Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Σύμμαχος στην αντιγύρανση το κακάο

Προστατεύει από καρδιοπάθειες και τον καρκίνο
Το κακάο λόγω των φλαβονοειδών συστατικών που περιέχει, συνιστά ένα από τα καλύτερα αντιοξειδωτικά της φύσης. Εκτός ότι είναι απίστευτα ωφέλιμο για την υγεία μας, αφού δρα κατά του καρκίνου και προστατεύει από καρδιοπάθειες και αρτηριακή πίεση, το κακάο σταματά επίσης τη δράση των ελεύθερων ριζών και αποτελεί έναν εξαιρετικό σύμμαχο αντιγύρανσης.

Μπορείτε να το εντάξετε στη καθημερινότητά σας, κάθε πρωί, αφού σας τονώνει και εσωτερικά και εξωτερικά. Βράζετε νερό, το βάζετε στη κούπα σας , ρίχνετε 1 κουταλιά του γλυκού κακάο, ανακατεύετε και το πίνετε σκέτο, χωρίς να προσθέσετε ζάχαρη ή γάλα. Καλό είναι να πίνετε καθημερινά ή όσο πιο συχνά μπορείτε το παραπάνω ρόφημα!

Το κακάο από τα παλιά χρόνια το θεωρούσαν πηγή υγείας και ενέργειας. Προτιμήστε βιολογικό κακάο που περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά και να επιλέγετε πάντα με υψηλή περιεκτικότητα έως και 70%.

Πηγή: myworld.gr

Τα πιο… νόστιμα fast food

Παχαίνουν και δεν κάνουν καλό…
Μπορεί τα fast food να είναι τρόφιμα με πολύ ωραία γεύση το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι δεν κάνουν καθόλου καλό. Περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες και δεν προσφέρουν στον οργανισμό αυτά που χρειάζεται για να αποκτήσει τις κατάλληλες βιταμίνες.

Ποια είναι όμως τα πιο γνωστά παραδοσιακά εδέσματα που τρώμε συνήθως από έξω;

Το ελληνικό σουβλάκι

Το δημοφιλέστερο ελληνικό γρήγορο φαγητό είναι το σουβλάκι. Το κλασικό (αφού γίνεται και με παραλλαγές) περιέχει περίπου 400 θερμίδες.

Αυτό που δεν είναι τόσο θρεπτικό (εκτός όλων των άλλων!) είναι το λάδι που χρησιμοποιείται το οποίο σπάνια έως ποτέ δεν είναι ελαιόλαδο. Συνήθως, είναι φοινικέλαιο ή σπορέλαιο, τα οποία περιέχουν κορεσμένα λιπαρά που δεν βοηθούν καθόλου τον οργανισμό.

Οπότε, καλό είναι εάν θέλετε ένα σουβλάκι, να το πάρετε με αλάδωτη πίτα.

Φυσικά, καλό είναι να το συνδυάσετε με μία σαλάτα και να αποφύγετε το χάμπουργκερ ή τα διάφορα άλλα παραλλαγμένα σουβλάκια όπως για παράδειγμα το γνωστό σε όλους «βρώμικο». Περιέχουν πολύ περισσότερες θερμίδες και σπάνια τα υλικά ελέγχονται…

 newsbeast.gr

Συμβουλές για δροσιά το καλοκαίρι

Κρατήστε δροσερό το σπίτι σας και επιλέξτε φωτεινά χρώματα στα ρούχα
Αν είστε μεταξύ αυτών που υποφέρετε από τη ζέστη καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τις εξής συμβουλές. Επιλέξτε την κατάλληλη διατροφή, το σωστό χρώμα στα ρούχα, καθώς και τα κατάλληλα ροφήματα για το καλοκαίρι.

1. Κατάλληλη διατροφή

Συνηθίστε τώρα το καλοκαίρι να τρώτε λίγο και συχνά, για να διευκολύνετε έτσι την πέψη, η οποία για να ολοκληρωθεί παράγει θερμότητα. Στα συχνά και μικρά γεύματά σας στη διάρκεια της ημέρας μην ξεχνάτε να συμπεριλαμβάνετε, κάθε φορά, ένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό.

