Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

Τα λάθη που κάνουμε στον επικλινή!





























Ειδικά στον επικλινή πάγκο πολλοί κάνουν την άσκηση λάθος με αποτέλεσμα να καταπονούν την μέση τους και να μην έχουν το σωστό αποτέλεσμα.
Πρώτο και βασικό σημείο στην εκγύμναση των κοιλιακών είναι να μάθουμε να μαζεύουμε την κοιλιά προς τα μέσα. Μια καλή άσκηση, είναι η συμπίεση της κοιλιακής χώρας, με το τράβηγμα του αφαλού προς τα κάτω και μια μικρή στροφή της λεκάνης προς τα πίσω, ενώ η αναπνοή μας συνεχίζεται κανονικά. Το κεφάλι μας θα πρέπει να βρίσκεται στην ευθεία.
Σκοπός πέρα από την εκγύμναση του εγκάρσιου κοιλιακού, είναι να μάθουμε να κρατάμε τη μέση μας σε επαφή με το έδαφος. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό σε κάθε άσκηση κοιλιακών, καθώς έτσι μειώνεται η πίεση στη μέση και εξαλείφονται οι πόνοι στην περιοχή αυτή, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των ασκήσεων.
Πολλοί ασκούμενοι κάνουν το λάθος στον επικλινή πάγκο να μην κρατούν τον κορμό τους στητό, αλλά να γυρτώνουν θεωρώντας ότι έτσι κάνουν πιο εύκολα την άσκηση. Άλλοι πάλι δεν κάνουν όλο το εύρος της κίνησης με αποτέλεσμα να μην κατεβαίνουν σε γωνία 45 μοιρών με τα πόδια τους. Γενικά το λάθος είναι ότι σκύβουν πάνω στον επικλινή πάγκο, προφανώς από τη δυσκολία της άσκησης.
Ο κορμός πρέπει να μένει στητός, δηλαδή «κλειδωμένος» σε ίσια θέση και τα χέρια ανοιχτά στο ύψος των ώμων, χωρίς να κλείνουν προς τα μπροστά!
Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε, οτι μόνο με την αυστηρή τεχνική εκτέλεση, που είναι σύμφωνη με τις αρχές της ανθρώπινης κίνησης, θα έχουμε αποτελέσματα στην σωστή ενδυνάμωση και λειτουργικότητα αυτής της μυικής ομάδας και θα μειώσουμε στο ελάχιστο τους κινδύνους για προβλήματα στη μέση ή ακόμα και τους πόνους που προκαλεί ένα ήδη υπάρχον πρόβλημα (π.χ. μια δισκοκήλη). Στην περίπτωση αυτή η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
activeman.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.