Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

6 σημαντικοί λόγοι για να χρησιμοποιήσετε μία Weight Gainer

Αν θέλετε να κερδίσετε βάρος και μυϊκή μάζα, τότε ίσως να θέλατε να δοκιμάσετε μια σκόνη Weight Gainer. Χρησιμοποιήστε αυτές τις 6 συμβουλές κατά τη χρήση αυτών των θερμιδικά πυκνών προϊόντων.

Αν είστε πολύ αποφασισμένοι να φτάσετε τους στόχους δύναμης και μυϊκής οικοδόμησης σας, υπάρχει μια πολύ καλή πιθανότητα ότι έχετε σκεφτεί ή σκέφτεστε να πάρετε ένα συμπλήρωμα weight gainer.

Πριν το κάνετε αυτό, υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να σκεφτείτε έτσι ώστε να μην επωφελείστε μόνο από την weight gainer που θα επιλέξετε, αλλά να δείτε τα οφέλη να μεταφέρονται και στις προπονήσεις σας.

Πιο κάτω είναι μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τις weight gainers και γιατί θα πρέπει να λάβετε υπόψη τη χρήση τους.


1.    Συναντώντας ακραίες θερμιδικές απαιτήσεις

Το πρώτο πραγματικά θετικό στοιχείο για τις σκόνες weight gainer είναι ότι ανταποκρίνονται στις θερμιδικές σας ανάγκες φτάνοντας τες πολύ πιο εύκολα. Αν είστε από τα άτομα που θεωρούνται «hardgainers», κάποιος που αισθάνεται ότι πρέπει να τρώει, να τρώει, και να ξανατρώει προκειμένου να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα, μια weight gainer θα μπορούσε να ήταν ένα καλό βοήθημα.

Συναντώντας τις ακραίες θερμιδικές απαιτήσεις που έχουν πολλοί άνδρες αποδεικνύεται μια απίστευτα δύσκολη προσπάθεια και μία weight gainer το καθιστά αυτό πολύ πιο εύκολο. Αν σκεφτείτε το γεγονός ότι υπάρχουν weight gainers οι οποίες περιέχουν πάνω από χίλιες θερμίδες ανά μερίδα θα αντιληφθείτε πόσο πιο αποτελεσματικά θα μπορούσατε να φτάσετε τις θερμιδικές σας ανάγκες των 4000+ θερμίδων ανά ημέρα.


2.    Ειδικά σχεδιασμένα λιπαρά σας βοηθούν να διατηρηθείτε σε χαμηλότερα επίπεδα σωματικού λίπους

Ένα δεύτερο μεγάλο όφελος από τη χρήση μιας weight gainer είναι ότι πολλές έρχονται με ένα συγκεκριμένο τύπο διατροφικού λίπους που βοηθά στο να σας κρατήσει σε ένα χαμηλότερο σωματικό λίπος, ενώ βρίσκεστε στη διαδικασία της μυϊκής σας ανάπτυξης. Το διαιτητικό λίπος είναι ίσως το μεγαλύτερο μεταβλητό μακροθρεπτικό συστατικό όσον αφορά τις συνέπειες που προκαλεί αναλόγως με τον τύπο που μεταφέρετε στο σώμα σας, έτσι είναι σημαντικό να είστε βέβαιοι ότι παίρνετε τον σωστό τύπο λιπαρών όσο το δυνατό συχνότερα.

Προτιμήστε να πάρετε μία weight gainer που να περιέχει μέσης αλύσου τριγλυκερίδια και όσο το δυνατό λιγότερα κορεσμένα λιπαρά.


3.    Διαθέσιμες μετα-προπονητικές και καθημερινές ποικιλίες

Ένα άλλο θετικό για τις weight gainers είναι ότι μπορείτε να βρείτε αυτές που είναι καλύτερα σχεδιασμένες για χρήση πιο κοντά στην προπόνηση σας και άλλες που είναι διαμορφωμένες για χρήση ως υποκατάστατα γεύματος ή ως συμπληρωματικό γεύμα για την ενίσχυση των θερμιδικών σας επιπέδων.

Αν ελπίζετε να χρησιμοποιήσετε την weight gainer αμέσως πριν ή μετά την προπόνηση, ψάξτε για μια που να περιέχει όσο το δυνατόν λιγότερο λίπος και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Αυτή είναι η καταλληλότερη στιγμή για να τροφοδοτήσετε τους μύες σας με ταχείας αφομοίωσης υδατάνθρακες, έτσι ώστε να μπορούν να οδηγήσουν τον κύκλο της ινσουλίνης και να πάρουν γρήγορα τα αμινοξέα στα μυϊκά κύτταρα.

