Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

Τρι- σετ….. για απόλυτη μυϊκή ανάπτυξη!

Τα τρι σετ είναι μια παραλλαγή στην προπόνηση με αντιστάσεις  και βοηθάει στο να αναπτύξουμε αποτελεσματικά κάθε μυϊκή μας ομάδα.

Αυτή η τεχνική προπόνησης μοιάζει πολύ με τα σουπερ σετ με τη διαφορά πως εκτελούμε  3 ασκήσεις της ίδιας μυϊκής ομάδας.

Παράδειγμα τρι-σετ δικεφάλων:
  1. Κάμψεις δικεφάλων  με ίσια μπάρα
  2. Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες
  3. Κάμψεις δικεφάλων με ημιπρηνή λαβή (σφυριά)


Μεταξύ  των ασκήσεων δεν κάνουμε καθόλου διάλειμμα  και αφού ολοκληρώσουμε το τρι σετ , μετά κάνουμε διάλειμμα  για  1.30- 2 λεπτά.

Αυτή την μέθοδο προπόνησης μπορούμε να την ακολουθήσουμε για 2 έως 3 εβδομάδες επειδή είναι εξίσου απαιτητική με αυτή των σούπερ σετ.

Δώστε νέες προκλήσεις στο σώμα σας, ενισχύστε το μυϊκό σας σύστημα και απολάυστε το αποτέλεσμα!


Καλή σας προπόνηση!
Fitnesspulse.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.