Προτιμάτε τα χυμώδη φρούτα και λαχανικά, που περιέχουν πολύ νερό, όπως το πεπόνι, το καρπούζι, τα αγγούρια, οι ντομάτες κ.ά., καθώς και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, π.χ., γιαούρτι.

2. Ένα φλιτζάνι παγωμένο τσάι

Θα σας δροσίσει αμέσως, ενώ η φρεσκάδα του θα διαρκέσει αρκετά. Μπορείτε να προσθέσετε στο παγωμένο τσάι σας για περισσότερη δροσιά και μερικά φυλλαράκια μέντας, η οποία έχει δροσιστικές ιδιότητες.

3. Μεσημεριανή σιέστα

Την περίοδο του καλοκαιριού πρέπει να γνωρίζετε ότι η δραστηριότητα ζεσταίνει, ενώ η ξεκούραση δροσίζει. Γι’ αυτό καλό είναι να ξεκουράζεστε όταν κάνει πολλή ζέστη.

Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το μεσημέρι, καλό θα είναι να ξαπλώνετε απλώς για να διαβάσετε κάτι. Το βασικότερο είναι να δουλεύουν όσο λιγότεροι μυς γίνεται, ώστε να μην παράγεται ενέργεια και θερμαίνεται το σώμα σας.

4. Τακτικά ντους

Τα συχνά ντους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αντιμετωπίζετε τη ζέστη. Προσέχετε ώστε η θερμοκρασία του νερού να είναι περίπου 5 βαθμούς κάτω από τη θερμοκρασία του σώματός σας. Εστιάζετε στα πόδια, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα γόνατα, καθώς επίσης στον αυχένα και στα αντιβράχια.

5. Δροσερό σπίτι

Φροντίστε να «κλείνετε» τη ζέστη έξω! Πώς; Ανοίγοντας τα παράθυρα του σπιτιού σας νωρίς το πρωί για να αερίζετε το χώρο και κλείνοντάς τα το μεσημέρι, που κάνει πολλή ζέστη. Ανοίξτε ξανά τα παράθυρά σας όταν πέσει ο ήλιος.

6. Δροσιά από τα φυτά

Αν έχετε κήπο, ποτίζετε το γκαζόν πριν από τις 10 το πρωί. Ποτίζετε τα φυτά των εσωτερικών χώρων και των μπαλκονιών σας ψεκάζοντας τα φύλλα και το χώμα. Με την εξάτμισή του το νερό δροσίζει το χώρο.
Επαναλαμβάνετε τον ψεκασμό το βράδυ, για να διώχνετε τη ζέστη της μέρας.

7. Τζελ και νερό

Το καλοκαίρι να προτιμάτε προϊόντα περιποίησης υγρά ή τζελ και όχι κρέμες ή λάδια, γιατί η λιπαρότητα δίνει αίσθηση θερμότητας.

8. Σταγόνες δροσιάς

Τις ημέρες που έχει καύσωνα να έχετε πάντα μαζί σας ένα σπρέι με νερό και να ψεκάζετε με αυτό κάθε τόσο το δέρμα σας για άμεση φρεσκάδα.Επίσης, κάντε ποδόλουτρα σε δροσερό νερό ή ψεκάζετε τα πόδια σας με ένα δροσιστικό σπρέι.

9. Φωτεινά χρώματα

Το καλοκαίρι προτιμάτε τα ανοιχτόχρωμα και φωτεινά χρώματα και κυρίως το λευκό, αφού τα σκούρα και ιδιαίτερα το μαύρο χρώμα τραβάνε τη ζέστη.Ποια χρώματα να προτιμάτε; Το άσπρο, το κίτρινο, το μπλε ή το ροζ, καθώς είναι χρώματα που διώχνουν τη ζέστη. Διαλέγετε ρούχα από βαμβάκι ή λινό, άνετα και ευρύχωρα, ώστε να μην κολλάνε πάνω σας, αλλά να δημιουργούν με την κίνηση μικρά ρεύματα αέρα που θα σας δροσίζουν.

Πηγή: belife