Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Έτοιμοι για απογείωση!

Τρώτε Πράγματι Yγιεινά;
Γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι τρώνε όλο και λιγότερα φρούτα και λαχανικά;
Γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι τρώνε όλο και περισσότερα σνακ όπως πατατάκια και χάμπουργκερ και περισσότερα πρόχειρα φαγητά;
Γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι που τρώνε σνακ και πρόχειρο φαγητό λαμβάνουν μια σχετικά μεγάλη ποσότητα λίπους και όχι αρκετές πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και ίνες υψηλής αξίας;
Γνωρίζετε ότι, ακόμα και αν είστε πολύ υγιής, είναι σχεδόν αδύνατο να πάρετε όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε κάθε μέρα απλώς τρώγοντας «συνηθισμένες» τροφές;
Γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε αθλήματα, που νιώθουν κούραση, που ζουν έντονα, που μόλις έχουν αναρρώσει από μια ασθένεια, που τρώνε ακανόνιστα, που εκτίθενται προσωρινά σε τρομερή πίεση, που καπνίζουν ή πίνουν έχουν αυξημένη ανάγκη για θρεπτικά συστατικά;
Γνωρίζετε ότι ένα συμπλήρωμα διατροφής μπορεί να σας δώσει ακριβώς αυτά τα επιπλέον θρεπτικά συστατικά;
Γνωρίζετε ότι τα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους προσωπικούς σας στόχους γρηγορότερα και ευκολότερα;
Γνωρίζετε ότι τα προϊόντα απώλειας βάρους καθώς και οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία θεωρούνται επίσης «συμπληρώματα διατροφής»;

Η Xρησιμότητα των Συμπληρωμάτων Διατροφής
Οι μέρες που μόνο οι κορυφαίοι αθλητές έπαιρναν συμπληρώματα διατροφής έχουν παρέλθει πια. Στις μέρες μας, σχεδόν όλοι παίρνουν ένα πολυβιταμινούχο και μεταλλικό συμπλήρωμα. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαπιστώνουν ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται κάθε μέρα απλώς από τις «συνηθισμένες» τροφές τους. Επειδή αυτοί οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της υγιεινής διατροφής, αποκτούν αυτά τα θρεπτικά συστατικά από συμπληρώματα.

Η έρευνα έχει δείξει ότι ο μέσος άνθρωπος ακολουθεί μια μη ισορροπημένη διατροφή, προετοιμάζει το φαγητό του εσφαλμένα και εξακολουθεί να μην τρώει αρκετά φρούτα και λαχανικά. Η κατάσταση επιδεινώνεται επειδή η ποιότητα των γεωργικών γαιών στις οποίες καλλιεργούνται πολλά προϊόντα υποβαθμίζεται, και χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερα χημικά εντομοκτόνα. Οι τροφές μας υφίστανται επίσης αυξημένη επεξεργασία, γεγονός που οδηγεί στην απώλεια των ωφέλιμων συστατικών. Στην πραγματικότητα, αν τρώτε μεγάλες ποσότητες επεξεργασμένων τροφίμων μπορείτε ακόμα και να υποφέρετε από υποσιτισμό επειδή τα ωφέλιμα συστατικά έχουν εξ ολοκλήρου εξαλειφθεί από αυτά.

Τέλος, είμαστε όλο και περισσότερο εκτεθειμένοι σε κάθε είδους παράγοντες στρες, σε επιβλαβείς ουσίες, κακή ποιότητα της ατμόσφαιρας και ρύπανση του περιβάλλοντος. Και δεν είμαστε πάντοτε σε θέση να διατηρούμαστε σε άριστη κατάσταση. Πολλές ασθένειες, όπως ο καρκίνος, έχουν συνδεθεί, μεταξύ άλλων παραγόντων, με την έλλειψη των σωστών θρεπτικών συστατικών. Ουσιαστικά, υπάρχουν 3 παράγοντες που καθορίζουν τον βαθμό στον οποίο χρειάζεστε τα βασικά θρεπτικά συστατικά σε μορφή συμπληρώματος.

Αυτοί είναι οι εξής:
• οι διατροφικές συνήθειές σας,
• ο τρόπος ζωής σας και
• η υγεία σας.

Στην Ολλανδία, το Γραφείο Ενημέρωσης περί Βιταμινών και η συμβουλευτική ομάδα περί διατροφής του Συμβουλίου Υγείας έχουν προσδιορίσει τις επονομαζόμενες «ομάδες υψηλού κινδύνου» στο ευρύ κοινό. Αυτές οι ομάδες υψηλού κινδύνου διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο ανεπάρκειας βιταμινών επειδή οι διατροφικές τους συνήθειες, ο τρόπος ζωής και η κατάσταση της υγείας τους διαφέρουν από τα αντίστοιχα του μέσου ανθρώπου για τον οποίο θεσπίστηκαν οι Συνιστώμενες Ημερήσιες Λήψεις (Σ.Η.Λ.).
Για το λόγο αυτό, συνιστούμε σε αυτούς τους ανθρώπους να λαμβάνουν επιπλέον βασικά θρεπτικά συστατικά.

Αυτές οι ομάδες υψηλού κινδύνου είναι οι εξής:
• Αθλητές
• Καπνιστές
• Άτομα που ακολουθούν μια εξοντωτική δίαιτα
• Χρόνια ελλιπώς τρεφόμενοι άνθρωποι
• Άτομα άνω των 65 ετών
• Χορτοφάγοι και άνθρωποι που ακολουθούν μια μακροβιοτική δίαιτα
• Γυναίκες με επίπονη εμμηνόρροια
• Άτομα με αλλεργίες σε τρόφιμα
• Έγκυες
• Γυναίκες που θηλάζουν
• Άτομα που καταναλώνουν περισσότερα αλκοολούχα ποτά από τις ημερήσιες
συνιστώμενες ποσότητες (2 μονάδες αλκοόλ την ημέρα για τις γυναίκες και 3 για τους
άνδρες).

Όμως, τα συμπληρώματα διατροφής δεν έχουν απλώς σκοπό να σας διατηρούν υγιή αλλά μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους προσωπικούς σας στόχους πιο γρήγορα βοηθώντας σας να διατηρήσετε το σφρίγος σας και διασφαλίζοντας ότι επιτυγχάνετε πιο εύκολα τους στόχους σας. Στους προσωπικούς στόχους συγκαταλέγονται η επίτευξη καλύτερων αθλητικών επιδόσεων, η τήρηση κάποιας δίαιτας, η αύξηση της μυϊκής μάζας, η επίτευξη μεγαλύτερης μυϊκής δύναμης, η γρηγορότερη ανάκτηση δυνάμεων μετά την άσκηση, η αύξηση της ζωτικότητας ή του σφρίγους σας ή, για παράδειγμα, η απόκτηση μεγαλύτερης ενέργειας.

Θέλετε να ζείτε υγιεινά;
Θέλετε να φαίνεστε και να νιώθετε θαυμάσια;
Θέλετε να επιτύχετε κάποιον ξεχωριστό στόχο;


Ας είστε ειλικρινείς: απαντήσατε και στις τρεις ερωτήσεις καταφατικά;
Αλήθεια; Τότε, μπορείτε επίσης να ωφεληθείτε από τη λήψη συμπληρωμάτων διατροφής!
Ποιο είναι το Kαλύτερο Συμπλήρωμα για μένα;
Προτού διαλέξετε από την τεράστια ποικιλία των διαθέσιμων συμπληρωμάτων διατροφής, πρέπει να θυμάστε ότι τα συμπληρώματα από μόνα τους δεν θα σας κάνουν τίποτα. Τα συμπληρώματα διατροφής είναι απλώς ένα χρήσιμο πρόσθετο στοιχείο στην καθημερινή σας διατροφή. Αυτό συμβαίνει επειδή τα θεμέλια της καλής υγείας ξεκινούν από μια υγιή, ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή. Εάν προσθέσετε τακτική άσκηση σε αυτή, τότε έχετε την τέλεια βάση για την καλή υγεία. Η καλή διατροφή και η αποτελεσματική προπόνηση αποτελούν τις δύο βασικές προϋποθέσεις επιτυχίας.
.fitnesspulse.gr

Ποια είναι τα πιο ευαίσθητα στον πόνο σημεία του σώματος

Μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα φέρνει στο φως τον πρώτο σωματικό «χάρτη», που δείχνει με ποιο τρόπο μεταβάλλεται η αντίληψη του πόνου στο σώμα.


Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την έρευνα, το μέτωπο και οι άκρες των δαχτύλων είναι τα πιο ευαίσθητα στον πόνο σημεία του ανθρώπινου σώματος.


Οι ερευνητές του University College του Λονδίνου, με επικεφαλής τη δρα Φλάβια Μαντσίνι του Ινστιτούτου Γνωστικής Νευροεπιστήμης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας «Annals of Neurology», σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», πραγματοποίησαν πειράματα με 26 υγιείς εθελοντές που είχαν καλυμμένα τα μάτια τους και οι οποίοι μέσω λέιζερ (χωρίς δηλαδή σωματική επαφή) υποβάλλονταν σε σύντομους πόνους σαν τσίμπημα βελόνας, σε διάφορα σημεία του σώματός τους.


Οι εθελοντές έπρεπε κάθε φορά να εντοπίζουν πού ακριβώς είχε εστιάσει η δέσμη του λέιζερ και άρα από πού ερχόταν ο πόνος που ένιωθαν. Η μελέτη έδειξε ότι η ακρίβεια με την οποία ένας άνθρωπος μπορεί να καταλάβει σε ποιό σημείο πονάει και πόσο, ποικίλει στο σώμα του.


«Η ευαισθησία στην αφή εδώ και πάνω από ένα αιώνα είναι γνωστή και ελέγχεται καθημερινά στη νευρολογία για να αξιολογηθεί η κατάσταση των αισθητηριακών νεύρων στο σώμα. Είναι εντυπωσιακό ότι μέχρι σήμερα κανείς δεν έκανε κάτι ανάλογο με τον πόνο», δήλωσε η Μαντσίνι.


Η νέα μελέτη έδειξε ότι ενώ η ανθρώπινη αφή είναι πιο ευαίσθητη στα άκρα, η ευαισθησία στον πόνο είναι μεγαλύτερη στο κεντρικό τμήμα του σώματος, με εξαίρεση τα δάχτυλα, τα οποία -εκτός από την αφή- είναι επίσης πολύ ευαίσθητα και στον πόνο.



Η νέα έρευνα δείχνει ότι το λέιζερ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί με μη επεμβατικό τρόπο στο μέλλον, προκειμένου να ελέγχεται η κατάσταση των νευρικών δικτύων του πόνου σε όλο το σώμα. Αυτό μπορεί να αποκαλύψει τυχόν ζημιά στα νεύρα μιας περιοχής και έτσι να βοηθήσει στην καταπολέμηση των χρόνιων πόνων, καθώς, επίσης, για να διαπιστώνεται αν μια νευρολογική πάθηση σταδιακά επιδεινώνεται ή βελτιώνεται.


Πηγή: www.iefimerida.gr