Μην φοβηθείτε την κατανάλωση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου επειδή είναι σε αυτό το σημείο που το σώμα σας θα κάνει μια πιο αποτελεσματική χρήση. Αν πρόκειται να προσθέσετε ένα ρόφημα υψηλότερων θερμίδων weight gainer, αυτή είναι η στιγμή να το κάνετε, αρκεί να κρατήσετε την πρόσληψη του λίπους χαμηλή.


4.    Διαφορετικά επίπεδα θερμίδων

Να επανέλθουμε και πάλι στον παράγοντα των θερμιδικών σας αναγκών για την αποτελεσματική μυϊκή οικοδόμηση. Οι weight gainers κυκλοφορούν σε μια ποικιλία από διαφορετικά επίπεδα θερμίδων, ώστε να ταιριάξετε την κατάλληλη με τις δικές σας θερμιδικές ανάγκες.

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε μια weight gainer 400 θερμίδων και μια weight gainer 900 θερμίδων, όταν αυτή λαμβάνεται σε καθημερινή βάση κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Εάν υπερβείτε την πρόσληψη θερμίδων της weight gainer μπορεί να διαπιστώσετε ότι αρχίζετε να παίρνετε λιπώδη μάζα, η οποία είναι κάτι που οι περισσότεροι αθλούμενοι έχουν ως στόχο να περιορίσουν.

Οι περισσότεροι άνδρες θα διαπιστώσουν ότι τα πάνε καλά με ένα φάσμα 400-600 θερμίδων, και αυτοί οι οποίοι πραγματικά αγωνίζονται για να χτίσουν μυϊκή μάζα μπορούν να δοκιμάσουν τις φόρμουλες υψηλότερων θερμίδων. Να είστε επίσης σίγουροι ότι το προϊόν αντιδρά θετικά με το σύστημα σας.

Όσοι είναι αρκετά ευαίσθητοι στη δυσπεψία ή στην ταυτόχρονη λήψη μεγαλύτερης ποσότητας θερμίδων μπορεί να παιδευτούν με σκόνες υψηλότερης περιεκτικότητας σε θερμίδες, γι αυτό πάρτε το σιγά-σιγά  μέχρι να φτάσετε στα μεγαλύτερα επίπεδα θερμίδων.


5.    Φτάστε τις ανάγκες κρεατίνης σας πιο αποτελεσματικά

 Ένας άλλος καλός λόγος για να δοκιμάσετε την προσθήκη μιας weight gainer στο πρόγραμμα συμπληρωμάτων σας είναι επειδή όχι μόνο δεν θα χρειάζεστε πλέον μια πρωτεϊνική σκόνη (εκτός κι αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε επίσης πρωτεϊνικά ροφήματα χαμηλότερης περιεκτικότητας σε θερμίδες), αλλά πολλές weight gainers βγαίνουν με πλήρης κρεατίνη, καταργώντας την ανάγκη να αγοράσετε αυτό το προϊόν ξεχωριστά.

Η κρεατίνη είναι μία εξαιρετική προσθήκη στις περισσότερες weight gainers, διότι προκειμένου να δουλέψει η κρεατίνη όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, είναι απαραίτητο να λαμβάνετε ένα υψηλότερο ποσοστό υδατανθράκων ταχείας αφομοίωσης, με τους οποίους είναι φτιαγμένες οι πλείστες weight gainers.

Εάν παρατηρήσετε κάποια αρχική αύξηση του σωματικού βάρους λόγω κατακράτησης υγρών, λάβετε υπόψη ότι αυτό οφείλετε στην υψηλή εισροή των υδατανθράκων (που μεταφέρουν επιπλέον μόρια νερού στο σώμα), καθώς και στην κρεατίνη. Περιμένετε μια ή δύο εβδομάδες και θα δείτε την κατακράτηση υγρών να εγκαταλείπει το σώμα σας.


6.    Ταχύτερη ανάκτηση με L-Γλουταμίνη

 Τέλος, ο τελευταίος λόγος για τον οποίο θα πρέπει να προσθέσετε μια weight gainer στο συνδυασμό συμπληρωμάτων σας είναι λόγω των ενισχυμένων επιπέδων ανάκαμψης που σας παρέχει.
Το να είστε σε θέση να ανακάμπτετε από προπόνηση σε προπόνηση είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι πιο σημαντικό, με το τι κάνετε στο γυμναστήριο, οπότε αν δεν παίρνετε μια βέλτιστη ποσότητα θερμίδων, δεν θα πληροίτε τα ποσοστά ανάκαμψης σας.

Επιπλέον, όπως και η κρεατίνη, οι περισσότερες weight gainers κάνουν διπλό καθήκον, και περιέχουν επίσης κάποιο ποσό L-Γλουταμίνης, η οποία είναι ένα αμινοξύ που παίζει πραγματικά σημαντικό ρόλο στην ταχεία ανάρρωση.

