Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΣ ΨΑΡΙ

Μπορεί να πιστεύεις ότι το ψάρι δεν σε κρατάει και ότι χρειάζεσαι απαραιτήτως το κρέας για να αποδίδεις στην προπόνηση, αλλά η πραγματικότητα σε διαψεύδει: το ψάρι είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης και θρεπτικών στοιχείων.
1/ Η θρεπτική αξία των ψαριών μπορεί να συγκριθεί μόνο με κρέας άριστης ποιότητας (που ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να το βρεις). Υπάρχουν αρκετές περιστάσεις κοινωνιών και ατόμων που έτρωγαν μόνο ψάρια - και ήταν και υγιείς και ζούσαν πολύ περισσότερο από τους σύγχρονούς τους.
2/ Τα ψάρια είναι φτιαγμένα για τον οργανισμό σου.
Η σάρκα και το λίπος τους χωνεύονται μέχρι και 98%, κάτι που τα κάνει τρομερά αποτελεσματικά στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών τους στον οργανισμό σου.
3/ Μη φοβάσαι να τρως λιπαρά ψάρια.
Το λίπος τους είναι υψηλής ποιότητας και διαφορετικής σύστασης από του κρέατος, αφού περιέχει πολλά ακόρεστα λίπη και υψηλό ποσοστό ολεΐνης.
4/ Το μέγεθος τελικά δεν μετράει.
Αν θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τις βλάβες στο πορτοφόλι σου και να μεγιστοποιήσεις τη θρεπτικότητα, προτίμησε τα μικρά ψάρια. Η σαρδέλα, ο γαύρος και η αθερίνα θα εκτοξεύσουν τα οφέλη σου στα ύψη χωρίς να χρεοκοπήσουν την υπόλοιπη χρονιά σου.
http://www.menshealth.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.