Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Τόνωσε τους κοιλιακούς σου με fitball

Τόνωσε τους κοιλιακούς σου με fitball
Ονειρεύεσαι σφιχτούς και γραμμωμένους κοιλιακούς; Προσπαθείς να αποκτήσεις την τέλεια κοιλιά αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να εξοπλιστείς με μία μπάλα fitball, ένα στρωματάκι εδάφους και πολλή όρεξη να πετύχεις τον στόχο σου!

Η προπόνηση με μπάλα fitball είναι μια ιδιαίτερα διασκεδαστική μορφή άσκησης, η οποία θα σου δώσει το μέγιστο αποτέλεσμα για το χρόνο που αφιερώνεις, και θα σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο σου πιο γρήγορα. Οι ασκήσεις με fitball είναι πιο ξεκούραστες από άλλα είδη και δεν προκαλούν τραυματισμούς.

Βάλε στο πρόγραμμα των κοιλιακών σου τις 3 ασκήσεις με μπάλα που ακολουθούν και θα αυξήσεις τις πιθανότητες να γραμμώσεις την κοιλιά σου. Προσπάθησε λοιπόν να τους γυμνάζεις τακτικά, έστω και από λίγο κάθε φορά. Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, έτσι ώστε να μη νιώσεις πόνο. Ξεκίνα με λίγες επαναλήψεις και σταδιακά αύξησέ τες.

Ροκανίσματα
Στήριξε το κατώτερο μέρος της πλάτης πάνω στη μπάλα και εκτέλεσε μικρές άρσεις κορμού, διατηρώντας πάντα κολλημένα τα πόδια στο έδαφος.

Κάτω κοιλιακοί
Πάρε την αρχική θέση για κάμψεις, κρατώντας τα χέρια σου κάτω από τους ώμους και τη ράχη σου ίσια, βάζοντας παράλληλα τα πόδια σου πάνω στη fitball. Κάνε κάμψη του κορμού, φέρνοντας τα γόνατα κοντά στο στήθος σου και επέστρεψε στην αρχική σου θέση, προσέχοντας πάντα να μην κάνεις υπερέκταση της ράχης.


Πλάγιοι κοιλιακοί
Ξάπλωσε με την δεξιά πλευρά σου πάνω στη μπάλα, σταύρωσε τα πόδια σου για να έχεις καλή βάση στήριξης και βρες ισορροπία. Τοποθέτησε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και κάνε κάμψη του κορμού προς τα πάνω με τους κοιλιακούς σφιγμένους σε όλη την διάρκεια της κίνησης.
newsbeast.gr

Ποιες είναι οι βιταμίνες της ομορφιάς

Απαραίτητες για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού
Ένας μεγάλος σύμμαχος ομορφιάς που κρύβεται στη διατροφή μας είναι οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Πέρα από την απαραίτητη παρουσία τους για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού, οι βιταμίνες αυτές ενισχύουν την καλή υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών.

Διατροφικές πηγές των βιταμινών Β είναι η μαγιά μπύρας, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, ο κρόκος του αυγού και ορισμένα φρούτα.

Πρόκειται για υδατοδιαλυτές βιταμίνες γεγονός που σημαίνει πως ο οργανισμός χρειάζεται μια σταθερή ποσότητα από αυτές σε καθημερινή βάση, αφού δεν αποθηκεύονται και η περίσσεια τους αποβάλλεται μέσω των ούρων.

Επομένως η καθημερινή κάλυψη των αναγκών μας σε αυτές τις βιταμίνες συνεισφέρει στην καλή υγεία του οργανισμού, δίνοντας παράλληλα ομορφιά και λάμψη σε δέρμα και μαλλιά.

Πηγή: neadiatrofis.gr