Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

Γυμναστείτε αποτελεσματικά με κυκλική προπόνηση!

Μήπως κάνατε πολλές προσπάθειες για να αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε αλλά το αποτέλεσμα πάντα μένει το ίδιο; Τότε μία λύση ίσως να είναι η κυκλική προπόνηση.


Τι είναι η κυκλική προπόνηση

Είναι μια μέθοδος πολύ αποτελεσματική αλλά και συνάμα δύσκολη. Με αυτού του είδους την προπόνηση γίνεται ένας συνδυασμός ασκήσεων. Δηλαδή παίρνετε μια ομάδα από ασκήσεις και τις εκτελείτε την μια μετά την άλλη με περιορισμένο χρόνο ξεκούρασης. Ο κύκλος της άσκησης μπορεί να επαναληφθεί από μια έως τρείς φορές, με ή χωρίς ενδιάμεσο διάλειμμα από κύκλο σε κύκλο. Το καλύτερο είναι να επιλέξετε 8-12 διαφορετικές ασκήσεις, τις οποίες θα εκτελείτε με ίσο χρόνο ανά άσκηση.


Πλεονεκτήματα της κυκλικής προπόνησης

Εξαιτίας του τρόπου που εκτελείται η άσκηση απαιτούνται υψηλοί ρυθμοί παραγωγής έργου. Αυτό συνεπώς επιφέρει καλύτερα και περισσότερα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο σε σύγκριση με άλλες μεθόδους εκγύμνασης.

Είναι το ιδανικότερο πρόγραμμα για άτομα που είναι πολυάσχολα και δεν έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεση τους για να γυμναστούν.


Η κυκλική προπόνηση έχει έντονα αερόβιο χαρακτήρα με αποτέλεσμα να γυμνάζει και το καρδιαγγειακό σύστημα. Άρα αυτό σας βοηθά να κάψετε λίπος, να αυξήσετε τη μυϊκή αντοχή σας, αλλά και να διατηρήσετε αλώβητη τη μυϊκή σας μάζα. Επομένως με αυτού του είδους εκγύμνασης βελτιώνετε την σωματική σας κατάσταση.


Για πιο αποτελεσματική εκγύμναση

Εάν επιθυμείτε να αυξήσετε ακόμη περισσότερο την αντοχή σας , να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να μειώσετε το σωματικό σας λίπος , θα πρέπει να πολλαπλασιάσετε το χρόνο που θα διαρκούν οι αερόβιες ασκήσεις, για παράδειγμα 5 λεπτά σε κάθε σταθμό. Ακόμη οι δυναμικές ασκήσεις χρειάζεται να γίνονται με περισσότερες επαναλήψεις και να αποφεύγετε τα διαλείμματα ανάμεσα σε σταθμούς και κύκλους.

Σε περίπτωση τώρα που ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε μεγαλύτερη μυϊκή ανάπτυξη, οι δυναμικές ασκήσεις θα πρέπει να είναι πιο έντονες, για αυτό λοιπόν θα πρέπει να αυξήσετε την αντίσταση.

Δοκιμάστε στον ίδιο χρόνο να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις σε κάθε άσκηση, χωρίς όμως να αλλοιώσετε την τεχνική εκτέλεσης των ασκήσεων και χωρίς να αυξήσετε υπερβολικά την ταχύτητα εκτέλεσης.


Πηγές: Yourtrainer.gr