Η L-Γλουταμίνη θα δουλέψει επίσης για την υποστήριξη ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος, μειώνοντας τον κίνδυνο να χάσετε τις προπονήσεις σας λόγω ασθένειας.


Συμπέρασμα

Να είστε, λοιπόν, βέβαιοι ότι έχετε λάβει υπόψη τα παραπάνω στοιχεία. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, μια weight gainer μπορεί να σας δώσει την ώθηση για να πάρετε τη μυϊκή σας οικοδόμηση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.


Πηγή: Bodybuilding.com

Η πειθαρχία στο Bodybuilding

Αν αντιμετωπίζεται πρόβλημα με την πειθαρχία, ίσως ήρθε η ώρα να ρωτήσετε τον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις. Τι είναι αυτό που επιλέγετε, και γιατί καταφεύγετε στα πρόχειρα τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας; Εάν ένα δυνατό σώμα είναι αυτό που ποθείτε, τότε πρέπει να κάνετε τις επιλογές που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε αυτόν το στόχο. Κάθε φορά που ενδίδετε στον πειρασμό θα νιώσετε αδύναμοι και η αυτοεκτίμηση σας θα μειωθεί. Για να είστε επιτυχής στην επιδίωξη σας για μια απίστευτη σωματική διάπλαση, θα πρέπει να γίνετε τελειοποιήσετε την αυτοπειθαρχία σας.


Συμβουλές για Τελειοποίηση της Πειθαρχίας για επιτυχία στο Bodybuilding

  - Συμπεριφορά. Η συμπεριφορά είναι το νούμερο ένα κλειδί για διατήρηση της πειθαρχίας. Μια θετική στάση θα ενεργοποιήσει την αυτοπεποίθηση και τον ενθουσιασμό. Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά το να είστε θετικοί είναι εξαιρετικά σημαντικό. Όλες οι επιλογές και αντιδράσεις μας φιλτράρονται μέσα από τη συμπεριφορά μας. Για παράδειγμα, φανταστείτε αν πιστεύατε ότι όσο σκληρά κι αν προπονούσασταν δεν θα επιτυγχάνατε ποτέ τους στόχους σας. Πώς θα ήσασταν εμπνευσμένοι για να προπονηθείτε σκληρά; Τώρα φανταστείτε πόσο σκληρά θα δουλεύατε αν δεν είχατε καμιά αμφιβολία ότι σε τρεις μήνες θα έχετε ολοκληρώσει ότι στόχο είχατε θέσει για τον εαυτό σας. Όντας θετικοί μπορεί επίσης να είναι ένα μεγάλο εργαλείο για την αντιμετώπιση της αντιξοότητας. Εάν είστε σίγουροι και πιστεύετε χωρίς αμφιβολία ότι μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας, τότε θα βλέπετε κάθε εμπόδιο ως μια μικρή υποχώρηση, παρά ένα λόγο για να τα παρατήσετε. Ότι πιστεύετε είναι αυτό που θα επιτύχετε, είτε πρόκειται για μία βραβευμένη σωματική διάπλαση, είτε για αδυναμία να ακολουθήσετε τους στόχους σας.

