Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Η άσκηση της ημέρας: Πλάγιες εκτάσεις ώμων

Οι πλάγιες εκτάσεις ώμων είναι μια πολύ καλή άσκηση που επικεντρώνει ένα μεγάλο ποσοστό της μηχανικής, στις μεσαίες ίνες των δελτοειδών. Εκτελώντας συχνά αυτή την άσκηση θα δείτε τους ώμους σας να αναπτύσσονται σε πλάτος και όγκο τονίζοντας περισσότερο το πάνω μέρος του σώματος, έτσι ώστε να επιτύχετε έναν καλαίσθητο τριγωνικό σωματότυπο, ακόμα και αν η φυσιολογία της μέσης σας δεν το επιτρέπει.

Προφίλ της άσκησης:


  • Κύρια μυϊκή ομάδα: Δελτοειδείς
  • Δευτερεύουσα μυική ομάδα: Τραπεζοειδείς
  • Τύπος άσκησης: 'Έλξης
  • Μηχανική: Απομόνωσης
  • Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο
  • Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη
Οδηγίες:
Κρατήστε στα πλάγια δυο αλτήρες με τις παλάμες προς το σώμα σας. Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης.
Σηκώστε τα βάρη προς το πλάι, μέχρι περίπου στο ύψος των ώμων. Προσπαθήστε να μην φέρετε τους καρπούς σας πάνω από το ύψος των αγκώνων καθώς έτσι θα μεταφέρετε το φορτίο από τους μεσαίους δελτοειδείς στους μπροστινούς.

Κάντε μια σύντομη παύση στην κορυφή της κίνησης και φέρτε τους αλτήρες στο σημείο εκκίνησης, χωρίς να ακουμπάνε όμως το σώμα σας για να κρατήσετε σταθερή την ένταση της άσκησης.
Επαναλάβατε.

Συμβουλές: 

  • Οι πλάγιες εκτάσεις ώμων είναι μια από τις πιο συχνά λανθασμένα εκτελεσμένες ασκήσεις. Πολύς κόσμος βασανίζεται με πολλά κιλά και δεν μπορεί να καταλάβει ότι πρόκειται για άσκηση απομόνωσης.
  • Ένα δεύτερο συχνό λάθος είναι το τέμπο. Αρκετοί είναι αυτοί που ταλαντεύουν τους αλτήρες πάνω-κάτω (πάλι λόγω μεγάλου βάρους) χρησιμοποιώντας από λίγο ως καθόλου δύναμη για την άσκηση... απλά την βαρύτητα.
  • Ένας καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε πως οι καρποί σας δεν θα φύγουν πιο πάνω από το ύψος των αγκώνων για το λόγο που αναφέραμε, είναι να κάμψετε ελαφριά μπρος τα μπροστά τους αλτήρες (σαν να ήταν να κανάτες και εσείς να χύνατε νερό ας πούμε)
  • Τέλος, κρατήστε συνεχή την ένταση στους μεσαίους δελτοειδείς και προσπαθήστε να "συνδεθείτε" μαζί τους νοητικά. Αυτό βοηθάει γενικά σε όλες τις ασκήσεις.
  •  ensomati.gr

Από τι κινδυνεύουμε εάν πίνουμε 3 ποτήρια αλκοόλ τη μέρα;

Πολλές φορές ακούμε την εξής λαϊκή σοφία: “ένα ποτηράκι αλκοόλ τη μέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα” και ενδεχομένως αυτό να έχει κάποια βάση και να ισχύει, αρκεί να είναι ένα ποτηράκι τη μέρα και όχι τρία. Γιατί εάν είναι 3 τα ποτηράκια, τότε κινδυνεύουμε από...

 Οι άνθρωποι που πίνουν τρία ή περισσότερα αλκοολούχα ποτά τη μέρα, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο να πάθουν αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο κατά μέσο όρο 14 χρόνια νωρίτερα, σε σχέση με όσους δεν καταναλώνουν πολύ αλκοόλ, σύμφωνα με μια νέα γαλλική επιστημονική έρευνα.

 Οι ερευνητές του τμήματος νευρολογίας του πανεπιστημίου της Λιλ, με επικεφαλής τη Σαρλότ Κορντονιέ, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό "Neurology" της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας, μελέτησαν 540 ανθρώπους με μέση ηλικία 71 ετών που είχαν υποστεί αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο. Από αυτούς, οι 137 (ποσοστό περίπου 25%) έπιναν πολύ, τουλάχιστον τρία ποτά καθημερινά.

 Η μελέτη συμπέρανε ότι οι γεροί πότες πάθαιναν εγκεφαλικό κατά μέσο όρο στην ηλικία των 60 ετών, γύρω στα 14 χρόνια νωρίτερα σε σχέση με την μέση ηλικία εγκεφαλικού για τους υπόλοιπους που δεν έπιναν τόσο πολύ.

 Μεταξύ όσων έπαθαν εγκεφαλικό σε ηλικία κάτω των 60 ετών, όσοι έπιναν πολύ, ήταν πιθανότερο να πεθάνουν δύο χρόνια νωρίτερα σε σχέση με τους υπόλοιπους. «Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλκοόλ συντελεί στο να είναι σοβαρότερο το εγκεφαλικό σε πιο μικρή ηλικία, ακόμα και σε ανθρώπους χωρίς σημαντικό ιατρικό ιστορικό», δήλωσε η Κορντονιέ.

 Το αλκοόλ έχει και στο παρελθόν εντοπιστεί ως παράγων κινδύνου ιδίως για το συγκεκριμένο τύπου εγκεφαλικό (αιμορραγικό αντί για ισχαιμικό).
atropedia.com