα θα πάτε γυμναστήριο. Εάν θα κάνετε τρεις προπονήσεις μέσα στην εβδομάδα τότε θα φτιάξετε πρόγραμμα δύο μυϊκών ομάδων ανά προπόνηση, εάν μπορείτε να κάνετε τέσσερις και περισσότερες προπονήσεις έχετε την δυνατότητα και για περισσότερες παραλλαγές πχ μία προπόνηση μόνο για πόδια. Εάν πάλι έχετε χρόνο μόνο για δύο προπονήσεις τότε ο διαχωρισμός γίνεται ανά τρεις μυϊκές ομάδες, στήθος-δικέφαλοι-ώμοι στην μία προπόνηση, πλάτη-τρικέφαλοι-πόδια στην άλλη



3) Μην κοιτάτε τι κάνουν οι άλλοι. Ακολουθείστε ένα πλάνο για 5-6 εβδομάδες και δείτε εκ του αποτελέσματος τι έχει δουλέψει πάνω σας. Αν δεν είστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα ακολουθείστε διαφορετικό πλάνο.
Νίκος Σπυριδαντωνάκης                                                                                                                                                

Περπάτημα στην άμμο: η πιο αποτελεσματική άσκηση

Το περπάτημα στην άμμο, γυμνάζει, καίει περισσότερες θερμίδες και αυξάνει το αίσθημα ευεξίας!

Το περπάτημα έχει τα ίδια οφέλη για το σώμα όπως και το τρέξιμο και βοηθά στην απώλεια κιλών και λίπους. Όταν μάλιστα γίνεται και στην άμμο, τότε αυξάνεται το αίσθημα της ευφορίας, ενώ μεγαλώνει ο βαθμός αντίστασης της άσκησης εξαιτίας της ανωμαλίας του εδάφους.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βρεθείτε στην παραλία, σηκωθείτε από την πετσέτα, φορέστε οπωσδήποτε γυαλιά και αντηλιακή κρέμα και αθληθείτε στην άμμο για τουλάχιστον 30 λεπτά, αφού:


√ Θα ενισχύσετε τη λειτουργία του καρδιακού, αναπνευστικού και κυκλοφορικού συστήματος.
√ Θα γυμνάσετε γάμπες, πόδια, αλλά και κοιλιακούς ευχάριστα, χωρίς τον φόβο τραυματισμού, αφού η άμμος απορροφά τους κραδασμούς και δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις.
√ Μπορείτε να συνδυάσετε τις ευεργετικές ιδιότητες του περπατήματος στην άμμο, με μασάζ και φυσική απολέπιση των ποδιών, αν περπατάτε με γυμνά πόδια.


e-saloniki.gr

Οι 5 πιο νόστιμοι συνδυασμοί τροφών για να κάψετε λίπος

Οι σωστοί συνδυασμοί τροφών δεν μας φορτώνουν με επιπλέον θερμίδες και βοηθούν στην πιο γρήγορη καύση του λίπους που αποθηκεύεται στον οργανισμό.


Το μυστικό είναι να συνηθίσετε να συνδυάζετε σωστά τις τροφές μεταξύ τους σε καθημερινή βάση και θα δείτε ότι δεν θα έχετε ανάγκη για δίαιτα.


Οι 5 πιο νόστιμοι και θρεπτικοί συνδυασμοί τροφών είναι:


Μπανάνα και στραγγιστό γιαούρτι: Ο συνδυασμός αυτός βελτιώνει τα επίπεδα ασβεστίου.


Βρώμη και αμύγδαλα: Βογθούν στην αργή απελευθέρωση ενέργειας και στην παράταση κορεσμού πείνας.


Μακαρόνια με τόνο και σαλάτα λαχανικών: Προκαλούν αίσθημα κορεσμού ενώ παράλληλα βοηθούν στον καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο.


Μοσχάρι με κόκκινες πιπεριές και κρεμμύδι: Ιδανικός συνδυασμός για την δυναμική τόνωση του μεταβολικό ρυθμού και την ταχύτερη μετατροπή λίπους σε ενέργεια.


Μπιφτέκι με σάλτσα μουστάρδας: Επιταχύνει τον μεταβολισμό και καίει πιο γρήγορα το λίπος.


Πηγή: www.onmed.gr