Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Φτιάξε τέλειους κοιλιακούς με 15 λεπτά τη μέρα!

Μια συνηθισμένη παρεξήγηση είναι ότι το μυστικό για να φτιάξεις τέλειους κοιλιακούς είναι να κάνεις χιλιάδες ροκανίσματα και να τους γυμνάζεις σαν τρελός όλη τη μέρα.
Το να φτιάξεις κοιλιακούς σημαίνει να μειώσεις δραστικά το ποσοστό του σωματικού σου λίπους. Σημαίνει να κάψεις το λίπος που κρύβει τους κοιλιακούς σου. Δεν έχει σημασία πόσα ροκανίσματα θα κάνεις, πόσες παραλλαγές σε ασκήσεις θα κάνεις. Φτιάξε τη διατροφή σου, κάνε αερόβια άσκηση, πάρε τους σωστούς λιποδιαλύτες, κάψε το περιττό λίπος και ως δια μαγείας θα εμφανιστούν οι κοιλιακοί σου στον καθρέφτη.
Πως θα μειώσουμε λοιπόν το λίπος. Μαζί με το σωστό συνδυασμό αερόβιας και γυμναστικής με βάρη, θα πρέπει οι τροφές μας να είναι καθαρές και στεγνές. Οι κοιλιακοί έχουν μεγαλύτερη σχέση με τη διατροφή παρά με τη γυμναστική. Αυτό είναι κανόνας. Διάλεξε τον κατάλληλο λιποδιαλύτη ανάμεσα στις χιλιάδες που κυκλοφορούν. Διάλεξε αυτό το προϊόν που θα ταιριάξει με το προφίλ σου, με την υπόλοιπη διατροφή και τις πραγματικές σου ανάγκες. Μην ξεχνάς ότι ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης για το ότι δεν φαίνονται καθαρά οι κοιλιακοί σου είναι η συσσώρευση νερών στην περιοχή της κοιλιάς. Η ζώνη εφίδρωσης θα διώξει αρκετά νερά και ένας λιποδιαλύτης που ρυθμίζει την ποσότητα του νερού που συσσωρεύεται στο σώμα είναι μια καλή λύση.
Όταν σιγουρευτούμε ότι όλα αυτά γίνονται σωστά τότε και η εκγύμναση των κοιλιακών θα μπει σε άλλη διάσταση και θα φέρει πραγματικά αποτελέσματα.
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και οι κοιλιακοί είναι μυς, που σημαίνει ότι θα πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε ανάλογα. Δηλαδή να αυξάνουμε κατά καιρούς την αντίσταση και την ένταση προσθέτοντας ένα επιπλέον βάρος, να τους γυμνάζουμε από διαφορετικές γωνίες και να τους ξεκουράζουμε. Οι μεγάλοι μυς φαίνονται πιο εύκολα. Έτσι και οι δυνατοί κοιλιακοί θα φανούν καθαρά πριν στεγνώσουμε εντελώς (κάτι πολύ δύσκολο), ενώ εκτός των άλλων θα μας χαρίσουν σταθερότητα και ασφάλεια.
Δοκιμάστε ένα πρόγραμμα που να αποτελείται από 6 σετ των 15-25 επαναλήψεων σε ροκανίσματα (αν υπάρχει fitness ball ακόμα καλύτερα), 4 σετ των 15 επαναλήψεων στις άρσεις ποδιών και 5΄στροφές του κορμού. Αυτό το πρόγραμμα διαρκεί μόνο 15 λεπτά και αν ακολουθήσουμε τις παραπάνω οδηγίες η επιτυχία είναι σίγουρη.
Πηγή: xtr.gr
- See more at: http://gimnastirio.gr/9104/koiliakoi-15-minutes/#sthash.5Ut0aPmg.dpuf

Πώς ο οργανισμός θα «καίει» λίπος αντί για υδατάνθρακες

Συμβουλές για να πετύχουμε την αντιστροφή της κύριας πηγής ενέργειας

To ήξερες ότι οι κύριοι βοηθοί του οργανισμού σου στην καθημερινή παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειάς σου είναι το λίπος; Κι όμως, όχι μόνο εσύ, αλλά και ο μέσος άνθρωπος έχει τον υδατάνθρακα ως κύρια πηγή ενέργειας.




Αυτό σημαίνει πως στην καθημερινότητά σου και στο σύνολο των φυσικών δραστηριοτήτων σου χρησιμοποιείς -στο μεγαλύτερο ποσοστό- τους υδατάνθρακες των τροφών ως μέσο για να κερδίσεις την ενέργεια που χρειάζεσαι.



Από πού ακόμη αντλείς ενέργεια;

Μα φυσικά από το λίπος! Δυστυχώς για εμάς όμως, το λίπος έρχεται δεύτερο στην προτίμηση του οργανισμού όσον αφορά την καύση κατά τη διάρκεια των καθημερινών δραστηριοτήτων. Αυτό όμως είναι κάτι που μέσω της σωστής προπόνησης μπορεί να αλλάξει. Και κάπου εδώ έρχεται η αντιστροφή της κύριας πηγής ενέργειας…


Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει η αντιστροφή της κύριας πηγής ενέργειας είναι η αερόβια άσκηση χαμηλού τέμπο. Μιλώντας για χαμηλό τέμπο, αναφερόμαστε στο 40– 65% της ΜΚΣ (Μέγιστης Καρδιακής Συχνότητας).



Διατηρώντας λοιπόν μία τόσο χαμηλή ένταση, αυτομάτως μπορείς να συνεχίσεις την άσκηση αυτή για περισσότερο διάστημα. Προτεινόμενος χρόνος είναι από 30 λεπτά έως μιάμιση ώρα συνεχόμενης άσκησης τέτοιου τύπου, ώστε να επιτύχεις την αντιστροφή της κύριας πηγής ενέργειας από υδατάνθρακα σε λίπος.



Για να συμβεί όμως αυτό σε ικανοποιητικό βαθμό, πρέπει να υπάρξει συστηματική άσκηση για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.



Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Επειδή το λίπος είναι πιο αποδοτικό στην παροχή του οργανισμού με ενέργεια, καθώς η καύση 1 gr λίπους αποδίδει 9 kcal, ενώ 1 gr υδατάνθρακα μόλις 4 kcal.


Η αξιοποίηση του λίπους απαιτεί ως διαδικασία περισσότερο κόπο, οπότε ο οργανισμός επιλέγει την πιο εύκολη λύση, τον υδατάνθρακα. Μόνο σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης στρέφεται στο λίπος.



Αυτό γίνεται με τη συστηματική αερόβια άσκηση που περιγράφηκε παραπάνω, μέσω της οποίας ο οργανισμός παίρνει επαναλαμβανόμενα μηνύματα αυξημένης ανάγκης για ενέργεια, τα οποία με τον καιρό τον κάνουν να στραφεί στο λίπος ως πιο αποδοτική πηγή ενέργειας.



Πηγή: mch-training.com