Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

2 συμπληρώματα που θα σας βοηθήσουν στη γράμμωση

Citrus Aurantium

Το φυτό αυτό περιέχει τη δραστική ουσία συνεφρίνη και συνήθως αναφέρεται και ως νεράντζι. Η συνεφρίνη είναι χημικά παρόμοια με την εφεδρίνη, χωρίς όμως αυτή να αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και την αρτηριακή πίεση. Αυτή η νευροορμόνη εργάζεται για να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό. Η συνεφρίνη επίσης αυξάνει τη θερμογένεση και κινητοποιεί τους υποδοχείς στα λιπώδη κύτταρα που ενισχύουν τη λιπόλυση – η απελευθέρωση του λίπους από τα λιποκύτταρα όπου θα χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα. Επιπλέον, η συνεφρίνη έχει βρεθεί ακόμη να βοηθά και για μείωση της όρεξης.



Αργινίνη (Arginine)

Αυτό το αμινοξύ μετατρέπεται εύκολα στον οργανισμό σε νιτρικό οξείδιο (NO). Το νιτρικό οξείδιο είναι υπεύθυνο για αμέτρητες διαδικασίες στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης και της διαστολής των αιμοφόρων αγγείων – το πιο κρίσιμο σημείο για τους bodybuilders. Αυτή η διεύρυνση των αιμοφόρων αγγείων επιτρέπει τη ροή περισσότερου αίματος ώστε να καταλήξει στους ιστούς, όπως οι μυϊκές ίνες. Στη συνέχεια επιτρέπει σε περισσότερο οξυγόνο, θρεπτικές ουσίες, αναβολικές ορμόνες και συμπληρώματα να φθάσουν στους ιστούς. Το νιτρικό οξείδιο έχει βρεθεί επίσης να βοηθά στην καύση λίπους, καθώς Γάλλοι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ότι το ενισχύει τη λιπόλυση, καθιστώντας περισσότερο σωματικό λίπος διαθέσιμο για να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο.


Πώς να τα πάρετε

Λαμβάνοντας λιποδιαλύτες όπως το Citrus Aurantium σε συνδυασμό με αργινίνη μπορεί να βοηθήσει ώστε να αποδώσει περισσότερα από τα συστατικά τους στα λιπώδη κύτταρα, τους μύες και άλλους σημαντικούς ιστούς για μια πολύ μεγαλύτερη επίδραση. Πάρτε ένα εκχύλισμα Citrus Aurantium που έχει που παρέχει 10 – 20mg της συνεφρίνης τρεις φορές την ημέρα, μαζί με 3 – 5γρ. αργινίνης υπό μορφή είτε L-αργινίνης (l-arginine), αργινίνης άλφα-κετογλουταρικού (arginine alpha-ketoglutarate), αργινίνης KetoIsocaproate, αργινίνης malate ή αργινίνη αιθυλικός εστέρας (arginine ethyl ester). Οι καλύτερη ώρα για να το λάβετε είναι το πρωί, το απόγευμα και 30-60 λεπτά πριν από την προπόνηση σας.


Πηγή: Flexonline.com