Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Ο κύριος Atkins και η ευρεσιτεχνία του

Η λογική της δίαιτας είναι να καταναλώνουμε πρωτεΐνες (κρέας, πουλερικά, ψάρι ,αυγά, όσπρια, γάλα, τυρί, γιαούρτι) που παράγουν κετόνες και μειώνουν την όρεξη και να μην καταναλώνουμε υδατάνθρακες (μακαρόνια, ρύζι, ψωμί) που αναγκάζουν το σώμα να παράγει ινσουλίνη, και ανοίγουν την όρεξη.
Ο δόκτωρ Άτκινς υποστηρίζει πως αν o οργανισμός μας δεν βρίσκει υδατάνθρακες να «κάψει» για να πάρει ενέργεια, τότε θα αναγκαστεί να κάψει το λίπος που βρίσκεται αποθηκευμένο στο σώμα.
Όπως όλες οι δίαιτες έχει τα υπέρ και τα κατά της. Στα θετικά της θα συγκαταλέγαμε ότι είναι εύκολη στην εφαρμογή της και γιατί δεν θα πεινάτε αλλά και γιατί τα φαγητά που περιλαμβάνει είναι εύκολο να τα φτιάξετε ή  να τα παραγγείλετε, όταν θα τρώτε έξω. Επίσης έχει γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα.
Στα κατά της, ότι είναι μάλλον μονότονη, προκαλεί δυσκοιλιότητα, αυξάνει τη χοληστερίνη. Τέλος, αν αποφασίσετε να την ακολουθήσετε, θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν σας ότι η έλλειψη φρούτων και λαχανικών μπορεί να οδηγήσει και σε έλλειψη κάποιων βιταμινών στον οργανισμό σας, γι'αυτό και δεν μπορείτε να την εφαρμόσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.        http://www.queen.gr/YGEIA-FITNESS/DIATROFH-DIAITES/item/2198-Diaita-Atkins

Ότι ανεβαίνει, κατεβαίνει

Για να καταλάβετε πόσο κακό μπορεί να κάνει το ανεβοκατέβασμα σκεφτείτε ότι ακόμα και τα ασανσέρ που είναι η δουλειά τους, θέλουν συντήρηση κάθε μήνα. Όλοι οι ειδικοί στα θέματα διατροφής συμφωνούν σε αυτό: Οι αυξομειώσεις στο βάρος μας, ή αλλιώς το γνωστό φαινόμενο γιο-γιο, μας απομακρύνει από τον επιθυμητό στόχο, που δεν είναι άλλος από το ιδανικό βάρος.
Οι επιπτώσεις; Οι συνεχείς αυξομειώσεις στο βάρος επιφέρουν ψυχολογική καταπόνηση με ότι συνεπάγεται αυτό. Το καρδιαγγειακό μας σύστημα τρελαίνεται καθώς είναι υποχρεωμένο να προσαρμόζεται σε νέες συνθήκες ενώ το ίδιο ισχύει και για το μυοσκελετικό μας σύστημα και κυρίως τις αρθρώσεις μας.  
Καλά τα λες, θα μου πείτε. Το θέμα είναι όμως τι κάνουμε;
Η λέξη κλειδί είναι μία: Συνειδητοποίηση. 
Το θέμα της απόκτησης του ιδανικού βάρους δεν επιβάλλεται μόνο από τη ματαιοδοξία μας να έχουμε μια τέλεια εμφάνιση. Οφείλουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι πρωταρχικός μας στόχος είναι η διατήρηση της καλής μας υγείας, προτού αρχίσουν να χτυπούν καμπανάκια. Έχει αποδειχθεί ότι άτομα που χάνουν βάρος για λόγους αισθητικής και κοινωνικής καταξίωσης, ξαναπαίρνουν πολύ εύκολα τα κιλά, ενώ τα άτομα που έχουν ως κίνητρο την υγεία τους, συντηρούν τα κιλά τους και παραμένουν σε ένα σταθερό βάρος κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Δώσε προτεραιότητα στην υγεία σου και θα πάρεις ως μπόνους μια καλή εμφάνιση.
http://www.queen.gr/YGEIA-FITNESS/YGEIA/item/194-Oti-anebainei,-katebainei