  - Εσωτερικός Διάλογος. Είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι, η αλήθεια είναι ότι όλοι μας καταφεύγουμε στον εσωτερικό διάλογο σε καθημερινή βάση. Αυτή η φωνή στο κεφάλι μας που μας βοηθά να ζυγίσουμε τις καταστάσεις, που έρχεται με τυχαίες σκέψεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και μπαίνει στο μυαλό μας τη νύχτα. Αποκτώντας τον έλεγχο του εν λόγω εσωτερικού διαλόγου είναι επιτακτική ανάγκη για την επιτυχία οποιουδήποτε στόχου, ιδίως στο bodybuilding καθώς απαιτεί ένα πολύ υψηλό επίπεδο πειθαρχίας. Πολύ συχνά ο εσωτερικός μας διάλογος παρουσιάζει τον εαυτό του ως μια κριτική φωνή αποφασισμένη να επισημάνει κάθε λάθος στην εμφάνιση μας, τόσο πραγματικό όσο και φανταστικό. Μαθαίνοντας να αξιοποιείτε τη δύναμη του εσωτερικού διαλόγου και να τον κάνετε να λειτουργεί προς όφελος σας, αντί να του επιτρέπετε να τρέφεται από τις ανασφάλειες σας, θα έχετε μια ισχυρή δύναμη πίσω σας. Ενώ υπάρχουν μια σειρά από μαθήματα και βιβλία για το θέμα, ένας τρόπος για να ξεκινήσετε είναι απλά να συνειδητοποιήσετε ότι η φωνή που ακούτε δεν είναι κάτι περισσότερο από μια συνομιλία στο μυαλό σας και όχι η πραγματικότητα. Οι περισσότεροι από τους αρνητικούς διαλόγους τροφοδοτούνται από τους εσωτερικούς σας φόβους που ακόμη δεν μπορείτε να γνωρίζετε σε ένα συνειδητό επίπεδο. Το σημαντικό που πρέπει να συνειδητοποιήσετε είναι ότι δεν είναι η αλήθεια και μπορείτε να εισαγάγετε τη δική σας πνευματική φωνή στη συζήτηση. Εάν ο εσωτερικός σας διάλογος λέει – Δεν θα μπορέσεις ποτέ να γίνεις όπως τα μοντέλα του περιοδικού, γιατί σπαταλάς το χρόνο σου; Ξεκινήστε λέγοντας στον εαυτό σας – Αυτό είναι απλά ο φόβος μου που μιλάει, αν πραγματικά θέλω μπορώ να πετύχω οτιδήποτε, στο κάτω-κάτω αυτοί τα κατάφεραν, δεν υπάρχει κανένας λόγος γιατί να μην μπορώ εγώ. Στη συνέχεια προβείτε άμεσα σε θετική δράση για να το αποδείξετε στον εαυτό σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με μια δυνατή προπόνηση ή ετοιμάζοντας ένα υγιεινό γεύμα, κάτι που επιβεβαιώνει ότι έχετε τον έλεγχο. Η πρακτική θα σας κάνει τέλειους και όσο περισσότερο αναλάβετε τον έλεγχο του εσωτερικού σας διαλόγου τόσο πιο ισχυροί θα γίνετε. Στην τελική θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε αυτό που ήταν κάποτε μια εξουθενωτική φωνή, για να σας ενθαρρύνει σε όλη σας τη διαδρομή με στόχο να κερδίσετε ένα διαγωνισμό.


Οι θυσίες του Bodybuilding

Η σκληρή πραγματικότητα της επιτυχίας στο bodybuilding είναι ότι υπάρχουν πράγματα τα οποία θα πρέπει να παρατήσετε. Αυτό από μόνο του μπορεί να είναι δύσκολο, διότι ενώ το μυαλό πηγαίνει αυτόματα στο φαγητό, τα γλυκά είναι μόνο ένα μέρος της θυσίας που απαιτείται για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε ένα αστρικό σώμα. Είναι αυτονόητο ότι τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε περιεκτικότητα ζάχαρης δεν μπορούν να καταναλώνονται τακτικά ως μέρος μιας διατροφής bodybuilding, αλλά ενώ οι περισσότεροι είναι έτοιμοι για αυτή τη θυσία, δεν λαμβάνουν υπόψη το ποσό του χρόνου που απαιτείται για την προπόνηση, την ευκολία με την οποία μια οικογένεια τρώει μαζί, ή η συνεχής ταλαιπωρία όταν τρώνε έξω. Υπάρχει επίσης το χρηματικό κόστος για την αγορά υψηλής ποιότητας τροφίμων, συνδρομές σε γυμναστήρια, αγορά συμπληρωμάτων, και άλλα έξοδα – τα χρήματα αυτά πρέπει να προέρχονται από κάπου. Άλλες θυσίες περιλαμβάνουν το χρόνο που αφιερώνετε στα αγαπημένα σας άτομα. Μια σοβαρή προπόνηση μπορεί να διαρκέσει μέχρι περίπου 880 ώρες το χρόνο μεταξύ του χρόνου στο γυμναστήριο και της προετοιμασίας γευμάτων. Στη συνέχεια, υπάρχει η θυσία της φυσικής άνεσης. Ο πόνος στις αρθρώσεις, η ρήξη των μυών και των τενόντων είναι ένας σταθερός σύντροφος ενός bodybuilder. Για να ξεπεράσετε τον πειρασμό ενός νόστιμου ντόνατ, ή ενός χαλαρού απογεύματος στον καναπέ με τον/την σύντροφό σας απαιτεί πειθαρχία. Το καλύτερο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε όταν μπείτε στον πειρασμό είναι να σκεφτείτε τι έχετε να κερδίσετε σε σχέση με το τι έχετε να χάσετε. Μέσα σε λίγα λεπτά το ντόνατ θα εξαφανιστεί και στη θέση του θα είναι ώρες μετάνοιας. Δεν αξίζει τον κόπο. Όσο για το απόγευμα στον καναπέ με τον/τη σύντροφο σας, αυτό εξαρτάτε από εσάς.


Πηγή: Mrsupplement.com.au