Μαριάννα Καλλέργη: Killing me softly… "Diamond Lady"


Η Μαριάννα Καλλέργη, με την παρουσία της αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο πώς μπορεί να συνδυαστεί ο πρωταθλητισμός σε ένα δυναμικό άθλημα όπως το Muay Thai με την απόλυτη θηλυκότητα. Η πανέμορφη  αθλήτρια   μίλησε στο iFitnessbook.com για την συμμετοχή της στο The Battle V την 1η Ιουνίου, τη συνεργασία της με τους Παύλο Καπώνη, Τάσο Μισαηλίδη και Στέφανο Κωνσταντινίδη, τον τρόπο που θα αντιμετωπίσει την Τουρκάλα αντίπαλο της Μεριέμ  Ουσλού αλλά και την μεγάλη της επιθυμία για νίκη μπροστά στο ελληνικό κοινό.
 
- Μαριάννα ξεκίνησες να ασχολείσαι με το Muay Thai από τα 13 σου και επαγγελματικά από 15 ετών. Στα 21 σου θεωρείσαι μία από τις πιο ανερχόμενες  αθλήτριες. Ποιος ήταν εκείνος που σε ανακάλυψε και σε βοήθησε να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο;
Ξεκίνησα από πολύ μικρή ηλικία την ενασχόληση μου με το συγκεκριμένο άθλημα. Εκείνος που με ανακάλυψε και μου έμαθε τα μυστικά του αθλήματος είναι ο Παύλος Καπώνης. Αυτός είναι ο δάσκαλος μου.
 
 
Ταυτόχρονα σπουδάζεις στην Γυμναστική Ακαδημία, εργάζεσαι ως εκπαιδεύτρια στην αλυσίδα γυμναστηρίων "Diamond Camp", συμμετείχες στο τηλεοπτικό σόου Dancing on Iceχρόνος υπάρχει, τα προλαβαίνεις όλα;
Μου αρέσει πάρα πολύ το άθλημα με το οποίο ασχολούμαι, το αγαπάω πραγματικά και όταν αγαπάς κάτι πολύ βρίσκεις χρόνο και τα προλαβαίνεις όλα. Ταυτόχρονα ασχολούμαι και με άλλες δραστηριότητες.
 
Σε βοήθησε η φυσική σου κατάσταση και οι βάσεις που έχεις πάρει από το Muay Thai στο Dancing on Ice, μίλησε μας για την εμπειρία σου στο σόου και αν σου γινόταν και πάλι αντίστοιχη πρόταση θα πήγαινες;
Οι βάσεις που έχω πάρει από το άθλημα με βοήθησαν πολύ να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις του σόου, ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία και θα απαντούσα θετικά σε περίπτωση αντίστοιχης πρότασης, με την προϋπόθεση οτι θα έπαιρναν μέρος τα ίδια άτομα, οι ίδιοι συντελεστές. 
 
 
Στο αγωνιστικό κομμάτι όλοι περιμένουμε να σε δούμε απέναντι στην Τουρκάλα Μεριέμ Ουσλού από την οποία είχες ηττηθεί στην πρώτη σας συνάντηση, τι έχει αλλάξει από τότε;  Είσαι έτοιμη για τη ρεβάνς;
Με είχε νικήσει στο παρελθόν στα σημεία, όλα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, τώρα γνωρίζω ακριβώς τι πρέπει να κάνω για να  πάρω την ρεβάνς .Είναι πολύ έξυπνη και έμπειρη αθλήτρια και χρειάζεται προσοχή.  Όσον αφορά το δικό μου παιχνίδι το δυνατό μου στοιχείο είναι ότι είμαι απρόβλεπτη και προσαρμόζω την στρατηγική μου ανάλογα με τον αντίπαλο, είμαι «χαμαιλέων».
 
Το γεγονός ότι θα γίνει ο αγώνας αυτή τη φορά σε ελληνικό έδαφος αλλάζει τις ισορροπίες;
Σίγουρα, το γεγονός ότι θα αγωνιστώ σε ελληνικό έδαφος μου δίνει ένα έξτρα κίνητρο για τη νίκη. Είναι πολύ σημαντικό να αγωνίζεσαι για την ελληνική σημαία μέσα στην έδρα σου.
 
 
Είσαι μία πολύ όμορφη αθλήτρια… υπάρχει κάποιο μυστικό στη διατροφή σου ή στην καθημερινότητα σου που κάνει τη διαφορά;
Γενικά προσέχω πολύ την φυσική μου κατάσταση και τη διατροφή μου  ειδικα τον τελευταίο καιρό είχα πάρει λίγα κιλά. Το Muay Thai είναι ένα άθλημα άγριο όμως ταυτόχρονα προσπαθώ να διατηρώ και τη θηλυκότητα μου. Είμαι από τις αθλήτριες που προσπαθούν «καθαρά», δεν παίρνω φάρμακα. Αν υπάρχει κάποιο μυστικό είναι η σκληρή προπόνηση.
 
Θα σου αναφέρω τρία ονόματα και θα ήθελα να μας πείς λίγα λόγια για τον καθένα: Παύλος  Καπώνης, Τάσος Μισαηλίδης, Στέφανος Κωνσταντινίδης.
Ο Παύλος Καπώνης είναι ο δάσκαλος μου και ο άνθρωπος που με βοήθησε στα πρώτα μου βήματα από τα 13 μου. Τώρα το δύσκολο είναι οτι  προετοιμάζεται και εκείνος ταυτόχρονα για κάποιους αγώνες στο   Χονγκ Κονγκ. Όσον αφορά τον κύριο Μισαηλίδη είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης που με έχει βοηθήσει πολύ στο κομμάτι της διατροφής. Για τον Στέφανο Κωνσταντινίδη έχω να πω ότι είναι ένας άνθρωπος που έχει καταφέρει πολλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.   
Επιμέλεια: Γρηγόρης Βακιρλης
ifitnessbook.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις