Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

Τρεις απλές ασκήσεις που μεταμορφώνουν το σώμα σε χρόνο ρεκόρ


Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά, ωστόσο το σκέφτεστε να βγείτε στην παραλία, μην απογοητεύεστε: Με μερικές απλές ασκήσεις μπορείτε να αποκτήσετε ένα εντυπωσιακό σώμα που θα τραβάει τα βλέμματα.


Σύμφωνα με την Τρέισι Μάλετ, διατροφολόγο των διασήμων και συγγραφέα του βιβλίου «The Booty Barre» το μυστικό βρίσκεται σε τρεις απλές ασκήσεις.


Οπίσθια
Βάλτε τους πήχεις σας σε μια καρέκλα ή μία μπάρα. Λυγίστε και τα δύο γόνατα ελαφρά, και τοποθετήστε μια μπάλα σταθερότητας ή μία πετσέτα τυλιγμένη πίσω από το δεξί γόνατο σας. Πιέστε την μπάλα / πετσέτα καθώς σηκώνετε και να χαμηλώνετε το δεξί σας πόδι. Εκτελέστε 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.


Μηροί
Λυγίστε τα ισχία σας πίσω και τεντώστε τον κορμό σας προς τα εμπρός από τα ισχία. Επεκτείνετε γενικά τα χέρια σας, έτσι ώστε τα αυτιά σας είναι σε ευθεία με τους δικέφαλους μυς σας. Κουνήστε τα χέρια σας, κάνοντας μικρές κινήσεις πάνω και κάτω. Κάντε 20-30 επαναλήψεις


Επίπεδη ΚοιλιάΣτηριχτείτε στο αριστερό χέρι και πόδι. Λυγίστε το δεξί πόδι σας και κρατήστε, με έμφαση στο εσωτερικό των μηρών σας. Κρατήστε για 30-60 δευτερόλεπτα σε κάθε πλευρά



Πηγή: www.iefimerida.gr

Πώς να κάνετε σωστά καθίσματα (squats)

Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται στην άσκηση  squat είναι η θέση των γονάτων κατά την εκτέλεση της άσκησης και η κακή στάση του κορμού.

Η σωστή θέση για κάθε κάθισμα ή ημικάθισμα που θέλουμε να εκτελέσουμε είναι η εξής:

Τα πέλματα είναι τοποθετημένα στο άνοιγμα των ώμων  και ο κορμός μας είναι ευθυγραμμισμένος με  τους ώμους χαλαρούς χωρίς να κυρτώνουν εμπρός. Το κεφάλι κοιτάζει ευθεία μπροστά και σε περίπτωση που θέλουμε να είμαστε βέβαιοι για την διατήρηση της  σωστής θέσης του κορμού, μπορούμε να τεντώσουμε  τα χέρια μας εμπρός  ή να τα τοποθετήσουμε πίσω από τον αυχένα.





Αυτό που πρέπει να προσέχουμε πάντα είναι τα γόνατα να μην ξεπερνούν το ύψος των δακτύλων καθώς λυγίζουν κατά την εκτέλεση της κίνησης.



Δείτε το βίντεο με τη σωστή εκτέλεση της άσκησης:

fitnesspulse.gr